Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Raineri schreef:Ja! Wij hebben er eentje. De ruimte waarin hij staat is wel vrij groot (13x5). Mijn vriend heeft een stofallergie. We hebben gekeken naar prijs/kwaliteit vooral. We hebben de Winix. Model kan ik zo wel voor je bekijken? Ik denk dat je vooral goed moet stofzuigen ondertussen en dat dit echt een aanvulling is. Hij heeft er wel veel baat bij.
Sansevieria schreef:Ik heb er ook een van Winix, denk dezelfde als hierboven, gebruiken die in de grote woonkeuken, heel tevreden van.
En in de woonkamer een Clean air Optima, die tevens ontvochtigen kan, ook een heel fijn apparaat.
Beide apparaten die veel vierkante meters aankunnen, de Winix in de keuken staat op automatische stand, als je begint te koken zie je de kleur (indicatie luchtkwaliteit) naar rood gaan, gaat ie meteen een versnelling hoger.
We hebben eerst gekeken voor een Dyson, maar voor wat die kost, heb ik nu voor 2 ruimtes goede luchtreinigers kunnen aanschaffen, je merkt echt wel verschil.
Voor de vloerbedekking zou je een bissel crosswave stofzuiger kunnen overwegen, stofzuiger die meteen dweilt, daar zit een tapijtreinigingsstand op.
Nu heb ik wel geen vaste vloerbedekking, maar ik sta telkens te kijken wat er van de tapijten af komt...
Zonder die luchtreinigers en de bissel had ik geen tapijt of gordijnen in huis denk ik, ook last van huisstofmijt allergie. En 5 honden in huis