Volgens mij doe ik iets verkeerd qua zoekterm, want ik zie héél veel koffietafels voor binnen. Of tafels voor buiten, maar dan eettafels. Of koffietafels voor buiten, maar dan incl. de rest van die tuinset, en die heb ik niet nodig

Natuurlijk vind ik hier er daar wel een koffietafeltje voor buiten, maar niet dé tafel. Te klein, te duur, materiaal dat niet naar mijn smaak is, lelijke tafel, ...
Wie o wie heeft de tip? Bestellen vind ik het makkelijkste. Maar een leuke tweedehands wil ik nog wel ophalen hoor.
Ik heb een ratan salon (of rotan? het lijkt in ieder geval heel erg op elkaar haha), en had altijd een houten koffietafeltje. Helaas heeft mijn vriend vorige week een palet laten omvallen, die vrolijk in domino-stijl de andere palletten aantikte, die uiteindelijk allemaal op mijn oude tafeltje terecht kwamen, waardoor er nu 2 of 3 latten stuk zijn. Ik had eerst zoiets van "potje breken, potje maken", maar daarna dacht ik "we hebben het al eens een tweede leven ingeblazen, na een jaar of 10 is de stevigheid er wel af"..
Nu ik emotioneel eindelijk klaar ben voor een nieuw tafeltje, vind ik niks naar mijn smaak/portemonnee

Om een idee te geven, hier zien jullie ook de eerdere herstellingen al, ik durf er nog amper wat op te zetten haha..

Als ik niks naar mijn zin vind, maken we zelf iets.
Ik wil qua onderhoud zo simpel als mogelijk is: heel het jaar door buiten, in de winter wil ik er nog wel een zeil over trekken, en ik zit er ook niks mee in om jaarlijks te sappen, maar ik wil geen holle bak oid ivm spinnenwebben ed

Oh, als iemand tips heeft voor mozaïektafeltjes die me geen rib uit mijn lijf kosten hoor ik dat ook graag!
Ik heb in Polen onlangs een heel leuk tafeltje gezien, en heb daar nog letterlijk "dat wil ik thuis ook" gezegd. Nu ben ik thuis, en wil ik echt wel zo'n tafeltje haha. Ik vind er wel wat hoor, maar misschien hebben jullie nog andere opties waar ik ze kan krijgen

Enige foto die ik daarvan heb:

Mozaïek, ik lijk die in de bruintinten het mooiste te vinden, maar sta ook voor andere kleuren open

Alvast bedankt voor eventuele ideetjes!