Creatieve ideeën gezocht voor de mooiste momenten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FennyPower

Creatieve ideeën gezocht voor de mooiste momenten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-23 20:50

Ik zou mijn partner in de toekomst graag iets willen geven waar al onze mooiste momenten in vast staan , denk aan leuke zinnen, ervaringen, vakanties door de jaren heen.
Maar vooral ook fotos erbij willen doen.
Ik ben al dagen aan het bedenken hoe ik het voor me moet zien.
Ik zoek iets moois maar kan nog niks vinden.

Je hebt wel van die standaard boeken die je in kan vullen met allemaal vragen, maar dan heb je weinig plek voor fotos.
Een normale fotoboek vind ik zo standaard.

Ik wil heel graag zelf iets maken en het bij houden voor een aantal jaar. En mijn partner het wauw effect bezorgen.

Iemand die iets weet om mij op weg te helpen?

Thats_Me

Re: Creatieve ideeën gezocht voor de mooiste momenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 08:21

Wij houden alles bij in een fotoboek. Drukken de mooiste foto's af, plakken deze in. Bewaren bonnetjes, entreekaartjes etc en die gaan er ook bij. Schrijven er zelf bij of printen tekstjes/quotes uit etc. Dus tussen fotoboek en scrapbook in. Fotoboeken kopen we bij de Hema.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 08:33

Een scrapbook? Ik weet niet hoe creatief je bent, maar met een blanco album, washi tapes en stickers kun je hele leuke dingen maken :D

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 09:02

Ik maak per vakantie een foto lijstje, van de ikea heb je wat dikkere lijsten waardoor er wat meer in kan. Ik koop vaak een magneetje met de plaatsnaam erop en als we naar het strand gaan verzamel ik wat schelpjes. In de herfst een dennenappel etc. Uiteraard met foto’s, bonnetjes of toegangstickets

En zo kan ik straks als we gaan samenwonen een mooie rits van lijstjes ophangen.

Deze gebruik ik

https://www.ikea.com/nl/nl/p/sannahed-f ... -00459116/

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 09:28

een klapper waar je losse (foto)bladzijdes in kan doen misschien? Hema verkoopt losse fotopagina's, dan kun je er ook andere dingen tussen doen.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 10:04

Als wij een verre reis maken koop ik een leeg boekje bij de Action en hierin schrijf ik dan dagverhalen met allerlei foto's en plaatjes, bonnetjes etc.
Ik neem vaak flyers/folders mee van waar we zijn geweest en knip daar dan plaatjes uit voor in het boekje.
Zo heb je als je thuis komt een soort scrapboek van de reis met allerlei verhalen en afbeeldingen.
Kost wel enige tijd om te maken, want ik doe dat direct elke avond van de reis.
Maar erg leuk om weer eens doorheen te bladeren.