Man ziet Abraham. Tips 50-jarige verjaardag gevraagd.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Duran123

Man ziet Abraham. Tips 50-jarige verjaardag gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-23 11:56

Begin oktober wordt mijn man 50.
Ik zou graag een verrassingsfeest willen organiseren.
Twijfel of ik echt een feest (bij ons thuis met catering bv?) met alle familie en bekenden wil organiseren, of dat we met een klein clubje iets bijzonders gaan doen.

Hebben jullie leuke ideeën zodat ik mijn plan, wat dat dan ook wordt, uit kan gaan werken??

Ladybird
Moderator Algemeen

Re: Man ziet Abraham. Tips 50-jarige verjaardag gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 12:14

Wij hebben met de verjaardag van m'n moeder iedereen die dichtbij stond rond 14.00 uitgenodigd en vrienden en kennissen vanaf 18.00 voor een bbq. Ze kijkt daar nog altijd met veel plezier op terug :)

Duran123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-23 12:40

Ladybird schreef:
Wij hebben met de verjaardag van m'n moeder iedereen die dichtbij stond rond 14.00 uitgenodigd en vrienden en kennissen vanaf 18.00 voor een bbq. Ze kijkt daar nog altijd met veel plezier op terug :)

Zoiets is zeker een optie. Dan zou ik in ons geval voor catering gaan. Wil zelf zoveel mogelijk meegenieten en niet continue hoeven zorgen. Maar dit kan je natuurlijk op allerlei manieren in het vat gieten.

Dank voor het meedenken!

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 13:55

wij hebben happen en stappen gedaan wat happen en trappen werd fietsen van strand tent naar strand tent, eerst ergens een simpel voorafje dan een maaltijd dan een drankje bij een optreden en fietsend naar het slot een mega ijssorbet met ijs van onze eigen aardbijen, honing en slagroom! het ijs was zogoed dat de strandtent houder ons smeekte om het te mogen verkopen. Van Domburg naar vlissingen langs de kust bij ondergaande zon ....echt ik heb mijn verjaardag als sarah al gereserveerd ( even als de zonnebloem duo fiets en bakfietsen zodat de minder validen, hulphonden en kinderen ook mee kunnen) echt die namiddag avond was onbetaalbaar!
Onderweg een goede hobby fotograaf foto's laten nemen en een heel mooi fotoboekje voor iedereen samengesteld *\o/*

Echt zo waardevol!!
Laatst bijgewerkt door kwita op 04-08-23 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 13:57

Wij hebben vorig jaar aan huis een bbq georganiseerd.
Grote koelkast met drank gehuurd. En ieder kon voorruit.
Wie nog honger of dorst had bij vertrek had dat aan zichzelf te danken :D

Wintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 14:02

Ik lees even mee, mijn man wordt in december 50. Ik wilde ook iets van catering doen of ergens samen eten. Ik ben er ook nog niet helemaal uit.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 14:11

Toen mijn man 50 werd heb ik allerlei vrienden en kennissen gevraagd om hem een kaart te sturen. Hij kreeg echt een hele lading kaarten, wat erg leuk was. De kinderen hebben dat met mijn 50ste verjaardag ook gedaan. Ik kreeg ook een berg post. Mijn mans verjaardag hebben we klein gevierd ( ik weet niet meer waarom eigenlijk) en ik kreeg een surprise-party thuis. Zelf hapjes gemaakt enzo.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 14:48

Voor mijn vader hebben we op zowel zn 50e als 60e verjaardag hetzelde gedaan. Het meest hilarische was, dat hij het op zn 60e verjaardag wederom niet door had.

Hij dacht op zondag een feestje/bbq te hebben voor deze en gene. Dit bleek echter beide keren op zaterdag te zijn.
Hij is toen eerst met een aantal vrienden/broers/zwager/mijn broertje gaan solex'en, waarna we de eerste keer een BBQ thuis hebben gehouden, en de tweede keer ergens een BBQ buffet gehad hebben.

Was heel leuk, gezellig en vooral toen ook de 2e keer het een tijdje duurde voor het kwartje viel.. Onbetaalbaar :')

Duran123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-23 20:27

Leuke suggesties zitten hier bij.
Zo’n fiets/sollartocht lijkt me ook erg leuk. Dan moet ik wel bedenken hoe we dat dan met de minder validen doen.

Stof tot nadenken.
Leuk!

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-23 21:12

Duran123 schreef:
Zo’n fiets/sollartocht lijkt me ook erg leuk. Dan moet ik wel bedenken hoe we dat dan met de minder validen doen.

Stof tot nadenken.
Leuk!

De zonnebloem duo fiets huren of bij een lokaal bejaardenhuis afspraken maken dan kon onze demente oma ook mee zonder een gevaar te zijn, het autischekind van mijn vriendin ging incl hulphond mee in een gehuurde bakfiets.
een vriendin met zwaar ms ging inclusief rolstoel mee in de rolstoel bakfiets en de slechtziende tante ging mee op een tandem je kan echt zo veel aanpassingen bedenken. doordat wij het geluk hebben dat het hier toeristisch gebied is kun je vooraf al veel fietsen bespreken bij een grote verhuurder! dat maakt wel al verschil. maar je zou ook een huifkar kunnen huren voor de minder validen dat was ons plan B!
Maar juist het samen fietsen maakte het heel speciaal en juist de minder validen genoten voor 2 omdat het voor hun niet zo gewoon is om te fietsen! en ja zelfs de rolstoel werd met 6 man de trap op gehesen...veel bekijks en hilariteit...bleken ze ook een goederen lift te hebben ;)
en voor e kinderen was het strand tenten feest super spelen in de duinen, op het strand pootje baden schommelen ook voor de demente oma onbetaalbaar
ik heb het net opgezocht omdat het buiten het seizoen was konden we goedkoper speciale fietsen huren
€350 euro voor 2 tandems, een rolstoel fiets, 2 bakfietsen En de duo fiets van het bejaarden huis was gratis voor bewoners en een gewone electrische fiets met grote zijwielen! en 50 euro voor het brengen en ophalen.

Duran123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-23 23:58

kwita schreef:
Duran123 schreef:

Stof tot nadenken.
Leuk!

De zonnebloem duo fiets huren of bij een lokaal bejaardenhuis afspraken maken dan kon onze demente oma ook mee zonder een gevaar te zijn, het autischekind van mijn vriendin ging incl hulphond mee in een gehuurde bakfiets.
een vriendin met zwaar ms ging inclusief rolstoel mee in de rolstoel bakfiets en de slechtziende tante ging mee op een tandem je kan echt zo veel aanpassingen bedenken. doordat wij het geluk hebben dat het hier toeristisch gebied is kun je vooraf al veel fietsen bespreken bij een grote verhuurder! dat maakt wel al verschil. maar je zou ook een huifkar kunnen huren voor de minder validen dat was ons plan B!
Maar juist het samen fietsen maakte het heel speciaal en juist de minder validen genoten voor 2 omdat het voor hun niet zo gewoon is om te fietsen! en ja zelfs de rolstoel werd met 6 man de trap op gehesen...veel bekijks en hilariteit...bleken ze ook een goederen lift te hebben ;)
en voor e kinderen was het strand tenten feest super spelen in de duinen, op het strand pootje baden schommelen ook voor de demente oma onbetaalbaar
ik heb het net opgezocht omdat het buiten het seizoen was konden we goedkoper speciale fietsen huren
€350 euro voor 2 tandems, een rolstoel fiets, 2 bakfietsen En de duo fiets van het bejaarden huis was gratis voor bewoners en een gewone electrische fiets met grote zijwielen! en 50 euro voor het brengen en ophalen.

Heel erg bedankt! Hier kan ik zeker wat mee! Is het niet voor mijn mans verjaardag, is het voor de familiedag die ik dit keer mag organiseren!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-23 02:33

Wij doen normaal niet aan verjaardagen en hebben ook bijna geen familie. Vorig jaar werd mijn man 50 en die was er verder niet echt mee bezig.

Onze zoon, zijn vriendin en mijn moeder wonen verder weg. Mijn man was op een doordeweekse dag jarig en toen heb ik gevraagd of hij het erg vond dat ik die dag een onderzoekje in het ziekenhuis had en daarvoor vrij wilde nemen.
We moesten rond 12:15 weg en om 12:00 stonden onze zoon, zijn vriendin en mijn moeder voor de deur. Hij was echt stomverbaasd en verrast.

Ik had zelf ene pop gemaakt met zijn kleding. Die had ik achterin de auto verstopt. De avond voor zijn verjaardag ben ik het bed uit gegaan en die pop gepakt, maar vond het zelf eng. Leek wel of ik een lijk had verstopt.........
Maar goed, op ene stoel gezet buiten en wel versiering opgehangen.

We hadden taart en heerlijk samen gegeten, maar ik was ziek, dus thuis gebleven. Later hem nog een keer verrast met een dagje weg wat dan mijn kado was, maar op de dag zelf helaas niet door is gegaan.

Qua verrassing maakt het natuurlijk niet uit hoeveel mensen je dan vraagt en opeens voor de deur staan.

Ik mag er volgend jaar aan geloven, maar heb ze echt flink gewaarschuwd dat ik niks wil. Ik vier mijn verjaardag nooit en hou er voor mezelf echt niet van.