Show je Vinted koopjes!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_lautje_

Berichten: 9258
Geregistreerd: 23-03-05

Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-23 17:21

Vinted! Echt een verslaving hier!
En gezien ik om mij heen heel veel mensen hoor met dezelfde verslaving ben ik benieuwd naar wat iedereen er vanaf weet je halen.

Er is al een Vinted ervaringen topic, maar puur wat er gescoord wordt is er nog niet.

Hier haal ik ondertussen denk ik 80% van de kleding van mijn kinderen en mijzelf van Vinted.
Ik ben gek van mooie kleding van fijne stoffen als zijde en kasjmier.
Helaas zijn dergelijke stoffen ook duur.
Ik heb altijd veel kleding van Ralph Lauren Collection en RL Black Label (toen dat nog gemaakt werd), maar dat is erg kostbaar. En via Vinted is het te vinden in vaak perfecte staat.

Daarnaast is mijn oudste dochter Gucci gek. Bijna 7 en als je vraagt wat voor schoenen wil je? Krijg je als antwoord: doe maar Gucci mama, dat is altijd goed :+ :')
Ze heeft ooit Gucci lak schoentjes gekregen van mij toen ze verliefd voor etalage stond te turen bij Gucci Bambini en sindsdien is ze verpest. En Vinted maakt het dus mogelijk dat ze dus een Gucci verzameling heeft waar ik jaloers op ben :))

Hieronder een aantal van mijn beste Vinted aankopen

Gucci T-shirt voor €15, np €175
Afbeelding
Gucci trui voor €40, np €650
Afbeelding
Burberry zomerjas €20, np €260
Afbeelding
Burberry duffelcoat (€40 np €600
Afbeelding
Twee zijden Gucci jurken voor €25 per stuk. Np €650 en €900
Afbeelding
Afbeelding
Zijden blouse van Ralph Lauren Collection€20 np €1000
Afbeelding
Zijden Gucci rok €75 np €700
Afbeelding
Kasjmier wollen Gucci jas €35 np €1200
Afbeelding
Ralph Lauren Collection zijden trui voor €40
Np €1200
Afbeelding

Bijna alles was in nieuwstaat of nieuw met kaartjes er nog aan.
Soms moet je echt geluk hebben. Zoals laatst een Gucci T-shirt voor m’n jongste voor €5 of dat verkopers je kennen en wat gunnen. Zoals deze Gucci ballerina’s.
Ik had bij haar al andere Gucci schoenen gekocht voor m’n oudste. En toen stuurde ze berichtje of ik interesse had in deze voor €25. Waren 1x gedragen op een huwelijk. Zijn schoentjes van €600,- En als verrassing had ze er een originele Gucci haarspeld bij gedaan (€175). Want ze vond het zo leuk toen ik dolgelukkige foto’s van m’n dochter had doorgestuurd van het eerste paar schoenen :D
Afbeelding

Captain

Berichten: 21380
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 17:54

Ik kan het woord Gucci niet meer zien. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41598
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 17:56

Nou, dit soort gelukjes heb ik nooit :=.

De trui van Ralph vind ik erg gaaf <3.

Tancreda4

Berichten: 24043
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 18:04

Zijn dat serieuze nieuwprijzenen echt merk dingen? Hoe kan iemand die dan voor zo weinig verkopen, in nieuw staat? Oprechte vraag. Lijkt te mooi om waar te zijn....

Verder nog geen ervaring met vinted. Ik vind het nog lastig om kleding online te kopen, ivm pasvorm en maten.... wil toch graag eerst nog passen.

KSHancox
Berichten: 1251
Geregistreerd: 02-06-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 18:12

Ik heb vooral heel veel babykleding van Vinted, want Christus te paard wat is die meuk duur voor hoe kort ze het kunnen dragen. :')

Captain schreef:
Ik kan het woord Gucci niet meer zien. :')


Gucci

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18128
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 18:49

Foto haarspeld? Ik gun het je van harte allemaal. Zo zie je wel weer hoeveel er op dit soort merken verdiend wordt. En dan vooral voor de verkopers. Ik wil niet weten hoeveel iemand in de productie verdient hieraan.
Ik vind het een beetje een verslaving. Dat gezegd hebbende heb ik een hele oude versleten badjas van Beneton, blauw/roze gestreept. Misschien moet ik daar dus ook kijken en als ik hem vind zal ik hem hier laten zien.

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 19:06

balance schreef:
Foto haarspeld? Ik gun het je van harte allemaal. Zo zie je wel weer hoeveel er op dit soort merken verdiend wordt. En dan vooral voor de verkopers. Ik wil niet weten hoeveel iemand in de productie verdient hieraan.
Ik vind het een beetje een verslaving.

Hoe zie je dat aan een tweedehands verkoopprijs?

_Bonte_

Berichten: 3380
Geregistreerd: 18-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 19:10

Ik heb mijn kinderkleding ( van men zus) ook spotgoedkoop op Vinted staan.

Elke keer denk ik dan, die persoon moet super blij zijn dat ze dat zo goedkoop gescoord hebben.

Ik ben er vanaf en 10 euro rijker, 10 euro die ik eerst niet had.

Het is maar hoe je ernaar kijkt…

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41598
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 19:13

Lisitano schreef:
Hoe zie je dat aan een tweedehands verkoopprijs?

Dat zie je aan de naam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 19:13

_Bonte_ schreef:
Ik heb mijn kinderkleding ( van men zus) ook spotgoedkoop op Vinted staan.

Elke keer denk ik dan, die persoon moet super blij zijn dat ze dat zo goedkoop gescoord hebben.

Ik ben er vanaf en 10 euro rijker, 10 euro die ik eerst niet had.

Het is maar hoe je ernaar kijkt…
Je bedoelt: 10 euro die je eerst al in veelvoud hebt uitgegeven. :+ Je verdient echt niks aan Vinted, of je moet iets heel bijzonders hebben (vintage design of zo). Als je 50 euro voor iets betaalt en het vervolgens voor 30 doorverkoopt, heb je er per saldo niets aan verdiend.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-07-23 19:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Elitedeux

Berichten: 690
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 19:15

Kom volgen!
Koop alleen zelf niet zulke dure merkkleding haha :+

Wildgirl

Berichten: 11665
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 19:17

Hier ook minstens 80% via vinted, van kleding tot schoenen tot tassen/ jassen/ riemen etc. Ik heb dan alleen weer helemaal niets met merkkleding.
Ik heb het idee dat je vinted alleen leuk vindt omdat je er bepaalde merkkleding kunt kopen voor een prikkie ts, klopt dat?
Niet erg uiteraard maar wellicht ook eens leuk om te designer kleding los te laten en verder te snuffelen? Er worden super leuke 2e hands en zelf gemaakte dingen verkocht op vinted.
Wat mij betreft super gave app!

_lautje_

Berichten: 9258
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-23 19:20

Captain schreef:
Ik kan het woord Gucci niet meer zien. :')


Sorry :+
Maar dat zijn de beste koopjes geweest. En je zal maar een kind hebben met zo’n verslaving :')
Ik lach er maar om, maar het is eigenlijk niet grappig.

Ja dat zijn de serieuze nieuwprijzen.
Dit is ook wel echt de gelukjes er uit pikken. Dezelfde items staan er ook op voor veel meer. Maar voor een kinderjurk tweedehands €150 betalen doen de meeste mensen niet. En die blijven dus vaak ook staan.
Het is wel echt goed kijken naar de foto’s, labels en het soort item wat je koopt. Want namaak komt genoeg voor.
Maar als je bijvoorbeeld die zijden jurkjes hebt: dat wordt niet nagemaakt. Dat is te duur en aangezien er niet groot een merk logo op staat ook niet aantrekkelijk. Namaak is vaak dingen met logo en groot merknaam erop.
Dat wil ik sowieso niet.

Sowieso met stoffen als zijde en kasjmier, dat maken ze in principe niet na. Dat is niet te doen en te duur.

En ja het is een verslaving. Maar vooral voor de mooie stoffen, de ontwerpen, de wijze waarop het is gesneden/pasvorm. Ik geniet echt van de kwaliteit.
Dat roze jurkje met die poes is echt kunst. Poes is geschilderd door Yuko Higuchi. Een geweldige Japanse kunstenares. Als hij hier niet meer past lijst ik m in en hang hem op.

Overigens ziet mijn oudste dochter het zelf ook al echt. Die voelt aan stofjes. Of trekt iets aan en zegt dan: kijk mam die kleed mij wel goed af :Y)

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 19:22

Ik koop heel graag op vinted, maar moet zeggen dat mijn koopjes in het niet vallen vergeleken met die van jou :+

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 19:25

Heerlijk topic. <3 Ik heb het afgelopen jaar voor meer dan 1500€ verkocht op Vinted en ik vrees voor het dubbele gekocht. Ik koop niet in hetzelfde budget als jij, maar ik geniet wel van verstopte pareltjes en Vinted is net als TikTok als in: er komt geen einde aan en je kunt eindeloos door scrollen. :))

Ik volg graag mee!

_lautje_

Berichten: 9258
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-23 19:26

Wildgirl zeker is dat waarom ik op Vinted zit!
Anders kocht ik t ik de winkel. Nu hoef ik er en niet heen en veel goedkoper. Plus dat ik rustig 10/15jaar met een kledingstuk doe/wil doen.
Als je dat wil, heb je echt wel hele specifieke kwaliteit nodig.
Ik koop dus ook niet omdat iets merkkleding is, maar om de kwaliteit. En bepaalde merken hebben die kwaliteit en kom je dus altijd op terug.
Ik heb bijvoorbeeld 2 wollen burberry duffelcoats. Ene is 23 jaar oud en gekregen toen ik 15 was. En de ander is 17jaar oud. Gekocht toen ik studeerde en echt met het idee daar doe ik een half mensenleven mee en investeer ik in. Beide zijn nog zo mooi en puntgaaf.

Freekieee

Berichten: 1759
Geregistreerd: 19-09-13
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 19:27

Hwllooo, mag ik alvast die burberry Jas reserveren voor mijn dochter(6 weken nu _O- ) wat een geweldige jas.

Hier nu 2 pakjes van bonds wondersuits gekocht, normaal rond de 30 euro. En gekocht voor 4,- p.s.

Verder nog wat andere kleertjes.

Zoveel is nog zo goed, vooral voor die kleintjes. Ben van plan om weinig echt niet te kopen hoor. Kijk elke dag wel even hahaha

_Bonte_

Berichten: 3380
Geregistreerd: 18-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 19:28

Mkango schreef:
_Bonte_ schreef:
Ik heb mijn kinderkleding ( van men zus) ook spotgoedkoop op Vinted staan.

Elke keer denk ik dan, die persoon moet super blij zijn dat ze dat zo goedkoop gescoord hebben.

Ik ben er vanaf en 10 euro rijker, 10 euro die ik eerst niet had.

Het is maar hoe je ernaar kijkt…
Je bedoelt: 10 euro die je eerst al in veelvoud hebt uitgegeven. :+ Je verdient echt niks aan Vinted, of je moet iets heel bijzonders hebben (vintage design of zo). Als je 50 euro voor iets betaalt en het vervolgens voor 30 doorverkoopt, heb je er per saldo niets aan verdiend.



Tuurlijk , maar ik probeer het zo te bekijken.

Ik koop iets, ik gebruik het . Mijn doel is geslaagd.
Wanneer iets niet meer bruikbaar is , heeft het zijn functie gehad.

Wat erna ? In de vuilbak ? Doneren of toch mogelijks een klein centje eruit halen. En veel kleine centjes maken een grote cent.

Ik zet het 2 maand online , aanvaard elk bod en na dit gaat het naar moeders voor moeders ( Belgische vereniging die vrouwen met kinderen helpen )

_lautje_

Berichten: 9258
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-23 19:33

Freekie: ik heb een hele mooie blauwe burberry wollen jas in maat 86 liggen die denk ik te klein is dit najaar/winter.
Als het najaar niet meer past laat ik t je wel weten :))
Overigens ook van Vinted :))

Afbeelding
Afbeelding

_lautje_

Berichten: 9258
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-23 19:37

Bonte: zo sta ik er ook in. Er is weinig zo vervuilend als (kinder)kleding. Door het tweedehands te kopen en weer te verkopen voorkom je iig dat het er nodeloos verspild wordt. En zeker kwalitatief goede kleding kan meerdere kinderen mee.
Ik heb net truien die ik zelf tweedehands heb gekocht, gedragen zijn door 3 kinderen hier, weer doorgegeven aan een vriendin voor haar dochter.
En het is niet te zien aan die kleding.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 19:39

Dat is wel indrukwekkend, óf ik ben heel slecht in vlekken uit kleding krijgen of mijn dochter is een varkentje. Ik vind het prachtige kleding hierboven maar ik vertrouw mijn dochter met niets boven de 10€ toe. :') Binnen een dag dragen is het vuil of stuk. Dat laatste zal waarschijnlijk ook aan de kwaliteit van de kleding liggen.


Edit: waar ik dus eigenlijk liever op ‘jaag’ is leuk speelgoed zoals Djeco, Sylvanian families (en zo nog 100 merken) dat blijft leuk om te spelen en daar heb ik ook veel van weer kunnen verkopen voor dezelfde prijs, dus gratis mee gespeeld. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 19:40

_Bonte_ schreef:
Tuurlijk , maar ik probeer het zo te bekijken.

Ik koop iets, ik gebruik het . Mijn doel is geslaagd.
Wanneer iets niet meer bruikbaar is , heeft het zijn functie gehad.

Wat erna ? In de vuilbak ? Doneren of toch mogelijks een klein centje eruit halen. En veel kleine centjes maken een grote cent.

Ik zet het 2 maand online , aanvaard elk bod en na dit gaat het naar moeders voor moeders ( Belgische vereniging die vrouwen met kinderen helpen )
O, begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben ook een groot voorstander van Vinted en koop er ook regelmatig (kwalitatief goede) kleding die ik vervolgens houd totdat het opgedragen is. :j Maar "eraan verdienen" doe je alleszins niet. :))

_Bonte_

Berichten: 3380
Geregistreerd: 18-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-23 19:42

Voor mezelf heb ik tot nog toe niet veel tweedehands gekocht.
Nu voor mijn ( ongeboren ) zoontje , ben ik wel centjes aan het aanvullen op het account zodat ik leuke dingens kan kopen.

Ik zie het als een soort ruilen, ik moet er echt wel wat werk in steken maar als ik nu iets aankoop , heb ik niets ‘uitgegeven’ aangezien de meisjes kleding van men zusje komt.

En idd een kleintje is er zo snel uit gegroeid . Ik reken op 2-3 weken maatje 50 aangezien mijn vriend en ik beide groot zijn. Voor 3 weken veel geld uitgeven vind ik zonde.
En als ik vergelijk met de kwaliteit die ik online zet en zie welke merken mooi blijven na veelvuldig gebruik voel ik me ook wel een stuk zekerder om geen rommel te kopen van een ander.


We zien wel wat er gebeurt en welke koopjes ik kan doen maar ik ben erg positief



En mKango , ik begrijp je uitspraken hoor

_lautje_

Berichten: 9258
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-23 19:46

Bonte: mijn middelste na een dagje school.
Afbeelding
Afbeelding

Die krijgt dus ook echt alleen maar Vinted aan en bepaalde dingen niet :Y)
Overigens kan echt een hoop qua wassen ben ik achter gekomen.
De bovenste broek is overigens wel weggegooid :)) Die bleef na 4x wassen/weken/bleken geel. Voor en achter.

_lautje_

Berichten: 9258
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-23 19:47

Giolli hier afgelopen weken ook veel Sylvanian gekocht! En Djeco puzzels. Die blijven het mooiste en leukste!