Vorige week ben ik mijn opleiding afgerond en nu wil ik aan de slag als zelfstandig online ondernemer. Mijn bedrijf bestaat, mijn website is af en ik ben me nu volop aan het storten op het zichtbaar worden op social media en ik ben nog druk om mijn aanbod neer te zetten. Na een heel succesvol instragramaccount over mijn paarden gehad te hebben, dacht ik dat ik ook wel even een bedrijfsinstragram kon opzetten en dat dat binnen no-time klanten zou opleveren

Dus, stel jezelf en je bedrijf voor

Ik zal beginnen:
Ik ben Britt, 29 jaar en ik ben webdesigner. Voor nu bestaat mijn aanbod uit twee dingen: een website op maat en en een website check waarbij ik een website analyseer op diverse punten (seo, gebruiksvriendelijkheid, indeling etc.).
Na de vakantie wil ik online cursussen gaan aanbieden, zoals zelf een website maken in WordPress en een basiscursus SEO (als passieve inkomstenbron).
Ik heb veel ideeën, werk momenteel nog 20 uur in loondienst en mijn doel is om uiteindelijk te kunnen leven van dit bedrijf. Mijn website is te vinden op https://www.brittsibie.nl en mijn Instagram is @Brittsibie.nl
Het lijkt me supertof om in contact te komen met mensen die een zelfde soort ondernemersreis willen gaan maken!