Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. We willen het ook niet erger maken voor haar alhoewel ik vrees dat dit wel een ontslag waard gaat zijn..
. We hebben inderdaad een factuur en de smsjes + de fb advertentie nog. Hij verwijt ons dat de medewerker geen recht had het te verkopen maar die medewerker geeft haar hart en ziel al jaren aan dit bedrijf dus we gingen er natuurlijk vanuit dat dit in goed overleg was gegaan. Uiteindelijk lijkt het veel meer op een grove miscommunicatie aan hun kant waar wij de dupe van zijn maar de eigenaar in kwestie dus ook deels ons de schuld van wil geven. Het is overduidelijk iedereen zijn fout behalve het zijne en dan is het lastig niet te dwars te worden
. Echter heeft hij een stuk of 30 bedrijven met alle juridische hulp en advocaten en is het voor ons zeker niet de moeite waard hierom te vechten. Wel is het voor ons duidelijk dat we met deze man niet willen samenwerken wat wel het idee was.
._San87_ schreef:Zoals ik het lees is de man in kwestie niet failliet, maar heeft een failliet bedrijf in zijn bedrijf opgenomen en gedraagt hij zich vooral als een botte hork.
Sauna terug doen voor het aankoopbedrag, en wat slechte mond tot mond reclame over meneer verspreiden en vooral nooit meer zaken met hem/zijn bedrijf doen. Ik snap je gevoel lekker dwars te gaan liggen.