Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brainless schreef:Ik vroeg het gewoon waar ze behoefte aan hadden. Soms zette ik een paar blikken soep/knakworsten neer (met bolletjes) en op vrijdag natuurlijk de frituurpan klaar in de schuur voor een kroketje/frikadelletje.
Cayenne schreef:Brainless schreef:Ik vroeg het gewoon waar ze behoefte aan hadden. Soms zette ik een paar blikken soep/knakworsten neer (met bolletjes) en op vrijdag natuurlijk de frituurpan klaar in de schuur voor een kroketje/frikadelletje.
Wauw, is dat gebruikelijk? Ik had echt geen idee!
Wel goed om te weten voor wanneer ons huis ooit onder handen moet worden genomen.
belle_boef schreef:Het kan heel helpend werken, je houd ze meer tevreden en ze willen dan ook vaak wel eens wat extra doen, zonder dat het je meer kost.
Daarnaast is een tevreden werkman prettiger om om je heen te hebben. Zeker als ze langere tijd over de vloer komen.
Cayenne schreef:Brainless schreef:Ik vroeg het gewoon waar ze behoefte aan hadden. Soms zette ik een paar blikken soep/knakworsten neer (met bolletjes) en op vrijdag natuurlijk de frituurpan klaar in de schuur voor een kroketje/frikadelletje.
Wauw, is dat gebruikelijk? Ik had echt geen idee! Uiteraard wel koffie/thee/fris maar niet dat je ze ook patat etc moet geven.
Wel goed om te weten voor wanneer ons huis ooit onder handen moet worden genomen.
colinneke schreef:Wij hebben hier ook koffie/thee/fris klaargezet.
Pakken koeken en soms een koffiekoek ofzo iets.
En stoelen en tafel om aan te eten.
Bij de overburen was de stukadoor bezig. Die moesten buiten op de zakken stucksel zitten pauzeren.