Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ladybird schreef:Wij hebben met de verjaardag van m'n moeder iedereen die dichtbij stond rond 14.00 uitgenodigd en vrienden en kennissen vanaf 18.00 voor een bbq. Ze kijkt daar nog altijd met veel plezier op terug
Duran123 schreef:Leuke suggesties zitten hier bij.
Zo’n fiets/sollartocht lijkt me ook erg leuk. Dan moet ik wel bedenken hoe we dat dan met de minder validen doen.
Stof tot nadenken.
Leuk!
kwita schreef:Duran123 schreef:Leuke suggesties zitten hier bij.
Zo’n fiets/sollartocht lijkt me ook erg leuk. Dan moet ik wel bedenken hoe we dat dan met de minder validen doen.
Stof tot nadenken.
Leuk!
De zonnebloem duo fiets huren of bij een lokaal bejaardenhuis afspraken maken dan kon onze demente oma ook mee zonder een gevaar te zijn, het autischekind van mijn vriendin ging incl hulphond mee in een gehuurde bakfiets.
een vriendin met zwaar ms ging inclusief rolstoel mee in de rolstoel bakfiets en de slechtziende tante ging mee op een tandem je kan echt zo veel aanpassingen bedenken. doordat wij het geluk hebben dat het hier toeristisch gebied is kun je vooraf al veel fietsen bespreken bij een grote verhuurder! dat maakt wel al verschil. maar je zou ook een huifkar kunnen huren voor de minder validen dat was ons plan B!
Maar juist het samen fietsen maakte het heel speciaal en juist de minder validen genoten voor 2 omdat het voor hun niet zo gewoon is om te fietsen! en ja zelfs de rolstoel werd met 6 man de trap op gehesen...veel bekijks en hilariteit...bleken ze ook een goederen lift te hebben
en voor e kinderen was het strand tenten feest super spelen in de duinen, op het strand pootje baden schommelen ook voor de demente oma onbetaalbaar
ik heb het net opgezocht omdat het buiten het seizoen was konden we goedkoper speciale fietsen huren
€350 euro voor 2 tandems, een rolstoel fiets, 2 bakfietsen En de duo fiets van het bejaarden huis was gratis voor bewoners en een gewone electrische fiets met grote zijwielen! en 50 euro voor het brengen en ophalen.