paasei

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
viphorse

Berichten: 1511
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 15:51

Hier moet het 6 graden zijn maar ondanks de regen toch stukje gewandeld maar voelde wel kouder. Morgen schijnt het droog te worden en wat kouder volgens de weer app.
Nou Tazzey ik doe het hier ook nog wel goed op ga toch gewoon naar buiten maar met paar dagen droog weer zou ik wel erg blij zijn .

KarmaChansy

Berichten: 6927
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 15:27

min 9 hier met zon *\o/* heerlijk ik leef voor de kou,

Tazzey
Berichten: 9519
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 17:02

Heerlijk Karma! Ik ben een beetje jaloers hoor, ik zou graag jouw kant op vertrekken.

Iejoorr

Berichten: 6256
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 19:50

Is t nog te vroeg voor dit topic? :D :P

Suzanne F.

Berichten: 49299
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 19:57

Iejoorr schreef:
Is t nog te vroeg voor dit topic? :D :P


Nee, het is nu al paasei warm

cursebreaker

Berichten: 11515
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 19:59

Iejoorr schreef:
Is t nog te vroeg voor dit topic? :D :P


Helemaal niet :')

Hier heeft de airco beneden alweer de eerste uren van het nieuwe seizoen gedraaid :')
Had gisteravond ook al best last met slapen, dus vanavond boven de ventilator maar even aanzetten nog - warmte blijft altijd vreselijk lang hangen hier in huis.

Telpeva

Berichten: 14763
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 20:03

...ik zit nog in een trui met daaroverheen een vest omdat ik het koud heb, maar het is nooit te vroeg voor dit topic!
Afgelopen nacht had ik het ook weer te warm, nu zit ik met het probleem: welke deken ga ik vanavond pakken dan. Want het is 2 dekbedden, of 1 dekbed, 2 is net te warm en 1 lijkt mij weer te koud voor nu. Nu al geen zin om te gaan slapen straks :+

Morrie

Berichten: 22320
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 20:03

Vanavond gaat de airco in de slaapkamer weer aan. De hele dag alles dicht gehad incl. gordijnen. Afgelopen nacht dreef ik mijn bed uit. Mijn man houdt stug vol met een dikke trui aan en een winterdekbed 8)7

DuoPenotti

Berichten: 29796
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 20:06

Haha van is het nog geen lente topic over naar deze _O-

Jindai

Berichten: 1897
Geregistreerd: 11-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 20:32

Iejoorr schreef:
Is t nog te vroeg voor dit topic? :D :P


Zeker niet, het was paasei warm vandaag :D

Ik zit ook te twijfelen over welk dekbed, ik heb zo'n 4 seizoenen ding en lig nu al een tijd onder het herfst gedeelte, maar denk dat die toch te warm is voor de komende dagen. Alleen heb ik net vanochtend mn bed opgemaakt en ben ik gewoon te lui om het nu om te gaan wisselen :')

foxy80

Berichten: 7907
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 20:58

Ik ben zoooo blij want WE HEBBEN SINDS 2 WEKEN AIRCO in huis!!!!

Hallo slaap, dag zweet.

Winged

Berichten: 33067
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 21:31

DuoPenotti schreef:
Haha van is het nog geen lente topic over naar deze _O-

_O-

Hier ook een airco in huis. Maar vandaag gaat het nog prima met ramen en deuren open. Komende 2 uur laat ik alles goed openstaan. Vanavond op een kier, morgen voordat ik aan het werk ga ook weer alles open. Dan is het waarschijnlijk net als vanmorgen weer afgekoeld naar een graad of 18.

Supervixen

Berichten: 12872
Geregistreerd: 28-04-11

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 21:33

We kunnen weer gaan klagen over de warmte wat mij betreft.

Suzanne F.

Berichten: 49299
Geregistreerd: 03-03-01

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 21:55

Vanmiddag en vanavond ook airco aangehad. Alles dichtgehouden vandaag. Hopelijk snel weer onder de 20. Zon is prima en droog nog beter, maar niet boven de 20-22 graden alsjeblieft.

black_kelpie

Berichten: 7831
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 22:46

foxy80 schreef:
Ik ben zoooo blij want WE HEBBEN SINDS 2 WEKEN AIRCO in huis!!!!

Hallo slaap, dag zweet.

Wij ook sinds maandag *\o/* *\o/* *\o/*

Ook hier heeft ie vandaag al aan gestaan, zo fijn <3

verootjoo
Berichten: 35658
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 22:53

Telpeva schreef:
...ik zit nog in een trui met daaroverheen een vest omdat ik het koud heb, maar het is nooit te vroeg voor dit topic!
Afgelopen nacht had ik het ook weer te warm, nu zit ik met het probleem: welke deken ga ik vanavond pakken dan. Want het is 2 dekbedden, of 1 dekbed, 2 is net te warm en 1 lijkt mij weer te koud voor nu. Nu al geen zin om te gaan slapen straks :+


Wij slapen al weken onder 1 dekbed.
Mijn jongste heeft zelfs al heel lang geen pyjama meer aan ‘s nachts.
Ik denk dat het nu tijd wordt voor alleen een laken. Wat een warmte vandaag :+

Elisa2

Berichten: 37399
Geregistreerd: 31-08-04

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 08:43

Topic naar mijn hart haha..

Heb heel erg moeite met schakelen van winter naar zomer..vraag me echt af waar de lente is? Veel te warm gisteren pfft en gelijk weer een voorproefje gehad met slecht slapen door de warmte. :-( pfft..zie nu al weer op tegen de zomer.

Winged

Berichten: 33067
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 08:49

Winged schreef:
DuoPenotti schreef:
Haha van is het nog geen lente topic over naar deze _O-

_O-

Hier ook een airco in huis. Maar vandaag gaat het nog prima met ramen en deuren open. Komende 2 uur laat ik alles goed openstaan. Vanavond op een kier, morgen voordat ik aan het werk ga ook weer alles open. Dan is het waarschijnlijk net als vanmorgen weer afgekoeld naar een graad of 18.

Het werd afkoelen tot 19,5 graad vanmorgen. Maar morgen is het alweer een stuk koeler. Dus de warmte in huis zakt vanzelf wel weg. Scheelt weer de verwarming aandoen :+

Wel nu al een overkill aan prikmuggen...

foxy80

Berichten: 7907
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 09:18

Nou vannacht alvast om half 5 eruit vanwege de warmte en maar verder met ramen open geslapen onder een laken. Airco moeten we nog mee leren omgaan, het was geen porum om 's nachts met allerlei instellingen te gaan stoeien. Onze zonnepanelen moeten nog komen, dus om de elektriciteitsrekening niet verder omhoog te jagen doen we er momenteel maar weinig mee. En vanavond komt er alweer onweer.

juval

Berichten: 13223
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 09:39

nou echt he, de verwarming buiten mag wel weer wat lager. Wel fijn dat het nog een beetje waait. Maar al die vliegen/muggen/dazen die meteen ook weer wakker zijn :(

viphorse

Berichten: 1511
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: paasei

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 10:41

Normaal kan ik slecht tegen de warmte maar voor nu vind ik dit weer wel lekker zo. Zag wel dat het morgen echt bijna de helft scheelt qua temperatuur.

Suzanne F.

Berichten: 49299
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 14:29

foxy80 schreef:
Nou vannacht alvast om half 5 eruit vanwege de warmte en maar verder met ramen open geslapen onder een laken. Airco moeten we nog mee leren omgaan, het was geen porum om 's nachts met allerlei instellingen te gaan stoeien. Onze zonnepanelen moeten nog komen, dus om de elektriciteitsrekening niet verder omhoog te jagen doen we er momenteel maar weinig mee. En vanavond komt er alweer onweer.


Op ‘cool’ zetten en dan ‘wave’ en bij mij staat hij op 17 graden. Kouder kan hier niet. Dan heeft hij het zo koel getrokken.

Morrie

Berichten: 22320
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 14:33

als ik de airco op wave zet, waai ik zelf uit bed, zelfs op de laagste ventilatorstand :')
Die van mij gaat niet lager dan 18 graden, tot mijn grote teleurstelling......

Verwarmen doet ie beter, ik heb in de huiskamer de hele winter geen cv gestookt, alleen verwarmd met de airco