Ultieme kantoor tas en lunch set

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alja

Berichten: 25701
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Ultieme kantoor tas en lunch set

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-23 18:49

Hallo bokkers,

Ik heb eigenlijk mijn hele leven in winkels gewerkt maar nu heb ik een carrière switch en ga ik op kantoor beginnen :)
Nu ben ik op zoek naar de ultieme kantoortas
Het liefst van bruin leer en aan de buitenkant een netje / iets om je drinkfles in te doen zodat die niet in de tas hoeft.
Ik denk zelf aan een bedrag van ong 200 euro want ik hou wel een beetje van kwaliteit
En ik zou ook graag een leuke lunchset ( trommel en drinkbeker ) willen…
Als ik kijk naar mijn dochter zijn er zoveel leuke dingen maar dat is toch ook wel ergens te koop voor volwassen?

Wie helpt me?

Groetjes

Ineke2

Berichten: 33180
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Ultieme kantoor tas en lunch set

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 20:51

Met name je drinkfles aan de buitenkant van je tas kunnen opbergen in combinatie met leren tas maakt het wel heel moeilijk. Ik heb even voor je rondgekeken, maar helaas niets kunnen vinden.

Wel gefeliciteerd met je nieuwe baan en veel succes daar!

Sky_As

Berichten: 4854
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Ultieme kantoor tas en lunch set

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 20:52

Misschien als je op leren luiertas zoekt dat je wat tegen komt.... Die hebben vaak wel een fleshouder

Sky_As

Berichten: 4854
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Ultieme kantoor tas en lunch set

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 20:58


Ghostattack

Berichten: 11280
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 21:04

Geen netje/vakje aan de buitenkant, maar mijn kantoortas is een cognac keren Burkely. Heb m al jaren en ziet er nog als nieuw uit. Echt fantastische kwaliteit!

Renee1991

Berichten: 5991
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 21:04

Voor €200 kun je ook zelf een tas laten maken die aan al je wensen voldoet. Dit heb ik vorig jaar laten doen en hij is precies geworden zoals ik handig vind; langwerpig formaat met twee hengsels, los laptop vak, lussen waar een waterfles rechtop in kan staan en een musketon erin genaaid waar je je sleutelbos aan kunt hangen zodat je niet hoeft te graaien naar je sleutels. Van echt leer, binnenvoering ook zelf gekozen. Ik was 150 euro kwijt.
Afbeelding

Afbeelding

Sky_As

Berichten: 4854
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Ultieme kantoor tas en lunch set

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 21:06


Rintah

Berichten: 2928
Geregistreerd: 28-05-07
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 21:10

Renee1991 schreef:
Voor €200 kun je ook zelf een tas laten maken die aan al je wensen voldoet. Dit heb ik vorig jaar laten doen en hij is precies geworden zoals ik handig vind; langwerpig formaat met twee hengsels, los laptop vak, lussen waar een waterfles rechtop in kan staan en een musketon erin genaaid waar je je sleutelbos aan kunt hangen zodat je niet hoeft te graaien naar je sleutels. Van echt leer, binnenvoering ook zelf gekozen. Ik was 150 euro kwijt.
[ [url=m/xjSghh.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/GAm50d.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waar heb je dit laten doen?

Bloesem21
Berichten: 118
Geregistreerd: 09-03-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 21:10

Ik herken de zoektocht en helaas nog niets kunnen vinden. Maar er zijn misschien nog meer punten die je mee wilt nemen?

Hoe is je reis? Ov, fiets, auto? Ik moet een uur met het OV inclusief 20 minuten lopen. Een schoudertas leverde mij schouder- en rugklachten op. Dus helaas over moeten gaan op een rugzak.

En moet je je laptop meenemen? Dat bepaalt namelijk de binnenkant (laptopvak) en de grootte.

Met lunchsetjes geen ervaring, we hebben een kantine. Ik heb een prachtige drinkfles op kantoor staan. Die laat ik daar.

Succes met de zoektocht en veel plezier met je nieuwe baan!

Renee1991

Berichten: 5991
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 21:25


daantjuhhh

Berichten: 26995
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Ultieme kantoor tas en lunch set

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 23:23

Hey Alja.
Wat leuk dat je een switch gaat maken.
Wat ga je doen?

Ik heb verder niet veel tips, alleen denk goed na over een schoudertas.
Ik heb er ook een (nep leer en geen netje voor beker dus geen tas die ik kan tippen) maar… als ik nu opnieuw opzoek zou gaan ging ik voor een rugzak.

Hoewel ik de bruine schoudertas mooier vind is het ook ellende.
Ik moet best een stuk sjouwen met dat ding van de parkeerplaats naar mijn werkplek.
En dan is dat best zwaar met al je spullen en laptop.

Gaby
Berichten: 3409
Geregistreerd: 30-06-01

Re: Ultieme kantoor tas en lunch set

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 23:29

Hoe comfortabel een schoudertas draagt, hangt ook erg af van de breedte van de draagriem.
Ik had eerst een schoudertas met een draagriem van 2 cm breed. Dat was een nachtmerrie. Toen heb ik zelf een tas laten ontwerpen 100% naar mijn smaak.
Op advies van de maakster heb ik een draagriem van 4 cm breed genomen. Eerst vreesde ik dat de tas er log door zou uitzien, maar dat is absoluut niet waar en soms vergeet ik gewoon dat ik hem draag!

Ik kocht mijn schoudertas bij JaTassen in Middelburg. Let op: je kunt niet online een tas bestellen, je moet echt bij hun winkel/werkplaats langsgaan.

Renee

Berichten: 3130
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Overal & Nergens

Re: Ultieme kantoor tas en lunch set

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 07:12

Ik vind zelf het merk burkley (bol.com) heel mooi en ook tot nu toe prima van kwaliteit. Maar omdat ik ook graag mijn flesje buiten mijn tas wil kunnen dragen heb ik gewoon een schooltas genomen. Uiteindelijk vond ik comfort en praktisch belangrijker dan een fashion statement. Dus ik loop rond met mijn geliefde eastpak :)

Kwa lunchtrommel is het denk ik belangrijk om te bedenken wat je graag luncht en het daar ook vooral praktisch te houden. Ik lunch altijd verschillende dingen (salade, soep, wraps, yoghurt of incidenteel brood) en heb daarom verschillende maten Tupperware-achtige bakjes. Vind het vooral belangrijk dat de boel lekvrij is ;)

Alja

Berichten: 25701
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-23 09:02

daantjuhhh schreef:
Hey Alja.
Wat leuk dat je een switch gaat maken.
Wat ga je doen?

Ik heb verder niet veel tips, alleen denk goed na over een schoudertas.
Ik heb er ook een (nep leer en geen netje voor beker dus geen tas die ik kan tippen) maar… als ik nu opnieuw opzoek zou gaan ging ik voor een rugzak.

Hoewel ik de bruine schoudertas mooier vind is het ook ellende.
Ik moet best een stuk sjouwen met dat ding van de parkeerplaats naar mijn werkplek.
En dan is dat best zwaar met al je spullen en laptop.


Hey
Ik ga op een accountantskantoor werken, dus ver buiten mijn comfortzone om het maar zo te zeggen.

Ik hoef niet ver te reizen en het is voor de deur parkeren dus ik wil wel voor fashion gaan ;)

Avelienvd

Berichten: 7233
Geregistreerd: 28-12-04

Re: Ultieme kantoor tas en lunch set

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 01:06

Ik heb een paar fijne van Bear lifestyle. Bevalt mij erg goed

Storm

Berichten: 20881
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 07:50


_Nancy

Berichten: 14108
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 19:10

Renee1991 schreef:
Voor €200 kun je ook zelf een tas laten maken die aan al je wensen voldoet. Dit heb ik vorig jaar laten doen en hij is precies geworden zoals ik handig vind; langwerpig formaat met twee hengsels, los laptop vak, lussen waar een waterfles rechtop in kan staan en een musketon erin genaaid waar je je sleutelbos aan kunt hangen zodat je niet hoeft te graaien naar je sleutels. Van echt leer, binnenvoering ook zelf gekozen. Ik was 150 euro kwijt.
[ [url=m/xjSghh.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/GAm50d.jpg]Afbeelding[/url] ]


Goh wat een leuke tas!
Dit vind ik wel een heel tof idee voor mijn verjaardag volgend jaar! :)

xrobbiee

Berichten: 301
Geregistreerd: 16-12-14
Woonplaats: Noord Holland

Re: Ultieme kantoor tas en lunch set

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 19:18


Renee1991

Berichten: 5991
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 19:54

_Nancy schreef:
Goh wat een leuke tas!
Dit vind ik wel een heel tof idee voor mijn verjaardag volgend jaar! :)


Thanks! Voor jou is het niet zo ver rijden. Ze heeft echt 100.000 soorten leer en voering voor de binnenkant. Echt heel gaaf :j