Bizarre kledingreclames op Social media

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
verootjoo
Berichten: 35658
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Bizarre kledingreclames op Social media

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 22:40

Ik heb joggingpak nooit geassocieerd met joggen eigenlijk.
Naar mijn idee doe je daar juist niks in en heet het zo omdat het van joggingstof is gemaakt.
Net als een sweater eigenlijk, die draag je ook niet om te zweten.
Waarom het joggingstof heet weet ik ook niet :+

Cambionn

Berichten: 813
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 23:38

verootjoo schreef:
Ik heb joggingpak nooit geassocieerd met joggen eigenlijk.
Naar mijn idee doe je daar juist niks in en heet het zo omdat het van joggingstof is gemaakt.
Net als een sweater eigenlijk, die draag je ook niet om te zweten.
Waarom het joggingstof heet weet ik ook niet :+
Het heet joggingstof omdat een joggingpak ervan gemaakt is, en een joggingpak is oorspronkelijk gemaakt om in te joggen. Dat er tegenwoordige betere sportkleding bestaat en het nu anders gebruikt wordt? Tja...

Op de sweater heeft Wikipedia het antwoord (omdat het is om in te sporten en dan zweet je, net zoals "sweatpants" oorspronkelijk zijn om in te sporten):
Citaat:
The Oxford English Dictionary gives "sweater" as appearing in 1882 and gives its definition as "A woolen vest or jersey worn in rowing or other athletic exercises, originally... to reduce one's weight; now commonly put on also before or after exercise to prevent taking cold. Hence a similar garment for general informal wear; a jumper or pullover"

Koper

Berichten: 30307
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 23:42

:D En de grap is dan dat "sweater" in het Engels trui betekent, ongeacht of je erin sport of niet. Een Noorse trui is ook een sweater. Dus wel een iets andere betekenis dan in het Nederlands :D

Die oranje gevallen zijn denk ik voor mannen die kleiner zijn dan hun vriendin? :=

Cambionn

Berichten: 813
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 00:04

Koper schreef:
:D En de grap is dan dat "sweater" in het Engels trui betekent, ongeacht of je erin sport of niet. Een Noorse trui is ook een sweater. Dus wel een iets andere betekenis dan in het Nederlands :D
Dit komt ook van de Engelse wikipedia op het stuk over de oorsprong van het woord "sweater" in het Engels ;) . In 1882 ging het nog om sportkleding, dat is over de tijd heen verbasterd naar de huidige betekenis, mede door het veranderde gebruik van sweaters :D .

Is sweater uberhaupt een echt Nederlands woord? Dacht altijd dat het een Engelse term was die Nederlanders, gezien we daar goed in zijn, in het Nederlands zijn gebruiken als een soort slang :+ .

Happy16

Berichten: 4613
Geregistreerd: 27-02-12
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Bizarre kledingreclames op Social media

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 19:59

Afbeelding

Suzanne F.

Berichten: 49304
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 20:13

Zo dat is zeker sexy zeg! _O- _O- _O- :') -O-

fleurtjeuh
Berichten: 10341
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Bizarre kledingreclames op Social media

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 20:39

Ja nou daar wordt je toch warm van??

Op een misselijke, braakneiging onderdrukkende manier dan wel, maar toch..

julius_juut

Berichten: 3105
Geregistreerd: 14-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 20:43

Nou, daar wordt je zeker warm van! Man man man, wat een onaangenaam zweterig geheel zal dat zijn als je dat om je kont hebt. :')

Misschien perfect voor wanneer je aan de dunne bent? Als die elastiekjes strak genoeg zijn zou dat je precies kunnen redden tot je op de wc bent.

Cowboy55
Berichten: 8507
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 20:51

julius_juut schreef:
Nou, daar wordt je zeker warm van! Man man man, wat een onaangenaam zweterig geheel zal dat zijn als je dat om je kont hebt. :')

Misschien perfect voor wanneer je aan de dunne bent? Als die elastiekjes strak genoeg zijn zou dat je precies kunnen redden tot je op de wc bent.


Stel dat lukt. Ik betwijfel dat, maar stel. En dan sta je op de plee met een paar liter bruine soep in je sexy underware. Broek op enkels, schoenen en sokken aan. Wat wordt dan de volgende actie? _O-

thequeensmum
Berichten: 3554
Geregistreerd: 20-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 20:52

Ik denk dat ik helemaal wild word als mijn man dat aantrekt :D :D

Koper

Berichten: 30307
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 21:41

Cowboy55 schreef:
julius_juut schreef:
Nou, daar wordt je zeker warm van! Man man man, wat een onaangenaam zweterig geheel zal dat zijn als je dat om je kont hebt. :')

Misschien perfect voor wanneer je aan de dunne bent? Als die elastiekjes strak genoeg zijn zou dat je precies kunnen redden tot je op de wc bent.


Stel dat lukt. Ik betwijfel dat, maar stel. En dan sta je op de plee met een paar liter bruine soep in je sexy underware. Broek op enkels, schoenen en sokken aan. Wat wordt dan de volgende actie? _O-

Dit is exact wat ik mij ook afvroeg, en tegelijkertijd níét probeerde voor te stellen :D

xx_Irisje

Berichten: 12347
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 00:19

thequeensmum schreef:
Ik denk dat ik helemaal wild word als mijn man dat aantrekt :D :D

Heel wild omdat ik zo hard weg ren….

pmarena

Berichten: 48207
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 08:09

Volgens mij is het een badmuts voor mannen die de boel niet bijpunten down under :=

Mars

Berichten: 33270
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 08:44

Cowboy55 schreef:
julius_juut schreef:
Nou, daar wordt je zeker warm van! Man man man, wat een onaangenaam zweterig geheel zal dat zijn als je dat om je kont hebt. :')

Misschien perfect voor wanneer je aan de dunne bent? Als die elastiekjes strak genoeg zijn zou dat je precies kunnen redden tot je op de wc bent.


Stel dat lukt. Ik betwijfel dat, maar stel. En dan sta je op de plee met een paar liter bruine soep in je sexy underware. Broek op enkels, schoenen en sokken aan. Wat wordt dan de volgende actie? _O-


Ik vrees dat er geen andere optie is dan voor/achterover buigen en het zaakje proberen leeg te gieten :P Of anders een gaatje erin prikken om de boel af te laten wateren alleen moet er dan geen nieuwe bruine tsunami aan komen natuurlijk :=

Suzanne F.

Berichten: 49304
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 08:54

thequeensmum schreef:
Ik denk dat ik helemaal wild word als mijn man dat aantrekt :D :D


Ja van het lachen! :') Dan kom je toch niet meer bij of wel?
Hoe kunnen ze dat nou sexy noemen? :')

julius_juut

Berichten: 3105
Geregistreerd: 14-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 09:03

Mars schreef:
Cowboy55 schreef:

Stel dat lukt. Ik betwijfel dat, maar stel. En dan sta je op de plee met een paar liter bruine soep in je sexy underware. Broek op enkels, schoenen en sokken aan. Wat wordt dan de volgende actie? _O-


Ik vrees dat er geen andere optie is dan voor/achterover buigen en het zaakje proberen leeg te gieten :P Of anders een gaatje erin prikken om de boel af te laten wateren alleen moet er dan geen nieuwe bruine tsunami aan komen natuurlijk :=


Oei, da's wel zonde van je sexy onderbroek hoor, een gaatje prikken. -O-

Qimm

Berichten: 15182
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Bizarre kledingreclames op Social media

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 09:17

Een gaatje op een strategische plaats wellicht

journee
Berichten: 771
Geregistreerd: 17-08-10
Woonplaats: 1 van de mooiste plekjes in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 15:20

Qimm schreef:
Een gaatje op een strategische plaats wellicht


Lijkt me lastig, als er een gaatje zit in de verpakking van vacuüm verpakte worst, is ie gelijk niet meer houdbaar.... :+

callippo

Berichten: 3208
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 23:57

pmarena schreef:
Volgens mij is het een badmuts voor mannen die de boel niet bijpunten down under :=

_O-

Facebook gaf me deze ad, aan de zijkant. Ik durf er niet op te klikken om het groter te zien, ik wil het algoritme geen verkeerde ideeën geven (of had het dat al ;-) )

Iemand een idee wat het is?
Afbeelding

beert
Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Zuid Nederland

Re: Bizarre kledingreclames op Social media

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 23:59

Een verrassingsei :-)

Celine_Famke

Berichten: 6739
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: Bizarre kledingreclames op Social media

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 03:09

Ehm, ook bijzonder :’)
Afbeelding

foxy80

Berichten: 7908
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Re: Bizarre kledingreclames op Social media

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 14:50

Voor het huisdier van Anna Wintour!

BeFunny

Berichten: 10649
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 14:59

Maar oma, wat heeft u grote ogen.

Telpeva

Berichten: 14765
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 15:53

callippo schreef:
pmarena schreef:
Volgens mij is het een badmuts voor mannen die de boel niet bijpunten down under :=

_O-

Facebook gaf me deze ad, aan de zijkant. Ik durf er niet op te klikken om het groter te zien, ik wil het algoritme geen verkeerde ideeën geven (of had het dat al ;-) )

Iemand een idee wat het is?
[ [url=m/nRC8wQ.png]Afbeelding[/url] ]

Ik vermoed eigenlijk een redelijk onschuldig product, iets van een thermo pak waarbij niet de hele boel uit moet (kouuuuddd) wanneer degene naar de wc moet

8Eveline

Berichten: 3214
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-24 19:51

Telpeva schreef:
callippo schreef:
[
_O-

Facebook gaf me deze ad, aan de zijkant. Ik durf er niet op te klikken om het groter te zien, ik wil het algoritme geen verkeerde ideeën geven (of had het dat al ;-) )

Iemand een idee wat het is?
[ [url=m/nRC8wQ.png]Afbeelding[/url] ]

Ik vermoed eigenlijk een redelijk onschuldig product, iets van een thermo pak waarbij niet de hele boel uit moet (kouuuuddd) wanneer degene naar de wc moet

Dit kun je gebruiken (of zelfs moet) als je correctie ergens hebt gehad bv buik. Dan is dit om te herstellen.