Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polly schreef:Als je via de site op de kaart opwaardeert krijg je meer robux voor hetzelfde geld dan wanneer je via de app opwaardeert. Ik maak altijd in 1x de hele kaart op. Vreemd dat dat bij jou niet kan
MagicMuffin schreef:Ik volg even. Mijn nichtje is jarig en heeft ook Robux op haar verlanglijstje staan, leek me wel leuk om dat als een cadeaukaart te geven. Maar als ze niet alles kan gebruiken van de kaart is het zonde…
Ik begrijp nu dat ze dus beter gewoon €10 kan krijgen en zelf daarvan Robux kan kopen? Zodat er geen ‘rest-bedrag’ op een kaart staat te niksen?
poetser schreef:MagicMuffin schreef:Ik volg even. Mijn nichtje is jarig en heeft ook Robux op haar verlanglijstje staan, leek me wel leuk om dat als een cadeaukaart te geven. Maar als ze niet alles kan gebruiken van de kaart is het zonde…
Ik begrijp nu dat ze dus beter gewoon €10 kan krijgen en zelf daarvan Robux kan kopen? Zodat er geen ‘rest-bedrag’ op een kaart staat te niksen?
Dit zijn de prijzen voor de Robux. Niet premium prijzen zijn hetzelfde, maar minder Robux.
[ [url=m/DxfYqs.png]Afbeelding[/url] ]
poetser schreef:MagicMuffin schreef:Ik volg even. Mijn nichtje is jarig en heeft ook Robux op haar verlanglijstje staan, leek me wel leuk om dat als een cadeaukaart te geven. Maar als ze niet alles kan gebruiken van de kaart is het zonde…
Dit zijn de prijzen voor de Robux. Niet premium prijzen zijn hetzelfde, maar minder Robux.
[ [url=m/DxfYqs.png]Afbeelding[/url] ]