En ja, ik weet dat je eigenlijk geen lichte (wit en heel licht doe ik wel apart) kleding bij donkere in moet doen.. Maar op een bepaald moment ga ik ervan uit dat spijkerbroeken niet meer afgeven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Je kunt het weken in de Vanish en laten drogen in de zon, zon is echt een top vlekkenverwijderaar!
Weet je zeker dat het door een broek komt? Niks mis met je wasmachine?
LaPluche schreef:Lichte was niet bij donker of spijkerbroeken in doen is mijn door mijn ma geleerd.![]()
Ik heb nu 3 wasmanden, licht, donker en spijker.
Relaxed schreef:Beetje vage titel, maar ik heb laatst wat (lichtgekleurde) shirts weg kunnen gooien omdat er blauwe vlekken/strepen op zaten. Het enige wat ik kan bedenken is dat het tegen een donkere broek heeft gezeten in de wasmachine. Dit waren geen nieuwe spijkerbroeken en ik gebruik ook bijna altijd van die kleur-vang-doekjes. Hoe krijg ik deze vlekken er nu uit? Ik heb nu namelijk ook weer een lichte trui met een blauwe plek erin..
En ja, ik weet dat je eigenlijk geen lichte (wit en heel licht doe ik wel apart) kleding bij donkere in moet doen.. Maar op een bepaald moment ga ik ervan uit dat spijkerbroeken niet meer afgeven