Klein digitaal bestand groot maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Klein digitaal bestand groot maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-23 12:04

Onze vereniging heeft al heel lang een logo, wat een tekening is. Inmiddels vele besturen verder, en het logo is bij het bestuur alleen nog maar beschikbaar in heel klein bestand (16 kb := ).
Is het mogelijk om dit bestand in een groot bestand te maken? Zijn er mensen/bedrijven die dit doen? We komen nu regelmatig in de problemen omdat het logo niet verwerkt kan worden.

Talishe

Re: Klein digitaal bestand groot maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 12:09

Een grafisch ontwerper moet het logo wel (na) kunnen maken en er een groot bestand van maken. Alleen verwacht ik dat daar wel wat kosten aan verbonden zullen zijn. PB maar als je meer info wilt, ik ken wel iemand.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-23 12:10

Dat kun je bij elke dtp’er laten doen :j Ik zou er meteen een vectorbestand van laten maken, dan kan het oneindig groot worden gerekt en ook gebruikt worden voor bv belettering en kleding drukken enz.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-23 22:15

Bedankt voor de antwoorden. Er wordt contact opgenomen met iemand die voor het bedrijf van een andet bestuurslid nog wel eens wat doet, hopelijk kan die iets. Heb inmiddels begrepen dat het geen makkelijk logo is, het is namelijk een (potlood)tekening.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-23 00:20

Ik ben een grafisch vormgever en een illustrator. Mocht je vastlopen de huidige vormgever dan kan ik misschien nog soelaas bieden met vergelijkbare 'penselen' die potlood kunnen imiteren. Ik kan het logo dan groot genoeg maken in Photoshop dat het voor nagenoeg alle toepassingen wel werkt. Het maken in een vector zou ik even in moeten duiken of dat mogelijk is, mits dat uberhaupt nodig is.