Chrome speelt geen geluid meer af

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Desireeeee

Chrome speelt geen geluid meer af

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-23 18:10

En dat is zó vervelend. -O- Hopelijk heeft iemand de oplossing voor mij!

Chrome speelt dus geen geluid meer af. Andere apps zoals Spotify, Netflix etc. wel, dus het ligt niet aan de speakers en/of mijn laptop. Geluid staat natuurlijk ook aan, volumes gecheckt. Verder mijn extensies gecheckt, bij instellingen ook toestemming gegeven dat websites geluid mogen afspelen en cookies verwijderen werkte ook niet.

Iemand een idee wat het zou zijn / hoe ik het kan oplossen? Bokt komt vaak best de beste suggesties dus ben benieuwd :D

MarlindeRooz

Re: Chrome speelt geen geluid meer af

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 18:13

Verwijderen en opnieuw installeren al geprobeerd? :P

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 18:19

En simpel helemaal afsluiten en opnieuw opstarten?

Risxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 18:53

Je tabblad staat niet op dempen?

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 21:01

Risxx schreef:

Dit zou kunnen, dacht ik ook gelijk aan. Je kan ook even testen of het in inprivate werkt, dat is altijd de eerste stap om te troubleshooten.

Risxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 21:20

Rechtermuisknop op je tabblad -> zie je of de optie 'Geluid van site uitzetten' of 'aanzetten', snel gefixt als dat het is!

Desireeeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-23 12:54

cissy schreef:
En simpel helemaal afsluiten en opnieuw opstarten?

Dit is vaak mijn startpunt, ik heb het meerdere keren geprobeerd maar helaas geen succes.

Exitium schreef:
Risxx schreef:

Dit zou kunnen, dacht ik ook gelijk aan. Je kan ook even testen of het in inprivate werkt, dat is altijd de eerste stap om te troubleshooten.

Gecheckt in private, daar werkt het helaas ook niet.. Ik kan verder ook nergens vinden dat het tabblad gedempt staat. Maar ik heb het op verschillende tabbladen geprobeerd. Helaas ook geen succes!

Risxx schreef:
Rechtermuisknop op je tabblad -> zie je of de optie 'Geluid van site uitzetten' of 'aanzetten', snel gefixt als dat het is!

Geluid staat hier ook gewoon aan!

MarlindeRooz schreef:
Verwijderen en opnieuw installeren al geprobeerd? :P

Dit ga ik nu proberen, op hoop van zegen, want verder nog geen geluk gehad :+

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 12:58

Risxx schreef:

nooit geweten! weer wat geleerd :)

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 12:59

Volume ook binnen de volume mixer (van Windows) gecheckt? Het volume van je PC kan prima op 100 staan, maar als binnen de mixer Chrome op 0 staat of gemute is, hoor je ook niets

Desireeeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-23 13:02

Exitium schreef:
Volume ook binnen de volume mixer (van Windows) gecheckt? Het volume van je PC kan prima op 100 staan, maar als binnen de mixer Chrome op 0 staat of gemute is, hoor je ook niets

Ding, ding ding, dit is het winnende antwoord! *\o/*

Ontzettend bedankt. _/-\o_ Ik wist niet eens dat dit een optie was / hoe ik dit uberhaupt heb uitgezet. Maar het werkt weer. Dus ik ben ontzettend blij. Dankjewel!

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 13:08

Zou eerder iets zijn wat iemand als een geintje uithaalt als je je laptop ergens laat slingeren ofzo :+ Je moet wel wat stappen doorlopen, dat doe je niet zomaar even. Ik gebruik het met name voor een website die ik in een andere browser draai en erg hard afspeelt, zodat ik niet gelijk doof ben als ik 'm open. Voordeel (in jouw geval een nadeel :')) is dat het onthouden blijft, dus ook bij het opnieuw openen van de browser of na een herstart blijft die instelling hetzelfde staan :)

Desireeeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-23 13:17

Exitium schreef:
Zou eerder iets zijn wat iemand als een geintje uithaalt als je je laptop ergens laat slingeren ofzo :+ Je moet wel wat stappen doorlopen, dat doe je niet zomaar even. Ik gebruik het met name voor een website die ik in een andere browser draai en erg hard afspeelt, zodat ik niet gelijk doof ben als ik 'm open. Voordeel (in jouw geval een nadeel :')) is dat het onthouden blijft, dus ook bij het opnieuw openen van de browser of na een herstart blijft die instelling hetzelfde staan :)

Alleen... Niemand anders heeft toegang tot mijn laptop. Dus ik denk toch echt dat ik het zelf heb gedaan. _O-

Maar in ieder geval wel een leuke om te onthouden voor in de toekomst haha. Het kan een hele handige functie zijn. Nu ik hem weet te vinden :))

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 13:18

Ik had laatst ook zoiets. Er kon niemand aan mijn pc gezeten hebben. Maar na wat geprobeer en geknoei met knopjes (ik snap er niet veel van!) kwam het geluid weer.