ik heb nu alweer een jaar of 3 een abonnement via Bol, Kobo, enkel de luisterboeken. Ik gebruik de app letterlijk dagelijks, dus heb er ondertussen wel een beetje ervaring mee.
Sinds de veranderingen daar doet de app vaak wel eens lastig. Vooral de melding dat mijn account hersteld moet worden brengt mij vaak tot wanhoop

Afgelopen donderdag had ik weer prijs, en heb ik mijn account moeten herstellen. Ik moet dan ook opnieuw mijn huidige boek downloaden - alle eerdere downloads zijn ook foetsie dan. De boeken die ik beluisterd heb of alvast toegevoegd heb staan wel bij "mijn luisterboeken", maar zijn niét meer gedownload.
Op zich geen ramp - ik klik op "download", wacht een paar minuten en kan weer verder.
Sinds donderdag lukt dat niet meer. De download valt een keer of 40 uit, ik moet hem telkens opnieuw aanklikken. Ik moet mijn telefoon dus in de hand houden en de download in de gaten houden en constant opnieuw starten - daar heb ik geen tijd/geduld voor

Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart, een reeks updates uitgevoerd - niks verbetering.
Ik merk ook geen verschil tussen downloaden via mijn abonnement of via de wifi thuis. Beide zijn even rampzalig.
Heeft iemand hier ervaring mee? Een oplossing voor?
Ik hoor het graag, want op deze manier is een boek downloaden best irritant en tijdrovend

Ter illustratie:

De download valt dus keer op keer uit, en ik moet hem telkens weer aanklikken. Tijdens mijn werk heb ik mijn handen niet vrij en heb ik hier geen tijd voor. Ik heb voor de zekerheid, omdat ik er zometeen geen tijd meer voor heb, nu alvast een boek gedownload, heb het zowel via de wifi als via mijn abonnement geprobeerd, en het duurde een eeuwigheid

Mijn telefoon is niet heel oud, nog geen 2 jaar. Ik denk niet dat het aan mijn telefoon ligt, sinds de veranderingen bij Kobo draait het wel vaker in de soep, en dat had ik voorheen echt nooit.
Ik hoor jullie ervaringen/oplossingen graag!