Lijkt me wel toch?

Ondanks dat ik officieel gezien nog geen kapper ben, en ik nog naar school ga, heb ik wel mijn vak gevonden en ben ik helemaal blij met de dingen die ik doe.
Zit nu in het eerste jaar (al is dat bijna afgelopen natuurlijk).
Ik ga volledig naar school, en loop 1/2 x per week stage bij een kapsalon waar ik het heel erg naar mijn zin heb. Ik ga van de week vragen of ik mijn volgende schooljaar daar ook mag blijven aangezien ik het zo naar mijn zin heb.
Heb relatief laat de keuze gemaakt om de kappersopleiding te doen, gemiddelde leeftijd van mijn klasgenoten zit op 17 en ik word van de zomer 25

Ik kwam op het idee om de kappersopleiding te doen, nadat de kapper waar ik altijd heen ging, aan me vroeg of ik het niet leuk zou vinden om de kappersopleiding te doen, zeker nadat ik eigenlijk altijd model voor hun geweest ben met onderandere coiffure award.
Nu wil ik dat ook doen, maar dan als kapper

Hoe ervaren jullie het vak en waar houden jullie je vooral mee bezig? En nog leuke verhalen of dingen die bij gebleven zijn?
Het lijkt me heel gezellig om te kletsen en eventueel te sparren over vanalles wat met het vak te maken heeft!