Ik heb in het verleden ook een aantal penpals gehad, waarbij we dan echt uitgebreidere brieven uitwisselden, wat ik ook echt fantastisch vond. Dit was dan meestal met mensen binnen het boekenwereldje waarbij de focus op boeken lag maar je elkaar dus ook persoonlijk leerde kennen. Heel leuk, maar soms erg intensief wel en ik denk daardoor ook wat uit het oog ben verloren.
Ik wilde weer iets gaan doen, maar wel iets wat minder intensief is... Ik kwam uit bij postcrossing!
Iets minder persoonlijk als brieven uitwisselen, maar het lijkt me onwijs leuk om iemand anders met behulp van een ansichtkaart te verblijden en ze ook zelf te mogen ontvangen van over de hele wereld. Van verschillende kanten in mijn familie en vrienden kringen ook alleen maar positieve ervaringen gehoord, dus mijn account bij postcrossing.com was heel snel aangemaakt

Wie doet het nog meer?

Het lijkt me leuk om in contact te komen met anderen wie actief zijn ermee. Tips uitwisselen bv: waar je leuke ansichtkaarten, stickers, etc. vandaan haalt, maar ook een plek waar je gewoon kunt kletsen en ervaringen kunt delen. Werk je zelf met poscrossing.com of via je een ander platform, etc? Ik hoor graag van je! Mensen wie met penpals e.d. brieven uitwisselen zijn uiteraard ook meer dan welkom! Ook daar klets ik graag over

HAPPY POSTCROSSING