Probleem met foto's in Whatsapp - iPhone

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Renee1991

Probleem met foto's in Whatsapp - iPhone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-23 21:11

Nou, onder het mom Bokt weet raad toch maar even een topic openen, want ik word inmiddels knettergek en krijg het zelf totaal niet gevonden.

Het volgende is er aan de hand. Iemand stuurt mij een appje, met een foto, en die foto slaat op in Whatsapp en in de fotogalerij op mijn telefoon. Er gaan wat weken voorbij en opeens kan ik die foto niet meer openen in Whatsapp, terwijl deze nog wel gewoon in mijn fotogalerij staat. WHY?!
Ik krijg gewoon een wit vlak te zien met daaronder de tekst die die persoon eronder heeft gezet. Maar de foto zelf niet.

Soms laat hij in de tekst de foto nog wel zien in het klein, maar als ik er dan op klik krijg ik datzelfde witte vlak te zien.
Inmiddels word ik er str*nt chagrijnig van want ik heb nu al tig keer gehad dat mensen zeggen 'moet je even terugscrollen naar die foto, daar staat het in, of dat bedoelde ik' en dan is die foto dus weg.

Help? :7

Renee1991

Re: Probleem met foto's in Whatsapp - iPhone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-23 17:18

Niemand? -O-

jibberjabber

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-23 17:27

Ik heb een Iphone en ik ken het probleem niet.
Het lijkt mij dat er een instelling verkeerd staat en dit zo geeft. Misschien kunnen we vergelijken hoe ik de instellingen heb staan en hoe jij....
Of je zoekt iemand in je omgeving die een Iphone heeft en daar doe je de vergelijking mee.
Wellicht ligt het aan 1 schuifje wat je moet veranderen.
Succes.

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-23 17:42

Je kunt zelf instellen dat de foto’s die je met whatsapp verstuurt maar een bepaalde periode zichtbaar blijven. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-23 17:59

Kan ook zijn dat de verzender de boel heeft gewist en dan gaat ie van jou ook mee.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-23 18:05

Apart want de functie van foto’s verwijderen nadat de ontvanger ze gezien heeft is er al veel langer maar dan zou je ze ook niet bij je foto’s terug moeten zien.

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-23 18:27

Nee het is in alle app gesprekken. Dus niet dat de ander het verwijdert.
Anders loop ik morgen wel even de telefoonwinkel binnen, ik krijg er een punthoofd van.