Heel concreet:
Is er iemand uit de omgeving van Almere die een overleden ratje zou willen ophalen bij de Pets Place, welke ik volgende week zondag dan zou kunnen komen ophalen?
Het is een lang verhaal, maar ik zit een beetje in de knel. Al een aantal jaren fok ik ratjes welke ik als huisdier verkoop aan verschillende mensen. Een van de verkochte ratjes woonde in Almere en is relatief plotseling op erg jonge leeftijd overleden. Ik zou daarom heel graag autopsie op het diertje willen laten doen. Aan de eigenaresse heb ik gevraagd of zij het diertje in de vriezer wilde leggen. Deze heeft ze zelf niet, dus ze heeft het diertje naar de Pets Place gebracht waar ik het kan komen ophalen.
Nu woon ik zelf in Oost Groningen en kost zo'n ritje direct ruim 5 uur van mijn tijd. Ik start komende week net met een nieuwe baan, dus een dagje opnemen lukt niet. Het is lastig om binnen de openingstijden van de Pets Place dit diertje daar op te halen.
Toevallig kom ik volgende week zondag wel in de buurt van Almere, maar de Pets Place is dan gesloten. Ik ken verder ook helemaal niemand in Almere of omgeving, dus ik dacht.. Ik vraag of er op Bokt misschien iemand is die mij zou willen helpen.
Uiteraard zal ik de kosten etc. volledig dekken