kinderpostzegels

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-01 15:10

IK HAAT DIE KRENGEN
ze verstoren mijn boktrust. heb net in 10 minuten 2 kindjes aan de deur gehad. en niets gekocht. pff vind t zo nutteloos. Je moet die krnegen verkopen als je op de Bsschool zit. en wie t meest verkoopt die wint iets. en dna moet je als je ze gekocht hebt ook nog een zegeltje op je deur plakken. nee ik ga wel gewoon naar t postkantoor als ik zegeltjes wil hebben of naar de appie

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 15:12

hahah hier durven ze niet te komen want onze hond is 80 kilo en dan janken ze wel!

nee heb vroeger ook gedaan maar verkocht niets!

zo stom idee!
je weet niet eens waar het natoe gaar

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 15:15

hihi in amsterdam verkoopt het wel lekker hoor Haha!
maar hier komen ze nooit, er wonene maar een stuk of 6 kinderen hier, en die zitten meeste al op de middelbare.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 15:23

Ja en zo ben ik nu bezig met de grote clubactie! Extreme duivel Voor onze ponyclub. Kwam zaterdag bij iemand aan de deur dus ikke "Wilt u loten kopen voor de grote clubactie?" Haha! Wist ie niet wat het was ik helemaal uitgelegd. hij: "Oh voor wat voor club is dat dan?" dus ik "voor de Ponyclub van nederwetten" had hij er 1 gekocht zegt ie "nou veel plezier met jullie paardenclubje he!" Grrrr nee geen PAARDENCLUBJE een ponyclub! Extreme duivel

LUNA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 15:33

Hmm, heb ze vroeger ook wel verkocht maar ging altijd bij bekenden langs (durfde niet naar vreemden).
We hard van je hoor Marjolein!
Lips are sealed

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-01 15:37

ja vond ik eigenlijk ook wel. dus tegen de 2e gezegd als je zaterdag komt dan is mn moeder der. dus jongetje keek heel sneaky naar t huisnummer en ging weg. heb ik toch wle leuk opgelost.
enja wat moet ik dan zeggen? geef me maar zegels. terwijl ik geen zegels wil? dat vind ik helemaal niets

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 17:43

Onze deurpost is hellemaal verpest is zo'n stomme lompe grote blauwe kinder postzegels sticker opgeplakt.. Ik haat die en die kindjes die komen zeueren ook elk jaar maar weer Misselijk Misselijk Misselijk maar dit keer kwam een buurmeisje van ons duz ja Haha! ( Misselijk )
XXXangel

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 18:02

Ik moest ze een paar jaar geleden ook verkopen, maar ik vond het echt vreselijk. Ik ging liever naar onbekenden dan naar kennissen, ik schaamde me dood. Idd, waar gaat het eigenlijk heen, ze zeggen wel naar arme kinderen, maarre...welke dan?

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 18:18

ik heb ze maar gekocht, ik leef van die ontsierende zegel die je op je deur kan plakken, das namelijk je garantie dat alle andere koters je huis voorbijgaan. Ben te lui om een briefje op te hangen met aan de deur wordt niet gekocht.
Laatst was er een puzzeltocht, das nog veel erger, een van de vragen was namelijk wat de betekenis was van de naam van ons huis, om de 5 min zo'n idioot aan de deur Boos! ben maar vlug naar mn paardje gegaan Haha!(sorry was beetje off-topic)

Sibold

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 18:35

Aaaaaaaaaarghhhh ik haat ze ook...
toevallig zit mijn buurvrouw weer in zo'n commitee dat alles voor Tjechie/Polen Astma/Kanker/Nierstichting fondsen doet.. dus die staat ook regelmatig (zeker 1 keer per week) met haar collectebussie op de stoep... kun je dan ook geen NEE tegen zeggen... wordt je gelijk weer verdoemd door de rest van het dorp, en ze vinden ons al zo'n raar stel... Clown

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 18:51

mijn zusje moet ook kinderpostzegels lopen.. ze baalt echt want ze schaamt zich dood! nou moet ze ook nog grote clubactie lopen van turnen! ik had er ook altijd zo'n hekel aan..

ik heb ook 4 jaar ofzo (vrijwillig) gecollecteerd voor de dierenbescherming.. maar nou heb ik daar geen tijd meer voor.

Sibold

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 19:24

Ja en dat is wat mijn buurvrouw (ergens in de 60) nou niet doet: Collecteren voor de dierenbescherming.
Deed ze dat maar, dan gaf ik gul!

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 19:38

hmm, ik ben dit jaar collectant voor de dierenbescherming Sibold, kom maar op met je centjes Vork (ben erin geluisd door een stalgenootje, kan geen nee zeggen Frusty )

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 19:59

Even off topic:

Als jullie een hekel hebben aan kids met kinderpostzegels dan hoop ik dat ze bij jullie in de buurt nooit het theezakjes spel gaan doen, dan krijg je geheid om de 5 minuten iemand aan de deur die iets wil ruilen met een theezakje.

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 20:11

ja, ellende kinderpostzegels, collectes enzo
doe altijd maar mee, voor de lieve vrede, heb een buurvrouw die loopt overal voor te collecteren en ik maar braaf van alles in haar busje doen.
Toen moest ik pennen verkopen van de rijvereniging dus naar haar toe, zegt ze zuinig met de deur bijna dicht, nou die hoef ik niet, waarop ik nogal boos blerde, hoef je bij mij ook niet meer te komen met je rotcollectes, ha ha nu heb ik dus rust.
behalve de kinderpostzegels, maar die heeft teun nu maar gekocht, ik was er lekker niet, dus zegel op de deur, geen gebel meer.

doei doei

Geral
(Amanda)
Extreme duivel Tong uitsteken

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 21:08

Wij kopen altijd wel 1 velletje ofzo. Dan komen ze ook niet meer langs als er zo'n stickertje op de deur zit. Maar ik heb wel medelijden met die kiddo's hoor, ik moest het ook doen. En het was zo Misselijk Misselijk Misselijk Maar ik verkocht wel veel (haha mijn opa spaart postzegels }> )

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-01 09:10

ik moet een velletje kopen zodat ze niet meer aan de deur komen. pff nozems geld geven om ze weg te houden ben me gek. ze komen maar terug als mams er is.
wil geen zegeltjes. niet aand e deur en ook niet bij de appie heijn. wat moet men toch altijd met die zegeltjes

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 09:31

Bij mij zijn ze nog niet geweest, maar wel een paar collectanten. Ze krijgen van mij in principe altijd wat, maar de laatste was wel heel brutaal. Ze had me zien zitten in de kamer denk ik, en toen ik niet snel genoeg open deed, liep ze naar het raam. Op zich geen drama (hoewel ze dan wel lekker ongegeneerd in je huis staan te loeren), maar ze liep ook nog een bloempot omver. Kijk, DAN scoor je bij mij geen punten. En geen knaken ook!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 10:26

Ik heb zelf ook ooit postzegels verkocht, alleen dan per pakje voor een gulden duurder dan de prijs die erop stond Bloos
Ja...je moet toch ergens je snoepjes van betalen als je 11 bent? Schijnheilig

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 14:17

Wij moesten kinderpostzegels verkopen in groep 8. Dat moest gewoon.. Tss Haha!