Wat is een dag toch kort...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-01 18:05

Hebben jullie hier ook last van? Ik ben net tot half 7 bezig geweest om alle paarden te poetsen, mesten, losgooien en voeren. Ik ben ook nog naar de ruitershop geweest, allemaal nieuwe bakstukken en andere gebroken riempjes vervangen (BTW een mooi schabrak gekocht) en ik moet nu eigenlijk huiswerk maken, maar ik kom er gewoon niet toe. De dagen zijn veel te kort. Ik ga van het weekend maar eens flink aan de gang, want ik heb volgende week elke dag een repetitie Boos! . Grom, hoe verzinnen ze het, school. Naja, groetjes!

DominiqueDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 19:37

Ja dat heb ik ook altijd!Zo vervelend,maar ik vind dat mijn paardje voor gaat Haha! Ik zorg trouwens wel dat ik bij ben met school anders dan moet ik het weer inhalen en dat vind ik zo vervelend.

Liefs layla d

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-01 19:54

Jah, ik ben op zich ook wel met alles bij, maar ik vind het zo'n gedoe. Ik weet wel dat het belangrijk is, maar ook zoveel andere dingen hebben aandacht nodig.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 20:24

ja dat probleem heb ik dus ook en mijn nachten zijn veeeeeeel te kort ik loop inmiddels min of meer op mijn tandvlees Slapen Gaaaap Gaaaap Slapen
Ik ben echt bekaf *zucht*

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 20:47

te kort??????? veeel te lang!8 uur op school, de helft tussenuren, 2 proefwerken dus bijna geen normale lessen... Gaaaap alleen het weekend gaat snel!