Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lletam schreef:Ik weet inmiddels best goed wat mijn haar doet en heb dat duidelijk aangegeven. Ik denk dat het type kapster gewoon niet bij mij past. Het lijkt me ook erg ongemakkelijk om dan me dan weer door haar te laten knippen, ik zou liever naar een ander gaan alleen heb hier flink voor betaald..
lletam schreef:Een nieuwe kapper inderdaad, ik denk ook dat het daar inzit: de stijl past niet bij mij.
Ik ben alleen zo'n zacht ei met dat teruggaan...
lletam schreef:Duidelijk uitgelegd wat ik wilde en wat niet, inclusief plaatjes met voorbeelden.
Op zich heeft ze wel gedaan wat ik wilde maar toch ben ik er niet blij mee,
lletam schreef:Als ik dit stukje lees klinkt het alsof je wel precies hebt gekregen wat je wou. Is het echt het knipwerk dat niet goed is, of valt het je gewoon tegen hoe het kapsel bij jou staat/met jouw haar reageert? Foto's zijn natuurlijk altijd perfect gestyled, en als je niet elke dag dat zelf doet of er staat eens te veel wind, dan zit dat nooit continue zo. Men heeft vaak geen natuurlijke blow-out.Op zich heeft ze wel gedaan wat ik wilde maar toch ben ik er niet blij mee, het valt niet zoals ik wil en ik pruts het toch weer in een klem of staartje.