Bedankt allemaal tot zover. Fijn dat ik hier
in elk geval over merken lees die ik al gevonden had en in overweging heb.
Karuna, lief dat je nog even gezocht hebt maar ik zoek iets zonder omvattende hoes dat echt op het stuur klemt.
Ook mounts op het balhoofd of de spiegel etc vind ik geen fijn idee.
Van sp connect vond ik nog een mount die je in je stuur schroeft, dat lijkt me ook nog wel wat, maar ik kan geen passende case voor mijn type telefoon vinden en dan kom ik op een universele uit, wat dan weer een "zakjesidee" wordt. Daarbij werd dat systeem dan flink prijzig (flink ver over de 100 euro).
Ik twijfel nu dus tussen de Ram Mount en het systeem van QuadLock voor op t stuur.
De QuadLock heeft als voordeel dat er een extra trillingsdempers tussen kan, de Ram Mount heeft als voordeel dat ik mijn eigen telefoonhoesje kan gebruiken waar mijn rijbewijs en kentekenbewijs altijd in zitten...
Qua prijs schelen ze uiteindelijk nog geen tientje en zitten beiden rond de 90 euro.
Jullie merken het, ik ben er nog niet uit. Ik ga maar es bij wat motorwinkels in de buurt informeren welke systemen ze verkopen en dan in t echt kijken en voelen... denk ik.
Meer ervaringen zijn evenwel nog welkom!! (Ik ben een beetje masochistisch als het om keuzestress gaat geloof ik)