Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zonnebloem18 schreef:Lijkt me duidelijk toch, als het geopend is mag niet niet meer retour. Precies zoals ze zelf al aangeven. Ik weet dat dit bijv. bij Primark en Hema net zo werkt. Of het gedragen is is totaal niet van belang bij dit soort producten.
zonnebloem18 schreef:Lijkt me duidelijk toch, als het geopend is mag niet niet meer retour. Precies zoals ze zelf al aangeven. Ik weet dat dit bijv. bij Primark en Hema net zo werkt. Of het gedragen is is totaal niet van belang bij dit soort producten.
Tytonidae schreef:Ja maar als je een sloggi bestelt en je krijgt een kanten tanga dan heb je simpelweg niet gekregen wat je hebt besteld
Pepperrr schreef:Inmiddels is het opgelost na een ietwat pittige (vandaar m'n naam hè) mail en een vet slechte review. Ze willen voor mij een uitzondering maken omdat het artikel niet overeen komt en ik er namelijk gewoon echt niks aan heb daarom.
Gelukkig is het netjes opgelost zo en ga ik mijn review aanpassen.
mag schreef:per mail aangeven dat je het er echt niet mee eens bent en dat je ook de retourkosten teruggestort wilt hebben. Zijn ze aangesloten bij webwinkel keur? Wat ook nog wel eens wil helpen het ook via bijv. de chat van Facebook dit aangeven (langs zoveel mogelijk kanalen). Anders aangeven dat je genoodzaakt bent om een slechte review te geven (de meeste bedrijven zitten daar toch niet op te wachten, of hebben ze al veel slechte reviews?)
Pepperrr schreef:laura1987 schreef:Misschien een 18+ speeltje wat 20 cm zou zijn en maar 12cm was
Zit in de richting, het was alleen een ding voor mn vriend bedoeld