Ik kon zo snel niet een gezamenlijk paraveterinair kletstopic vinden, en het lijkt me juist heel leuk om ervaringen uit te wisselen met lotgenoten

Ik ben op de hoogte van het salaris

Ik hoor graag van jullie!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Eapy schreef:Bedankt voor je reactie! Hoe merk je dat het werk te zwaar is voor je autisme en ADHD? Prikkels, of? Waar heb je het meeste last van, of in welke situaties?
Luca03 schreef:Eapy schreef:Bedankt voor je reactie! Hoe merk je dat het werk te zwaar is voor je autisme en ADHD? Prikkels, of? Waar heb je het meeste last van, of in welke situaties?
Het is inderdaad te prikkelrijk + de lange dagen. Ik werk 37 uur op 4 dagen + 1 op 3 weekenden een zaterdag voormiddag. Ik heb het gevoel dat ik niet voldoende tijd krijg om te recupereren van mijn werkdagen.
Patricia_86 schreef:Leukdat je je gaat omscholen.er is tegenwoordig veel vraag naar fijne paravets.
Ik werk nu 18 jaar als paraveterinair. Er is op facebook ook een leuke pagina voor paravets van Vedias.
Luca03 schreef:dit zijn wel echt flinke werkdagen. Dat zou voor iedereen in ons vak flinke dagen zijn.Eapy schreef:Bedankt voor je reactie! Hoe merk je dat het werk te zwaar is voor je autisme en ADHD? Prikkels, of? Waar heb je het meeste last van, of in welke situaties?
Het is inderdaad te prikkelrijk + de lange dagen. Ik werk 37 uur op 4 dagen + 1 op 3 weekenden een zaterdag voormiddag. Ik heb het gevoel dat ik niet voldoende tijd krijg om te recupereren van mijn werkdagen.