Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyUrsy schreef:Toen wij naar een kleine wagen zochten begreep ik dat de Citroen C1, de peugeot 108 en de toyota aygo allemaal hetzelfde zijn. Als je tevreden bent over de C1 en iets soortgelijks zoekt, dan maakt het je keuze misschien wat groter. De Fiat 500 is trouwens ook erg leuk, maar geen ervaring mee.
L_iek schreef:Fiat 500 is ook zeker een kanshebber. Heb daar zelf ook geen ervaring mee dus mocht iemand dat wel hebben, graag!
L_iek schreef:LadyUrsy schreef:Toen wij naar een kleine wagen zochten begreep ik dat de Citroen C1, de peugeot 108 en de toyota aygo allemaal hetzelfde zijn. Als je tevreden bent over de C1 en iets soortgelijks zoekt, dan maakt het je keuze misschien wat groter. De Fiat 500 is trouwens ook erg leuk, maar geen ervaring mee.
Fiat 500 is ook zeker een kanshebber. Heb daar zelf ook geen ervaring mee dus mocht iemand dat wel hebben, graag!
_Denise_ schreef:Volgens Autoweek waren de Hyundai i10 en de Kia Picanto de winnaars van de testen in deze klasse. Opel Karl mag je kennelijk ook niet vergeten. Denk dat je van proefritten maken ook een stukje wijzer wordt.
Mando schreef:_Denise_ schreef:
Is wel weer een klasse groter dan waar TS naar zoekt.
Is toch ook een klein autootje of heb ik me vergist daarin.
Welke klasse valt deze dan onder.
mavantos schreef:Ik heb ruim twee jaar een Fiat 500 gehad en dat was niet 'mijn' auto. Leuk wagentje hoor, maar achterin kan je eigenlijk niet zitten. Ze zijn er (vrijwel?) niet in vijfdeurs en de deur is zo lang dat je een brede parkeerplek moet hebben omdat je er anders amper uitkomt.
LadyUrsy schreef:Toen wij naar een kleine wagen zochten begreep ik dat de Citroen C1, de peugeot 108 en de toyota aygo allemaal hetzelfde zijn. Als je tevreden bent over de C1 en iets soortgelijks zoekt, dan maakt het je keuze misschien wat groter.