Ik ben een maand geleden met een bouwtekening van een buitenkeuken naar de Hornbach gegaan. Voor vaderdag wilde ik mijn man verassen en een buitenkeuken bouwen.
De medewerker van de hornbach wilde met mij meedenken en adviseerde mij om geen steigerhout te nemen. Prima dacht ik, vertel maar wat beter is.
Hij kwam aan met een groot houten werkblad wat hij dan op maat kon zagen. Het was onderhoudsarm, hoefde niet gelakt te worden en zou jaren langer mee gaan dan steigerhout. Nou top dacht ik!

1 regenbui, hele hout trekt krom. De complete buitenkeuken is onbruikbaar. Al het hout staat bol.
Ermee naar de Hornbach gegaan, die zeggen doodleuk dat hun personeel zoiets nooit zou adviseren voor een buitenkeuken

Ik heb nu een paar mails eruit, daar wordt niet meer op gereageerd. Het is mijn eigen schuld wordt er gezegd. Nu een klacht geplaatst op klachtencompas en daar reageren ze net wel op met hetzelfde antwoord: Dit is niet onze fout.
Ik ben gewoon zo verbaasd dat ik zo aan de kant wordt geschoven en ik dus 150 euro naar de sloop kan brengen. Ik sta toch zeker niet te liegen

Kan ik hier nog iets mee? Ik vind 150 euro toch wel erg veel geld en het was nog geen eens mijn idee. Had ik maar bij mijn eigen idee van steigerhout gebleven....