Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:Het is een beetje het standaard paardenstandbeeld, maar deze combineert mijn interesse in de Romeinse keizerrijken met de liefde voor paarden: de Romeinse bevelhebber Corbulo, in Voorburg - en het paard met het neusje voor de loodlijn
Karin schreef:prompter schreef:Stad zonder hart inderdaad, of gewoon "het beeld van Zadkine".
Ik ken 'm idd ook als 'stad zonder hart'. Nee, esthetisch gezien vind ik 'm nog steeds niet mooi, hoewel op die foto de zon er wel prachtig doorheen schijnt. De schoonheid zit hier voor mij in de emotionele lading.
Sellyxx schreef:Ik ben het niet helemaal eens met je topic titel; aangezien ik zeker wel denk dat er kunst in het andere topic te vinden is, ook al vond ik lang niet alles mooi. Maar dan heb je het over de hele discussie rondom subjectiviteit en objectiviteit in kunst. Maargoed.
Deze twee muurschilderingen in Utrecht vind ik daadwerkelijk prachtig![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Lau07, die vlinders zijn echt prachtig, heel mooi!![]()
En heel leuk, Ibbel, dat je specifiek paardenbeelden fotografeert, dan heb je vast ook echt wel een leuke collectieLeuk idee ook, ik ben een beetje gestopt met van elke struik of straathoek een foto maken als ik een stad bezoek, omdat ik erachter kwam dat ik er echt nooit iets mee deed. Op deze manier heb je een iets duidelijker 'doel' in de plaatjes die je schiet.