Wat een pech, paarden spullen weg...

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CoonArt

Berichten: 23318
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Wat een pech, paarden spullen weg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-23 14:49

Omdat ik echt een overkill aan paardenspullen had, heb ik na heel lang peinzen besloten om de collectie in te laten slinken (en dan bedoel ik echt zowat 90 pr van alle paard gerelateerde spullen. 1 Hoofdstel met leidtouw en 2 hoefijzers zijn al vertrokken naar een hele blije paardeneigenaresse.)

Want ik had veel spul. Heeeel veel paardenspul. Teveel dus.

MarliesV

Berichten: 15271
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Wat een pech, paarden spullen weg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 14:55

Heel herkenbaar dit! Goede reminder ook dat ik eigenlijk nodig opruiming moet houden.

Kaitlyn

Berichten: 9763
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 15:37

Ik heb gewoon al heel lang geen paardenspul meer gekocht, maar inslinken doe ik niet aan. _O-

xPabloBokt

Berichten: 9561
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 15:43

Ik heb gelukkig alleen echt het broodnodige als manegeruiter. Nu weer iets meer omdat ik weer proefjes ga rijden. Enige wat misschien overbodig is, is een eigen dekje. Maar mijn manege heeft voornamelijk dressuurdekjes en dat ligt toch niet zo lekker onder een veelzijdigheidszadel :+

Oh, en bedenk me nu ook nog mijn enorme collectie rozetten op zolder. Misschien ook een beeeetje overbodig. Maar toch wel leuk O:)

Goed dat je je hier mee bezig houdt en nieuwe eigenaren zoekt die het goed kunnen gebruiken!

Tilmar

Berichten: 3334
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 18:01

Ik ben ook al heel fanatiek aan het opruimen, ik heb een nieuw paardje en die is wat kleiner dan de vorige en een andere kleur. Dus een aantal dekens passen niet meer en dekjes staan niet mooi :o
Oké, oké ik heb ook een paar nieuwe dekjes gekocht :D

Ik ben nogal een verzamelaar en mensen weten dat, dus dan krijg ik allemaal spullen van ruiters die stoppen met de paarden. Dat probeer ik dan allemaal te verdelen zodat het weer gebruikt wordt.
Via marktplaats is er weinig belangstelling helaas, dus wat ik over heb ga ik morgen naar de paardenkamp in Soest brengen.

CoonArt

Berichten: 23318
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Wat een pech, paarden spullen weg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-23 18:27

Zadels (dressuur) en westernzadel zijn al naar de tweedehands. Ooit waren ze leuk maar ze lagen echt vreselijk in de weg. Toch had ik er plezier van, even wat flink ontpaarden...