Show je Vinted koopjes!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
8nnemiek

Berichten: 43503
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 21:23

_lautje_ schreef:
Lisi en Annemiek: ja dit is echt mijn favoriete stof altijd. Combinatie van zijde en kasjmier. 100% zijde is vaak toch net gevoelig als het gebreid is. En met kasjmier is het gewoon super zacht en met de glans en fijne van zijde.

Annemiek: ik kan vanavond wel eens kijken voor je. Vaak staat dit er wel meer op maar wordt over hoofd gezien omdat het op de foto er niet uit ziet. Was met deze ooo. Gewoon slechte foto en denk je dat is een oud vod. Zo zonde, want deze is denk ik zelden of nooit gedragen.

Oew, als je iets tegen komt in maat S.. <3

Ik heb net geboden op een vest van kasjmier en wol dat er al maanden op staat, maar waar verder, op een klein stikseltje na, niks mis mee lijkt te zijn.

Marlou91

Berichten: 470
Geregistreerd: 21-06-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 21:32

Ohh Timberlands , leuk! <3

Ik zoek nog een paar voor mijn dochtertje (maat 25) maar alles wat ik nu zie is of flink afgeragd, of bijna net zo duur als nieuw

Hoezo zetten mensen bij schoenen met versleten neuzen trouwens “nieuw zonder prijskaartje” ?

Verder heb ik net nog een Donsje trui gekocht voor €10,-. Hopelijk is het wat..

Dat vest lijkt me ook heerlijk Lautje! Knap hoe je ze weet te vinden zo, de echte koopjes!

Suusjepluus

Berichten: 792
Geregistreerd: 14-09-17
Woonplaats: Tussen iets en niets

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 21:48

Wat een heerlijk topic dit. Ik heb laatst wat nieuwe geschikte tops voor mijn nieuwe baan gekocht (kantoor meer netjes dan ik gewend was). Mijn budget is niet zo hoog. Maar nu heb ik wat gezocht op zijde en daar kom ik toch ook weer mooie dingen tegen zeg :):) Kent iemand Maxmara als merk? En ik zag ook een heel gaaf vest van Ralph Lauren 100% merino, maar oei 50 euro is niet niks. Is het dat echt waard? Ik ben niet zo goed met wol wassen :o

_lautje_

Berichten: 9299
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-23 21:56

https://www.vinted.nl/dames/kleding/hoo ... lph-lauren
Annemiek. Soortgelijke blend als die van mij. Wel iets duurder.

Maxmara is heel mooi! Heel klassiek. Top kwaliteit.
€50 is een hoop geld idd. Is het echt als nieuw en heel mooi! Want het is nieuw wel echt vele malen duurder natuurlijk. Ik vind het zelf echt top kwaliteit. Wassen is even wennen. Maar vaak spoel ik mijn zijde en wol gewoon in een emmer met lauwwarm water en rol het daarna op tussen twee handdoeken om te drogen. En af en toe in de wasmachine op 20 graden met wolwasmiddel of alleen met natuurazijn.

Voor wie dit past is dit ooo een koopje
https://www.vinted.nl/dames/kleding/top ... rdeur-soie
Zijde. RL Collection. Is een top van €600.
Laatst bijgewerkt door _lautje_ op 20-07-23 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Suusjepluus

Berichten: 792
Geregistreerd: 14-09-17
Woonplaats: Tussen iets en niets

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 21:58

_lautje_ schreef:
https://www.vinted.nl/dames/kleding/hoo ... lph-lauren
Annemiek. Soortgelijke blend als die van mij. Wel iets duurder.

Maxmara is heel mooi! Heel klassiek. Top kwaliteit.
€50 is een hoop geld idd. Is het echt als nieuw en heel mooi! Want het is nieuw wel echt vele malen duurder natuurlijk. Ik vind het zelf echt top kwaliteit. Wassen is even wennen. Maar vaak spoel ik mijn zijde en wol gewoon in een emmer met lauwwarm water en rol het daarna op tussen twee handdoeken om te drogen. En af en toe in de wasmachine op 20 graden met wolwasmiddel of alleen met natuurazijn.


Bedankt voor de wastips!

_lautje_

Berichten: 9299
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-23 22:05


PSvanLot

Berichten: 10186
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 22:12

Ik heb een paar keer wat op Vinted gekocht en alle keren voelde ik mezelf genaaid.

Toch minder goede kwaliteit dan er in de advertentie stond, totaal andere maat etc.

Misschien heb ik teveel eisen?

Appeltje00

Berichten: 5023
Geregistreerd: 28-09-09

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 22:16

Ik houd van dit topic <3. Al krijg ik wel last van fomo (en ik check al zoooo vaak per dag m’n zoekertjes op Vinted).

Kocht deze vandaag voor €5 voor m’n dochter:
Afbeelding

foxy80

Berichten: 7962
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 22:18

Hier ook Vinted-fan.
Zulke bodemprijzen als TS durf ik niet aan, dan denk ik al snel dat er iets mis mee is. Ik geef dus een prijs die ik in de winkel zou betalen maar dan van een 'gewoon' merk.

Bijv een sweater zou ik gloednieuw in de winkel 30 euro betalen bij bv Only, dan haal ik eentje voor dat geld bij Vinted weg van een veel beter merk.

Ook qua stijl kan je bij Vinted veel breder dan de winkelstraat. Of merken die je hier niet vindt.
En oudere kleding (bv van oude huismerk van Marks& Spencer) is ook van veel betere kwaliteit dan nu, ook al is dat toen al voor de massa geproduceerd.

Ik heb er 2 nieuwe Pinko tassen, nieuwstaat, voor 1/3 van de originele prijs.

Afbeelding

Afbeelding

Ook al een beeldschone Kate Spade in muntkleur die ik nergens anders vond voor 100 euro incl

Afbeelding

Ook al koopjes kunnen doen met Essentiel Antwerp

Sweaters voor 40 euro ipv 165 (dacht ik)

Afbeelding

Afbeelding

Gebreide wollen trui, nieuw over 250 euro, nu voor 50 euro

Afbeelding

Elisabetta Franchi (zijde bloes kost daar normaal 300 euro)
55 euro

Afbeelding

35 euro

Afbeelding

Scapa ballerinas 35 euro

Afbeelding

Sneakers Liu Jo 45 euro

Afbeelding

Tijdloze zwarte Gucci pumps (80 euro betaald ipv 395).

Afbeelding

Gebreide trui van Twinset voor 15 euro

Afbeelding

Zijden jurk van Fairly voor 23 euro incl verzenden

Afbeelding

Roze sneakers als nieuw van Essentiel voor 21 incl (NP 150 euro)

Afbeelding

Donaldson hemd 15 euro

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door foxy80 op 20-07-23 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Tancreda4

Berichten: 24150
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 22:20

PSvanLot schreef:
Ik heb een paar keer wat op Vinted gekocht en alle keren voelde ik mezelf genaaid.

Toch minder goede kwaliteit dan er in de advertentie stond, totaal andere maat etc.

Misschien heb ik teveel eisen?



Daar ben ik ook zo bang voor....

En er staat een hoop uit t buitenland op volgens mij. Ze noemen het duurzaam, maar een shirtje uit Italië laten overkomen is dat niet vind ik :o

Toch is m'n nieuwsgierigheid gewekt en hou ik het in de gaten. Binnenkort eens een probeerkoop doen :))

En zelf nog een hele tas kleding die weg mag, maar vind t eigenlijk teveel gedoe het te verkopen, en neig toch naar de kledingbak of iets....

PSvanLot

Berichten: 10186
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 22:22

Tancreda4 schreef:
PSvanLot schreef:
Ik heb een paar keer wat op Vinted gekocht en alle keren voelde ik mezelf genaaid.

Toch minder goede kwaliteit dan er in de advertentie stond, totaal andere maat etc.

Misschien heb ik teveel eisen?



Daar ben ik ook zo bang voor....

En er staat een hoop uit t buitenland op volgens mij. Ze noemen het duurzaam, maar een shirtje uit Italië laten overkomen is dat niet vind ik :o

Toch is m'n nieuwsgierigheid gewekt en hou ik het in de gaten. Binnenkort eens een probeerkoop doen :))

En zelf nog een hele tas kleding die weg mag, maar vind t eigenlijk teveel gedoe het te verkopen, en neig toch naar de kledingbak of iets....


Ja tis moeilijk, boordje net niet meer mooi, dan trek ik het zelf niet meer aan. Op de foto ziet het er heel behoorlijk uit, en dan toch, als ik het in huis heb vind ik het toch minder dan ik gehoopt had. Ook als het zgan is.

Ik heb het verkopen ook geprobeerd, maar is me ook teveel gedoe. Zo lang wachten en dan blijft alles wat ik niet meer wil dragen toch weer ergens liggen. Dan ben ik het liever kwijt en in de kledingbak waar een ander er blij mee is.

Ellen_ov

Berichten: 1328
Geregistreerd: 12-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 22:25

Laatst kreeg ik ook een jurk binnen, helaas echt al goed gedragen en was de stof aan het ‘pillen’. Toen voelde ik mij ook wel even dom… zodoende zet ik de staat altijd aan op; nieuw met kaart of nieuw zonder kaartje. Misschien dat dat helpt PSvanLot?

Wildgirl

Berichten: 11679
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 22:29

Ik kreeg vandaag zgan birkenstocks binnen voor 6 euro en in zeer goede staat zijnde nike md runners voor 5 euro :D
Ik heb die md runners(wel type 2) inmiddels in het bruin,rood,zwart,kaki,groen en nu dus ook in licht grijs. Heerlijke sneaker!
Ik denk dat mijn beste koop ooit een paar witte timberlands met een minuscuul vlekje (die ik eraf kreeg) waren voor 30 euro.

8nnemiek

Berichten: 43503
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 22:36

_lautje_ schreef:
https://www.vinted.nl/dames/kleding/hoo ... lph-lauren
Annemiek. Soortgelijke blend als die van mij. Wel iets duurder.

Bedankt! Die is me nog iets te duur, maar ik heb hem bij mijn favorieten gezet :D

Ik heb wel net deze besteld. Vrij simpel vestje, kasjmier met zijde, en voor €4,50 vind ik dat wel leuk om eens te zien hoe de kwaliteit is!
Afbeelding

PSvanLot

Berichten: 10186
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 22:44

Ellen_ov schreef:
Laatst kreeg ik ook een jurk binnen, helaas echt al goed gedragen en was de stof aan het ‘pillen’. Toen voelde ik mij ook wel even dom… zodoende zet ik de staat altijd aan op; nieuw met kaart of nieuw zonder kaartje. Misschien dat dat helpt PSvanLot?


Ik heb nog niet anders gekocht als nieuw of nieuw zonder kaartje. Mensen vinden denk ik dat nieuw zonder kaartje toch best wel gedragen mag zijn.

_lautje_

Berichten: 9299
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-23 22:46

Hier eigenlijk nooit echt een mehh gevoel.
Wel keer een heel mooi vest binnen van kasjmier met aan de voorkant zijde met een equestrianprint. Echt prachtig. Maar had een gaatje op een arm. Had er €50 voor betaald. Verkoopster heeft direct geld terug laten storten en ik mocht vest houden.

En wel eens met kinderkleding dat er toch iets een vlekje op zit. Maar dat deert mij niet zo. Hier 1x dragen…

Hele mooie kopen foxy! Jaloers op de gucci’s!
En ik betaal ook vaak zulke prijzen als jij hoor! Dat is redelijk conform geloof ik.
En soms dus geluk :)

Het duurzame zit hem vooral in dat voor jouw kledingstuk niet weer allemaal grondstoffen moeten worden gemaakt en gevonden. Plus je kleding uit de winkel of webshop maakt ook een wereldreis.
De kledingindustrie is mega vervuilend. En een van grootste uitbuiters van vrouwen en kinderen. Vooral de fastfashionmerken betalen zelden tot nooit een living wage aan hun werknemers in landen als Bangladesh.

Flying_Angel

Berichten: 15745
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 22:58

Appeltje00 schreef:
Wauw hoe heet dat model?

Ik kon dit niet laten voor €7,50.



Het zijn de Adidas Astir, er zijn veel kleurencombinaties.

Suusjepluus

Berichten: 792
Geregistreerd: 14-09-17
Woonplaats: Tussen iets en niets

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 23:02

_lautje_ schreef:
https://www.vinted.nl/dames/kleding/hoo ... 00cashmere

Suus: ik weet niet wat je maat is. En dit is geen vest. Maar €30 voor zo’n mooie kasjmier trui….

Qua maat 38 of 40. Ik zoek iets wat hoger is aan de voorkant, zonder inkijk als je voorover bukt zegmaar. En ik vind een v hals wat minder goed staan bij mij.

Ik heb heel brutaal geboden op het wollen vest :o Wie niet waagt... En ik heb een zijden blouse gekocht om te proberen of ik dit inderdaad mooi kan houden met wassen. Ik denk maar met de handwas proberen en drogen tussen handdoeken.
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-23 23:31

Wat een leuk topic. Heb geboden:-)

Adamootje

Berichten: 6215
Geregistreerd: 10-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 00:12

Dit waren mijn aankopen van vandaag:

Broek van Ralph Lauren
Afbeelding

& plissérok van MO&co samen 45 euro, beide in nieuwstaat als het goed is.
Afbeelding

Wollen jas voor 7,50 (merk onbekend)
Afbeelding

En twee jurkjes voor een paar euro per stuk.

Afbeelding

Afbeelding

En deze Timberland boots (maat 22) vond ik voor 8 euro op Vinted. Op de foto waren ze heel vies, maar door de viezigheid heen kon ik zien dat ze verder zgan waren. Met deze aankoop nam ik een risico, maar na een schoonmaakbeurt zagen ze er weer top uit.

Afbeelding

_lautje_

Berichten: 9299
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-23 07:52

Top! Die koopjes als de Timberlands zijn de tofste he!

Qimm

Berichten: 15204
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 07:57

Door dit topic heb ik eindelijk mijn missende Tess Gerritsen boeken gevonden (bij 1 verkoper) 10,50 voor 6 boeken. Even heel wat anders, maar ben daar gaan zoeken n.a.v. dit topic dus wilde het toch even delen :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41917
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 08:16

Adamootje schreef:
Dit waren mijn aankopen van vandaag:

Broek van Ralph Lauren
[ [url=m/c4vsL4.jpg]Afbeelding[/url] ]

& plissérok van MO&co samen 45 euro, beide in nieuwstaat als het goed is.
[ [url=m/kWdobQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wollen jas voor 7,50 (merk onbekend)
[ [url=m/MHSLSv.jpg]Afbeelding[/url] ]

En twee jurkjes voor een paar euro per stuk.

[ [url=m/WUDVGw.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/pjFnvd.jpg]Afbeelding[/url] ]

En deze Timberland boots (maat 22) vond ik voor 8 euro op Vinted. Op de foto waren ze heel vies, maar door de viezigheid heen kon ik zien dat ze verder zgan waren. Met deze aankoop nam ik een risico, maar na een schoonmaakbeurt zagen ze er weer top uit.

[ [url=m/SWKRIb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooooh die jas had ik ook opgeslagen. Gaaf!

xU_Blinghx
Berichten: 1781
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 09:05

Hier een trui van Ralph Lauren op de kop getikt.
Afbeelding

15 euro voor betaald

8nnemiek

Berichten: 43503
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-23 09:16

Leuke trui hierboven!

Jeej, mijn bod van 20 euro voor dit RL vest van kasjmier en wol is geaccepteerd :D
Ziet er nog als nieuw uit op de foto, één keer gedragen volgens de beschrijving. Ik ben benieuwd!
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door 8nnemiek op 21-07-23 09:19, in het totaal 2 keer bewerkt