Het gebeurd steeds vaker en zeker na COVID, wij hadden gegeten in een restaurant we waren een weekendje weg. Ik kwam er in het hotel achter dat we het drink-eet bakje van de hond op tafel hadden laten staan. Zijn naam staat er op en het heeft een bepaalde betekenis. Toen wij daar zaten te eten ging vaak de telefoon en namen ze die ook op. Ik heb in het hotel gebeld naar het restaurant, ik kon alleen iets in spreken. Dat heb ik ook gedaan.
Ik heb er ook nog een mail achter aan gestuurd met de vraag of ze hem ergens neer kunnen zetten, wij komen daar vaker dus dan zouden we hem op halen. De volgende dag waren ze pas laat in de middag weer open dus konden we hem niet op halen. Ik heb niks meer gehoord van het restaurant. Donderdag bestelde ik iets voor de hond maar ik zag geen maat staan, wel S,m of l maar geen afmeting. Er stond een nummer van de klantenservice die waren telefonisch te bereiken. Toen ik belde gaven ze aan dat het te druk was om de telefoon aan te nemen. Ik heb toen een mail gestuurd op de site staat dat ze binnen 24 uur reageren. Toen ik net besteld had kwam ik ergens verstopt toch de maten tegen, dus stuurde ik nog een mail dat ik de maten had gevonden maar dat ik een maat te groot had besteld. Of ze dat nog konden veranderen, helaas niks terug gehoord. De laatste tijd gebeurd het heel vaak dat je geen contact kan krijgen met een bedrijf, ervaren jullie dat ook?
Ik had gewoon het restaurant tijdens openingstijd de volgende dag weer gebeld. Kans is groot dat ze in de tijd dat jullie naar huis gingen zijn gaan sluiten en dan is het logisch dat ze de telefoon niet meer oppakken.
Behalve bij de Caiway waar je 3 jaar in de wacht hangt Geen ervaringen mee, het meeste is hier prima te bereiken, ook horeca.
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 22-07-23 22:40
Waar ik het wel eens bij merk is wanneer je een specifieke medewerker te pakken moet zien te krijgen voor een bepaalde service, en dat diegene dan maar 2 dagen in de week werkt ofzo. Vooral mijn huisarts vind ik een lastige, die is altijd net die dag vrij of ze is een paar weken op vakantie De lokale dierenarts werkt ook nog maar 1 dag in de week, daar ben ik dus ook geen klant want ik wil op elk moment een dierenarts kunnen inschakelen.
marleen_usar
Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-23 22:50
@ jorex ik heb de volgende dag nog geprobeerd iemand aan de lijn te krijgen, maar ook toen niemand.
Wij hebben als bedrijf(je) gelukkig een assistente die af en toe de tel aanneemt en voicemails terugbelt. Want anders was dit bij ons ook het geval. Agendas staan tot de nok toe vol, geregeld ben ik pas na 18:00 uur klaar. Collega's gaan om 17:00 uur naar huis en denken helemaal: mij niet belle veel te druk. Dus inderdaad, door personeelstekort en klanten met forse wensen en onze standaard verplichtingen zijn tijdverslindend.
Ik heb het ook wel eens gehad bij een restaurant. Ik dacht mijn zonnebril te zijn vergeten, dus ik heb tot 3x toe geprobeerd te bellen (vlak voor sluitingstijd, ze waren nog wel open), maar dan gewoon niet opnemen. Ik kan er echt begrip voor opbrengen als het heel druk is of ze al dicht zijn, maar toen wij weggingen was beide niet het geval. Uiteindelijk bleek dat mijn zonnebril gelukkig toch in mijn tas zat.
Online bedrijven zijn over het algemeen wel slecht te bereiken, met name de grotere webshops.
ElCamino
Geplaatst: 25-07-23 09:51
Voor mijn moet ik regelmatig bedrijven bellen , en er zijn er altijd een aantal die slecht te bereiken zijn. Dat zijn ook vaak de bedrijven waar ik dan vaker ellende mee heb qua bereikbaarheid en nakomen van afspraken. Zo wacht ik al wéken op een monteur voor de voordeur van ons pand, en mailen heeft geen zin, ze reageren niet. Bellen gaat wel., maar dan beweren ze later dat ze nergens van weten en heb je geen poot om op te staan dus ik zet alles op de mail. Het is wel erg vervelend. En vooral nu met vakantieperiodes.... Dit zijn echter bedrijven die diensten verlenen aan ons bedrijf zoals , sprinkler, deuren, etc etc.