Een tijdje geleden kreeg ik de melding dat de opslag van mijn mailbox overschreden was waardoor ik geen mails meer kon ontvangen/verzenden. Ik was dus gestart met een hoop mails te verwijderen omdat ik dacht dat dit het probleem was maar dit maakte amper verschil in opslag. Na wat verder zoeken kwam ik erachter dat het de Onedrive van dat account was die volzat, heel vreemd want ik zou nog niet eens weten hoe ik hier iets in moet zetten... Allemaal bestanden en foto's die ook gewoon in mijn andere, betaalde Onedrive zitten. Hier dan maar vanalles uit beginnen verwijderen want ik had die bestanden toch nog ergens anders staan, zo ging het al wat sneller en kwam ik uiteindelijk op 2,5G van de 5G vol. Ik had gehoopt dat de mails die ik in tussentijd gemist had alsnog zouden binnenkomen, wat helaas niet het geval was maar goed. Ik moest via dit mailadres nog een mailtje versturen, dit heb ik meteen gedaan. De ochtend nadien wilde ik kijken of ik hier al antwoord op had, zei hij weer 5G van de 5G vol

Heb al een mailtje gestuurd naar Hotmail zelf, maar dan kreeg ik zo'n automatische antwoorden en daar kwam ik ook niet veel verder mee.