Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ingrid_92 schreef:In mijn beleving zou de pvc vloer gewoon tot aan de plinten doorgetrokken worden. PVC krimpt niet en zet niet uit, dus het was volgens mij niet nodig geweest om een opening te houden tussen de vloer en de plinten.
Exitium schreef:Ingrid_92 schreef:In mijn beleving zou de pvc vloer gewoon tot aan de plinten doorgetrokken worden. PVC krimpt niet en zet niet uit, dus het was volgens mij niet nodig geweest om een opening te houden tussen de vloer en de plinten.
Ik heb vorig jaar een PVC-vloer laten liggen door een vloerenwinkel en dacht dat ook, maar de leggers gaven aan dat het ook bij PVC niet mogelijk is volledig tot de muur door te leggen. Ik heb naderhand zelf plakplinten gehaald en gelegd.
Wistaire schreef:Wat voor soort PVC is er gelegd? Bij mij is het verlijmd en strak tegen de plinten gelegd zonder kier/plakplint, nooit problemen mee gehad en ligt nog steeds mooi vlak. Misschien dat het anders werkt met klik PVC?
Evamarie schreef:Dit is heel slordig gedaan en dat laat zo weer los. Het ligt eraan hoeveel je hiervoor betaald hebt of je er wat mee kan. En wat je hebt afgesproken.
Suzanne F. schreef:Oh dat is echt heel lelijk gedaan. Sowieso zijn plakplintjes niet echt top, maar ik heb de hoekjes met van die vlinderdingetjes. Echt heel mooi ingezaagd, voor zover plakplinten mooi kunnen zijn.
Zo dus:
[ Afbeelding ]
daantjuhhh schreef:Suzanne F. schreef:Oh dat is echt heel lelijk gedaan. Sowieso zijn plakplintjes niet echt top, maar ik heb de hoekjes met van die vlinderdingetjes. Echt heel mooi ingezaagd, voor zover plakplinten mooi kunnen zijn.
Zo dus:
[ Afbeelding ]
Zo heb ik ze ook zelf gedaan.
Is heel makkelijk.
Gewoon met z’n plintenknipper.
https://www.gamma.nl/assortiment/plinte ... lsrc=aw.ds
Sellyxx schreef:ppffff tenzij je plinten gedeeltelijk van echt hout zijn dan hou je er een gekneusde hand aan over , trauma![]()
Nee maar TS dit kan echt niet, dit is niet eens slecht gelegd, dit is gewoon niet gelegd. Ik zou zo niet eens het huis durven uitlopen, dit bij iemand achterlatende.
daantjuhhh schreef:Sellyxx schreef:ppffff tenzij je plinten gedeeltelijk van echt hout zijn dan hou je er een gekneusde hand aan over , trauma![]()
Nee maar TS dit kan echt niet, dit is niet eens slecht gelegd, dit is gewoon niet gelegd. Ik zou zo niet eens het huis durven uitlopen, dit bij iemand achterlatende.
Hahaha. Vertel mij wat over de hoge plinten. In verstek zagen. Mooie hoek, scheve muur.
Heb denk ik wel 3 plinten weg kunnen gooien. En ben een hele dag bezig geweest