Roblox vraagje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

juval

Roblox vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-23 13:31

Hallo,

Mijn kinderen spelen graag Roblox. Ik zelf heb er totaal niets mee, geen idee hoe het werkt verder. Nu hadden ze gisteren bij de primera een kaart voor Robux gekocht van 10 euro.
Het viel nog niet helemaal mee om de kaart te activeren, maar dat is uiteindelijk gelukt. Ze konden deze inwisselen voor 400 robux wat 5,99 euro kostte. Nu staat er dus nog een tegoed open van 4,01 euro. Maar mijn vraag is nu, hoe is dit om te zetten in Robux? Het minimale bedrag dat je kan besteden als we normaal inloggen is dus 5,99.

Als we op de telefoon inloggen dan zien we wel ergens staan dat je 80 robux voor 1,19 zou kunnen kopen, maar dat is niet af te rekenen met het tegoed op de kaart.
Betalen via ideal lukt niet, en wil ik ook niet omdat er dus nog een tegoed van 4,01 zou moeten zijn.

Heeft iemand hier een idee hoe dat werkt?

poetser

Re: Roblox vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 14:52

Mijn zoon speelt ook graag op Roblox.

Als je de hoeveelheid dat wilt kopen aanklikt en dan gewoon via de Roblox gift kaart naar afrekenen gaat, dan zie je hoeveel credit je nog hebt en kan je die gewoon gebruiken zonder opnieuw geld te spenderen. Vroeger kon je al je credit omzetten naar Robux, maar die optie hebben ze helaas verwijderd.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 15:03

Als je via de site op de kaart opwaardeert krijg je meer robux voor hetzelfde geld dan wanneer je via de app opwaardeert. Ik maak altijd in 1x de hele kaart op. Vreemd dat dat bij jou niet kan

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 15:16

Polly schreef:
Als je via de site op de kaart opwaardeert krijg je meer robux voor hetzelfde geld dan wanneer je via de app opwaardeert. Ik maak altijd in 1x de hele kaart op. Vreemd dat dat bij jou niet kan

Ze hebben de prijzen van de Robux verhoogt, maar de prijzen van de kaarten zijn niet aangepast. Doordat ze de optie om alles om te zetten naar Robux hebben verwijderd, blijf je altijd met een restje zitten.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 18:21

Ah oké, dat wist ik niet

MagicMuffin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 18:35

Ik volg even. Mijn nichtje is jarig en heeft ook Robux op haar verlanglijstje staan, leek me wel leuk om dat als een cadeaukaart te geven. Maar als ze niet alles kan gebruiken van de kaart is het zonde…

Ik begrijp nu dat ze dus beter gewoon €10 kan krijgen en zelf daarvan Robux kan kopen? Zodat er geen ‘rest-bedrag’ op een kaart staat te niksen?

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 19:05

MagicMuffin schreef:
Ik volg even. Mijn nichtje is jarig en heeft ook Robux op haar verlanglijstje staan, leek me wel leuk om dat als een cadeaukaart te geven. Maar als ze niet alles kan gebruiken van de kaart is het zonde…

Ik begrijp nu dat ze dus beter gewoon €10 kan krijgen en zelf daarvan Robux kan kopen? Zodat er geen ‘rest-bedrag’ op een kaart staat te niksen?

Dit zijn de prijzen voor de Robux. Niet premium prijzen zijn hetzelfde, maar minder Robux.
Afbeelding

MagicMuffin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 20:56

poetser schreef:
MagicMuffin schreef:

Dit zijn de prijzen voor de Robux. Niet premium prijzen zijn hetzelfde, maar minder Robux.
[ [url=m/DxfYqs.png]Afbeelding[/url] ]

Dankje! Dan zal in morgen kijken of er €12 op een cadeaukaart kan :)

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 21:40

Is dit kinderspeelgoed? Serieus?!
Klinkt meer als een potentiële gameverslaving voor ukken.

Goner

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-23 23:00

senna21 schreef:
Is dit kinderspeelgoed? Serieus?!
Klinkt meer als een potentiële gameverslaving voor ukken.

Ach, hoeveel spelletjes hebben tegenwoordig wel niet dat je extra moet betalen? Ze hebben iets nodig om de websites of servers te onderhouden, dat geld moet ergens vandaan komen.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 04:01

Dat moesten we bij Habbo Hotel ook :D 20 jaar geleden.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-23 08:06

poetser schreef:
MagicMuffin schreef:

[ [url=m/DxfYqs.png]Afbeelding[/url] ]

ja dit had ik ook gezien, maar bij het verzilveren van de kaart krijg ik niet de optie van 88 robux voor 1.19. heel jammer want dan kunnen we de kaart beter opmaken.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 10:52

Via de computer krijg ik die optie ook niet, via de telefoon wel.

Hebben ze wel de premium Robux gekocht? Want die 1,19 euro is enkel premium voor zover ik zie.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-23 11:25

poetser schreef:
Via de computer krijg ik die optie ook niet, via de telefoon wel.

Hebben ze wel de premium Robux gekocht? Want die 1,19 euro is enkel premium voor zover ik zie.

geen idee, wat is het verschil tussen gewoon en premium?

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 16:03

De prijzen zijn hetzelfde, maar de hoeveelheid Robux voor dezelfde prijs verschilt en in veel spelletjes krijg je extra voordelen als premium speler. Extra bonussen, x% extra inkomsten bij simulators en tycoons enzv en een teken voor je naam waar kinderen blijkbaar nogal gek op zijn. Is in principe een abonnement, maar als er niet genoeg credit is, dan stopt het automatisch en moet je het zelf terug opstarten.