Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
veneri schreef:Er mogen geen gezinnen in, dus yes!geen koterherrie!
Sabbientje schreef:ligt aan de gehorigheid van de woning. Mijn oma heeft lang boven een supermarkt gewoond en die had 0,0 overlast. Je hoorde er niet heel veel van.
Zij woonde overigens boven de ingang.
Geluiden waar je aan moet denken zijn startende auto's, autodeuren die open en dicht gedaan worden, het geluid van winkelwagens, misschien gepraat.
Auto's met achteruitrij piepers zijn minder fijn.
Maar als je aan de achterkant van de winkel woont, denk ik dat je dat nauwelijks hoort.
_Christina schreef:Het weigeren van kinderen is vaak een reden bij gehorige woningen.
Als je er echt overweegt te wonen, ga meermaals kijken, op verschillende dagen en tijden. Misschien krijg je wat bewoners te pakken om uit te horen en vraag ook even bij de supermarktmanager na of er dingen spelen.
Sabbientje schreef:_Christina schreef:Het weigeren van kinderen is vaak een reden bij gehorige woningen.
Als je er echt overweegt te wonen, ga meermaals kijken, op verschillende dagen en tijden. Misschien krijg je wat bewoners te pakken om uit te horen en vraag ook even bij de supermarktmanager na of er dingen spelen.
Ik weet niet hoe oud TS is, maar in 55+ woningen/ senioren woningen mogen ook vaak geen kinderen wonen.
Cayenne schreef:Wat Nessie zegt is overigens ook wel een punt.
In veel plaatsen is een winkelcentrum ook een hangplek voor jongeren en kan het daarmee dus ook overlast geven.
Ook 's avonds na sluitingstijd..