Secret Santa 2023 - The dog edition

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KimD

Berichten: 20421
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-23 11:41

Afbeelding

Hallo hondenbaasjes!

Na een succesvolle editie in 2021 (42 deelnemers) & 2022 (50 deelnemers) is hier de 2023 versie!
Iets eerder ( :+ ) maar dan is het topic maar al klaar aangezien ik het vanaf Augustus hopelijk wat drukker krijg.

Hoe werkt het?

In principe is het idee hetzelfde als met het normale lootjes trekken alleen dan op afstand. We trekken lootjes via lootjestrekken.nl, daar voer je ook je adres in. Wil je niet dat je adres bij een andere bokker bekend wordt? Doe dan niet mee! De cadeautjes gaan dus ook in een pakketje via de pakketpost, net als je hint(s) zodat de ontvanger kan raden wie je bent. Het lijkt mij wel leuk als alle hints hond gerelateerd zijn! Laat je creativiteit de vrije loop wat betreft de hints!
Wat mij betreft zijn de hints het leukste van alles. :')


:list: Enkele spelregels die redelijk overeenkomen met een normale SS:

- Minimum leeftijd is 16 jaar, geboortejaar 2007 of eerder
- Het minimum te besteden bedrag is €25,- exclusief verzendkosten.
Je mag uiteraard meer besteden als je dat zelf wilt maar niet minder! Áls je meer wilt besteden probeer dan zeker niet meer te besteden dan €50,- in totaal, we willen niemand voor het hoofd stoten. Alle pakketten, groot of klein worden door de ontvanger gewaardeerd.
- Inschrijven kan tot 17 september. De week daaropvolgend worden lootjes getrokken via lootjestrekken.nl. Ik probeer dat zo snel mogelijk alles klaar te zetten op lootjestrekken! :)
- Het pakket mag verzonden worden vanaf 11 december, tot en met uiterlijk 18 december. Let op: Bij verzenden op 18 december moet het pakket voor 15.00 uur bij het PostNL punt afgegeven zijn zodat deze pakketten ook echt de 19e mee gaan met de verzending.
- Het pakket wordt verzonden via PostNL.
- In tegenstelling tot vorige jaren maken we de pakketten pas open vanaf 20 december zodat het raden iets lastiger blijft! 8-)

Belangrijke regel:
- Voordat je aanmelding definitief is stel je je voor middels een uitgebreide voorstelpost in dit topic!
Vul dit lijstje in om te beginnen, dan voorzien we iedereen van dezelfde basis informatie. Door als eerste de boktnaam te doen kan een Secret Santa deze informatie makkelijk terugvinden middels een zoekopdracht. Als je dit hebt ingevuld ontvang je van mij per PB de link om aan te melden. *\o/*

Citaat:
Boktnaam:

Naam hond(en):

Ras(sen):

Leeftijd hon(en):

Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden:

Top lijst voor mijn hond(en):

Flop lijst voor mijn hond(en):

Leef je uit:
Schrijf hier alles wat je kwijt wilt over je hond(en):

Foto? Niet verplicht, wel leuk!
Plaats deze niet ín de quote maar erbuiten! :)


- Bij ontvangst van je pakket plaats je een foto in dit topic zodat we bij kunnen houden wie zijn of haar pakket al heeft ontvangen.
Maar we openen de pakketten niet tot 20 december!!
- Denk je te weten wie jouw Secret Santa is, gooi het in de groep! Diegene kan dan bevestigen of ontkennen of hij of zij jouw Secret Santa is.
- Na het verdelen van de lootjes is ruilen niet mogelijk.
- Belgen zijn ook welkom maar de pakketlabels zijn natuurlijk iets duurder, houd hier rekening mee als je meedoet. (De kosten hiervan zijn €9,70 tot 2kg & €12,- tot 23kg via PostNL)

Ook belangrijk:
- Ik vraag in het aanmeldformulier je adres voor het geval dat bij lootjestrekken iets mis gaat, uiteraard doe ik daar verder helemaal niks mee! :)
- Vorig jaar is er één pakket helaas verloren gegaan ivm een verhuizing, als je verhuisd of weet dat je gaat verhuizen, geef als adres een PostNL pakketpunt op! Of geef op tijd je nieuwe adres door bij lootjestrekken!
- Aangezien de pakketten 'onverwachts' komen is het in sommige gebieden een uitdaging om ze te ontvangen, ben je veel van huis of heb je bijvoorbeeld wisselende diensten of slaap je overdag, kies ook dan voor een PostNL punt! Via jouw SS kan ik je inlichten wanneer het pakket klaar ligt.

Let the games begin! *\o/* *\o/*

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 12:01

:):)
Ik weet nog niet zeker of ik mee doe dit jaar, maar ik ga sowieso alvast het topic volgen.
Faizah is nog steeds heel blij met het denkspel van vorig jaar, en de snuffelmat van het jaar ervoor <3

Leo

Berichten: 50142
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 12:23

Oh leukkkk! Stipje hier en later aanmelden! *\o/*

L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 18:49

Ik vond het vorig jaar fantastisch. Ik ga mezelf later aanmelden!

kanjerroos
Berichten: 219
Geregistreerd: 13-07-07

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 19:05

Yes wij zijn er weer bij! Heel tof dat je het weer wil organiseren, het lijkt mij een behoorlijk werk!
Zal ons ook later even aanmelden

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 19:25

Freddy en Limbo willen zeker ook weer meedoen, wat was het leuk! Hier ook een stipje om binnenkort de voorstel post te maken.

love_mandy

Berichten: 2935
Geregistreerd: 01-03-15
Woonplaats: Noord Holland

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 19:35

Zal ik ook gewoon maar meedoen? :')
Al komt de pup pas in oktober, lijkt me toch wel mega leuk. Dus even een stipje.

KimD

Berichten: 20421
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-23 19:57

kanjerroos schreef:
Yes wij zijn er weer bij! Heel tof dat je het weer wil organiseren, het lijkt mij een behoorlijk werk!
Zal ons ook later even aanmelden


Daarom is het topic ook lekker vroeg, kunnen mensen rustig aanmelden en ik heb straks de tijd om rustig formulieren te sturen en te verwerken.

En, dan kunnen we alvast met de voorpret beginnen. *\o/*

kanjerroos
Berichten: 219
Geregistreerd: 13-07-07

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 22:51

Heel slim! En die voorpret is stiekem het allerleukst!

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-23 23:19

Leuk!! Ollie, Otis en Finlay spelen nog steeds met hun cadeautjes van vorig jaar en de koekjes zijn nog niet eens helemaal op, zo waren ze verwend :D

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 00:12

Wij doen weer mee!

Boktnaam: VillaNeusjes

Naam hond(en): Hoax en Fietje

Ras(sen):Hoax: Hollandse Herder / Fietje: iets van teckel x jack russel zit er in, rescue van Cyprus

Leeftijd hon(en): Hoax zal in December 2 jaar zijn, Fiet is dan 5 jaar.

Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden: liever geen met vet gevulde producten bijv kalfshoeven etc. De kalfhoef is prima, de vulling wordt een garantie op poepexplosie Hoax kan niet tegen vette producten zoals schapenvet of zalmolie supplementen. Dit zit vaak in gevulde producten.

Top lijst voor mijn hond(en): beiden houden enorm van flink kluiven. Ze zijn niet kieskeurig wat dat betreft. Hoax is groter van formaat dus hele kleine stukjes zijn onhandig. Hij is verzot op alles wat piept en geluid maakt. Vooral balletjes. Fiet leeft voor eten en vind voerspeeltjes leuk zolang t zacht materiaal is. Dus bijv kong van rubber maar niet de kong wobbler van harde kunstof en ze ligt graag onder dekentjes etc.

Flop lijst voor mijn hond(en): pluche speeltjes of knuffels. Hoax is een sloper en hij test dan ook graag de Hoaxbaarheidsdatum. Voor Fiet: harde voerbakken (metaal of plastic ) vind ze eng. Hoax heeft die gericht naar dr hoofd gegooid .

Leef je uit:
Schrijf hier alles wat je kwijt wilt over je hond(en):
Hoax is mijn assistentiehond in opleiding, hij is een Hollandse Herder die nog midden in de pubertijd zit en slopen & confetti maken is zn favo bezigheid. Hij is VERZOT op water dus water speelgoed is helemaal het einde, hij heeft z'n eigen privé zwembad in de tuin. Hij is lomp en overenthousiast

Fietje lligt meestal onder mn dekbed, houd van eten en kauwen op botjes en is een echte koukleum. Ze is niet heel speels met knuffels behalve haar ikea aapje. Ze is een prinses op de erwt.


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Fem

Berichten: 12513
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 06:15

Ik zet even een 'stipje'.
Vorig jaar waren we helaas hondloos, maar nu hebben we weer een hele knappe dame in huis!
Heel leuk initiatief en ik denk dat ik mij wel wil aanmelden.
Voor nu dus alvast een stipje om het topic niet kwijt te raken! <3

Leo

Berichten: 50142
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 06:39

Citaat:
Boktnaam:
Leo

Naam hond(en):
Fitz

Ras(sen):
Australian Shepherd

Leeftijd hon(en):
1,5

Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden:
We geven alleen graanvrije producten.

Top lijst voor mijn hond(en):
Fitz is ontzettend dol op alles wat piept en knispert. Het allerbeste zijn speeltjes waar hij iets uit moet halen (zoals de ZP burrows) en waar hij dus vervolgens kan proberen het er terug ín te stoppen. :+
Hij vindt het daarnaast prachtig om zelf cadeautjes uit te pakken. Als er dus pakjes zijn waar dat veilig bij kan, kun je hem niet blijer maken!

Flop lijst voor mijn hond(en):
Fitz houdt momenteel niet van vissnacks.
We voeren verder in principe alleen natuurlijk gedroogde snacks en geen hoefjes.

Geen tennisballen of ballen van dat formaat of kleiner ivm grote hond.

Leef je uit:
Schrijf hier alles wat je kwijt wilt over je hond(en):

Fitz is een blij ei, een puppy in een groot lijf, een speelse goedzak die bovendien het liefst de hele dag knuffelt.
Hij is gek op samen dingen ondernemen, of dat "werken" is (parcours, zoeken, oefeningen, etc.) of een lange wandeling, het liefst met het nodige klauterwerk, of mee naar stal of andere leuke samen-dingen zoals Suppen, hardlopen, trekspelletje. Als we het maar samen doen en hij mee kan denken.
Hij vindt ook puzzelen heel leuk.
Hij is graag actief bezig maar kan ook net zo goed enorm hard chillen. Als hij maar bij je in de buurt is. :) Zijn dag is perfect als hij minimaal 1 keer lekker vies is geweest!

Fitz gaat komend jaar verder opgeleid worden als therapiehond en dan hopelijk ook echt zelf aan de slag.

Foto? Niet verplicht, wel leuk!
Plaats deze niet ín de quote maar erbuiten! :)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Leo op 07-07-23 07:24, in het totaal 1 keer bewerkt

tones

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 06:46

Wat leuk dit!
Als ik straks mijn goede bril gevonden heb, meld ik mijn hond aan.

NorwayFjord

Berichten: 3154
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 06:52

Jaaaa Mulan en ik doen ook weer mee! Nog steeds heel blij met de cadeautjes van vorig jaar <3

Citaat:
Boktnaam: NorwayFjord

Naam hond(en): Mulan

Ras(sen): Geen idee, ze komt uit Bulgarije van de straat

Leeftijd hond(en): 4 jaar

Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden: Nee

Top lijst voor mijn hond(en):
Speelgoed (ZippyPaws en Kong zijn merken die het lang uit houden hier), snacks (geen varkensoren en dingen met huid en haar), bandana, zelfgemaakte spullen vind ik ook super tof! Ook voerspellen vind ze leuk, moet wel moeilijk zijn want ze is slimmer dan goed voor haar is.

Flop lijst voor mijn hond(en): Varkensoren, kluifspul met huid en haar

Leef je uit:
Schrijf hier alles wat je kwijt wilt over je hond(en):
Mulan is inmiddels 4 jaar oud en woont sinds ze 6 maanden was samen met mij en mijn 3 Maine Coon katten. Ze komt oorspronkelijk uit Bulgarije. We hebben in het verleden gehoorzaamheid cursussen afgerond en een tijdje behendigheid gedaan maar inmiddels loopt ze elke dag lekker lang op stal rond en ligt ze dan de rest van de dag knock-out :P Haar halsmaat is 39cm.


Foto? Niet verplicht, wel leuk!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

tones

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 10:38

Hier onze aanmelding;

Citaat:
Boktnaam: tones

Naam hond(en): Zico Vom Dunvanhof

Ras(sen): Rottweiler.

Leeftijd hon(en): 3 jaar.

Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden: Neen.

Top lijst voor mijn hond(en):

Hij is dol op emmers. gewoon die van het Welkoop huismerk.
Ik verwijder het hengsel en meneer heeft er in no-time een vergiet van gemaakt.
Ook al is ie stuk, hij kan er uren mee spelen.

Knuffels vind hij ook leuk. Is daar heel voorzichtig mee.
Zolang er maar geen harde oogjes op zitten, dan moeten ze wel stuk.

Snackjes gaan er ook altijd wel in.

Flop lijst voor mijn hond(en):

Geen idee eigenlijk.

Leef je uit:
Schrijf hier alles wat je kwijt wilt over je hond(en):

Zico is echt mijn soulmate. Hij heeft een nare tijd achter de rug.
Afgelopen voorjaar is ie hier op het terrein aangevallen door een of ander beest.
Ik gaf een loslopende hond de schuld, volgens mijn man zou het een das geweest zijn.
Kop en lijf vol met gaten, hotspots en oorontstekingen.
Tot overmaat van ramp verloor hij ook nog zijn lieve vriendin, onze Rottweiler teef.
Hij begint weer wat meer zichzelf te worden, maar ik kan nog steeds merken dat hij haar mist.
Verder zijn we bijna altijd samen.
Hij mag mee naar mijn werk, daar bewaakt hij mijn balie. :+
Ook op vakantie is hij van de partij, wil niet zonder hem weg.


Foto? Niet verplicht, wel leuk!
Plaats deze niet ín de quote maar erbuiten! :)



Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding



Afbeelding

KimD

Berichten: 20421
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-23 10:50

Een Emmer als speelgoed. :') Die had ik nog niet eerder gezien.

Suusw

Berichten: 469
Geregistreerd: 12-02-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 11:15

*\o/* *\o/* Wij zijn ook weer van partij. Vond het vorig jaar super leuk om een pakket samen te stellen en Floyd was ook erg verwend.
Ik zat me al af te vragen hoe je dat ging doen met de drukte straks Kim maar heb je weer slim opgelost :j

Citaat:
Boktnaam: Suusw

Naam hond(en): Floyd

Ras(sen): Border collie

Leeftijd hon(en): 3,5

Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden: Nope

Top lijst voor mijn hond(en): Speeltjes (bij voorkeur met een kraakje erin) (gedroogde) snacks, daarin lichte voorkeur voor vis en long maar hij vindt alles eigenlijk wel lekker :Y) Hersenwerkjes zijn ook altijd goed, net als voerballen oid.

Flop lijst voor mijn hond(en): Geen halsbanden/bandana's etc. Heb zelf het liefst geen snacks, speelgoed van de action etc.

Leef je uit: Floyd is onze herplaatser, is volgende week 1 jaar bij ons. In het begin was alles best lastig en spannend maar inmiddels is het heel vertrouwd. Waren begonnen met speurlessen maar omdat meneer zo afgeleid is maken we er nu 'gehoorzaamheid' lessen van en pakken we het speuren later weer op. Verder zijn we altijd wel bezig met oefenen van allerlei 'spannende' dingen. Hij is heel erg vooruit gegaan in het afgelopen jaar. Eerst konden we bij wijze van 5 fietsers tegenkomen en was de zesde genoeg voor een overvolle emmer, kunnen we nu een heel peleton tegenkomen en is er niks aan de hand. Ook hij is ontpopt tot een heerlijke knuffelhond die maar wat graag gezellig met je op de bank komt hangen <3

Foto? Niet verplicht, wel leuk!
Plaats deze niet ín de quote maar erbuiten! :)



Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Lau07
Moderator

Berichten: 1572
Geregistreerd: 10-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 11:19

Wat leuk dat je dit weer organiseert! Suki speelt nog steeds heel graag met haar speeltjes van de eerste editie dus ik meld ons ook graag weer aan :D

Citaat:
Boktnaam: Lau07

Naam hond(en): Suki

Ras(sen): Shiba Inu

Leeftijd hon(en): over een paar weken wordt Suki alweer 6 jaar :D

Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden: Geen allergieën

Top lijst voor mijn hond(en): Suki is eigenlijk heel erg gauw tevreden. Ze is dol op speelgoedballetjes en knuffels die ze langzaam en heel vakkundig ontleedt. Ze vindt eigenlijk alles wel leuk!

Flop lijst voor mijn hond(en): Suki vindt eigenlijk alles leuk, maar ze kan totaal niet vangen, dus een frisbee is geen goed idee :') Ze heeft ook een hekel aan water (ze wil niet eens naar buiten als het regent) dus Santa mag watergerelateerde speeltjes laten liggen voor een ander hondje. :D

Leef je uit:
Schrijf hier alles wat je kwijt wilt over je hond(en):

Suki is vernoemd naar Suki uit Avatar: The Last Airbender. Ze was bij de geboorte ongeveer twee keer zo klein als haar broers en zus, en ze heeft nooit meer een inhaalslag gemaakt: ze is net iets kleiner dan een Shiba teefje zou moeten zijn. Ondanks haar kleinere formaat is ze helemaal nergens bang voor, en verdedigt ze altijd met verve haar eigen terrein tegen indringers zoals opdringerige duiven, de kat van de buren of zwerfafval. Als ze maar denkt dat er iets niet in de haak is blijft ze net zolang zitten en grommen totdat er iemand bij haar komt kijken.

Suki is een echte Shiba (met keiharde Shiba scream die ze graag ten gehore brengt bij de dierenarts), en is soms net een stuiterbal op pootjes. Ze kan enorm wild spelen en zit het liefst de hele dag in de tuin achter insecten aan. Ze is altijd vrolijk en je kan haar altijd wakker maken voor lekkere snackjes :D

Foto? Niet verplicht, wel leuk!
Plaats deze niet ín de quote maar erbuiten! :)


Afbeelding

TheJokerr
Berichten: 2774
Geregistreerd: 25-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 11:20

Wij doen ook weer mee *\o/* ze pakt nog steeds de kerstspeeltjes van vorig jaar (elke keer als ik ze op wil ruimen heeft ze het door dus heb het opgegeven, elke dag is kerst)

Citaat:
Boktnaam: TheJokerr / Sanne

Naam hond(en): Eve voor the inner circle Dikke Evert :))

Ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Leeftijd hon(en): 5 Jaar alweer -O-

Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden: Granen en Varken.

Top lijst voor mijn hond(en):
- Al het speelgoed is leuk als het piept, kraakt en hoe groter hoe beter want dan kan ze het als kussen gebruiken :j

- Zippypaws vindt ze geweldig, komt met de inhoud naar mij toe en daarna het geheel om alles er weer in te duwen :')

Hersenwerkjes en haar nieuwe favoriet de sodapup collectie dus inhoud daarvoor is altijd goed!

Flop lijst voor mijn hond(en): (Tennis)ballen.
Spul zoals die plastic worsten aan een touw, ze eet ze op :+

Schrijf hier alles wat je kwijt wilt over je hond:
Eve is echt mijn maatje, ze is mijn schaduw en als ik ergens ben kun je er vergif op innemen dat mevrouw ook ergens rond snuffelt. Ze wordt de prinses van het huis genoemd omdat ze soms wel een karaktertje heeft maar vooral een flinke dosis humor wat haar onmisbaar maakt in ons huishouden <3

Ze is eigenlijk dus gewoon verwend en gewend om de enige hond in huis te zijn... Maaaar heel misschien komt daar in Oktober ook verandering in O:)


Foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Damon26

Berichten: 139
Geregistreerd: 14-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 11:47

Vorig jaar was ik een stille meelezer, dit jaar zal ik graag voor het eerst meedoen.

Citaat:
Boktnaam: Damon26

Naam hond(en): Novi

Ras(sen): Chodsky Pes

Leeftijd hon(en): 2 jaar

Allergiën of andere dingen waar rekening mee moet worden gehouden: Geen allergieën maar Novi krijgt uitsluitend natuurlijke snackjes (geen rawhide bijvoorbeeld).

Top lijst voor mijn hond(en): Novi vindt Tug/ Bungee toys en bijtkussens helemaal fantastisch. Dat vindt hij echt het mooiste wat er is. Daarnaast zwemt hij heel graag dus waterspeeltjes doen het altijd goed. Waar hij ook blij van wordt (en zijn baasje stiekem ook) zijn voerspeeltjes zoals die van Sodapup.

Flop lijst voor mijn hond(en): Niet- natuurlijke snackjes (zoals rawhide) of tennisballen.

Leef je uit:
Schrijf hier alles wat je kwijt wilt over je hond(en):

Novi is mijn eerste 'eigen' hond en we hebben in het begin best wel wat struggles gekent. Wij zijn actief in FCI Obedience wat hij echt geweldig vindt. Novi is een hond met een enorme 'drive'. Bij alles wat hij doet gaat hij door tot hij er letterlijk bij neervalt en zelfs dan gaat hij nog steeds door. Ik moet hem dus echt tegen zichzelf in bescherming nemen. Hij is van zichzelf een hele vrolijke hond mét humor. Hij is echt mijn schaduw, waar ik ook ga, hij is altijd in de buurt. Het is ook echt een lekkere knuffelbeer. We gaan graag samen wandelen, zwemmen, suppen of trainen.

Foto? Niet verplicht, wel leuk!
Plaats deze niet ín de quote maar erbuiten! :)



Expectation
Afbeelding


Reality :')

Afbeelding

Gelukkig is hij soms bijna 'normaal' :+


Afbeelding

CupCakes_

Berichten: 3326
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 12:52

Hartje zomer en jij komt met dit topic :+ _O-

Ik zal ons later even uitgebreid aanmelden.

Larissajulia

Berichten: 1506
Geregistreerd: 05-05-14
Woonplaats: Oudehaske, Friesland

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 13:07

Ik lees ook alvast even mee!

KimD

Berichten: 20421
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-23 13:07

CupCakes_ schreef:
Hartje zomer en jij komt met dit topic :+ _O-

Ik zal ons later even uitgebreid aanmelden.


Iets met puppy's en drukke zomer! :') Maar zo kunnen we weer aftellen naar lekker koude en natte dagen. :brr: <|- {:)

Mandarijn
Berichten: 9067
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-23 13:30

Jaaa leuk! :D
Blij dat ik het eindelijk op tijd zie, was vorig jaar weer te laat. :))

Ik meld me straks aan als ik thuis ben, vast een stipje zodat ik het topic niet kwijt raak.