Partners van militairen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaitlyn

Partners van militairen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-23 13:58

Ik kan geen recent topic hiervan vinden, maar ik zal vast niet de enige Bokker zijn met een vriend in het leger (of marine / luchtmacht). :))

Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden om wat meer contact met vriendin/vrouw/partners van militairen te hebben. Wellicht kunnen we elkaar hier en daar een hart onder de riem te steken als ze weer eens weg moeten.
Of als je hun hele uniform leeg moet plukken van pennen, papieren en weet ik wat nog meer voordat het de wasmachine in kan. :')

Om zelf maar van wal te steken. Mijn vriend werkt bij de Luchtmobiele Brigade, ook wel de rode baretten genoemd, als Kapitein. Opgeleid als infanterist zit hij nu -hallelujah- op kantoor.

Balou_k

Re: Partners van militairen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 14:14

Mijn man is veteraan, dus geen militair meer. Is volledig afgekeurd voor de dienst en voor regulier werk (PTSS).

Toch wil ik hier wel mee kletsen. :)

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 14:37

Ik zou graag meekletsen maar ik vind een openbaar forum hier eigenlijk niet zo geschikt voor.

Tijdens uitzendingen krijgen we vaak wel een speciale beschermde facebookpagina vanuit defensie maar ik weet niet of dat ook zo los bestaat.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-23 15:30

Balou_k schreef:
Mijn man is veteraan, dus geen militair meer. Is volledig afgekeurd voor de dienst en voor regulier werk (PTSS).

Toch wil ik hier wel mee kletsen. :)

Oh wat naar. Wil je daar meer over kwijt?

Ik heb het idee dat het bij mijn vriend wel goed zit, maar heb hem ook regelmatig in tranen gezien als hij wat vertelde of op tv zag. Ik vind het zo lastig om sommige dingen te begrijpen hoe iets in het leger gaat, want het is zo'n andere wereld.

Urona447 schreef:
Ik zou graag meekletsen maar ik vind een openbaar forum hier eigenlijk niet zo geschikt voor.

Tijdens uitzendingen krijgen we vaak wel een speciale beschermde facebookpagina vanuit defensie maar ik weet niet of dat ook zo los bestaat.

Oh die zijn misschien wel aan te maken? Ik ben daar alleen niet zo heel handig in. :=
Is dat echt een groep, of een eigen chat?

Eigenlijk zou het best fijn zijn als er een afgesloten deel van Bokt zou zijn voor topics die je misschien niet openbaar via Google gevonden wil hebben, maar alleen voor de gebruikers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 15:34

Urona447 schreef:

Hier ga ik in mee.

Die facebookpagina's ken ik trouwens ook niet, maar die pennen, verbanden enz in uniform is dan weer heel herkenbaar :+

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-23 15:36

Wat mij betreft kunnen we ook een privé chat ergens aanmaken? Whatsapp, FB, Insta?
En dat hier enkel besproken wordt wat je wil bespreken?

De pennen in uniform dingen ofzo. :')

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 17:28

Een besloten chat ben ik ook zeker voor in! Ik ben getrouwd met een Amerikaanse marinier :)

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-23 17:59

Ik ben niet handig met social media gesloten chats aanmaken, maar kan wel een whatsapp groep maken? Of iemand anders die een chat kan maken?

Ik heb al een pb gehad van Haike dat ze wel in een whatsapp groep wil

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 22:04

Ik heb je ook even een pb gedaan :j

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 22:08

Ik heb je ook een pb gedaan

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-23 14:26

Oké volgens mij heb ik jullie allemaal toegevoegd in een whatsappgroep. Balou heb ik een pb gedaan.

Als er nog meer dames (of heren) zijn die hieraan toegevoegd willen worden kun je mij een pb sturen. :)

Djorf_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 15:07

Mijn vriend is militair en ik overweeg zelf ook om een baan te zoeken bij defensie. Was al een ambitie van mij voordat ik hem leerde kennen, maar het wakkert het toch nog meer aan nu ik hem ken. Anderen hier die ook overwogen hebben bij defensie te gaan?

Daarnaast zit mijn vriend doordeweeks intern op zn werk. Dat vind ik toch wel een nadeel aan samen zijn met een militair

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-23 15:23

Djorf_6 schreef:
Mijn vriend is militair en ik overweeg zelf ook om een baan te zoeken bij defensie. Was al een ambitie van mij voordat ik hem leerde kennen, maar het wakkert het toch nog meer aan nu ik hem ken. Anderen hier die ook overwogen hebben bij defensie te gaan?

Daarnaast zit mijn vriend doordeweeks intern op zn werk. Dat vind ik toch wel een nadeel aan samen zijn met een militair

Nee dat niet. Als puber wilde ik bij de marine, maar ik ben eigenlijk wel heel zeker dat ik niet de instelling heb om als manschap overal ja en amen op te zeggen, dus maar beter ook dat ik het niet gedaan heb. :')