Guilty pleasure/rare gewoontes/gekke gedachtens

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Guilty pleasure/rare gewoontes/gekke gedachtens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 22:43

Wat zijn jullie gekke gewoontes,apart gedag, asociale uitspattingen en/of guilty pleasures?

Ik ben wel benieuwd hoe menig bokker denkt over zichzelf hierin.

Ik heb er wel een paar :o

Keihard 'Au! 'roepen als iemand 'per ongeluk met zijn winkelkarretje' tegen je aan stoot. Op den duur was ik het een keer zo zat elke x weg gedrukt te worden door die dingen, Geloof mij: Het werkt! :D Maar ik doe dit natuurlijk niet dagelijks. Ik bedoel dat boodschappen doen, he :P

Ruiterwissers aan doen als iemand kleeft op linkerbaan. Werkt ook :o

Brand maar los :D

Tieneke

Berichten: 21702
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: Guilty pleasure/rare gewoontes/gekke gedachtens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 09:32

Ik kan echt strike gaan als ik bepaalde spelfouten tegenkom :)) Ik deel ze ook met mensen die dat ook doen :')

Niet dat ik een taalwonder ben, of dat ik mensen met dyslexie uitlach of zo...

Anoniem

Re: Guilty pleasure/rare gewoontes/gekke gedachtens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 10:09

Ha, ik begrijp dat wel. Had een vriendin van mij ook. Zo erg dat ikzelf helemaal ging twijfelen of het nou 'sorrie' of 'sorry' moest zijn, als ik dit naar haar schreef.

Supervixen

Berichten: 12968
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Guilty pleasure/rare gewoontes/gekke gedachtens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 10:36

Ik snap dat van die ruitenwissers niet? Of bedoel je de sproeier?

Anoniem

Re: Guilty pleasure/rare gewoontes/gekke gedachtens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 11:27

Ja klopt idd :)

Snippergroen

Berichten: 6702
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: Guilty pleasure/rare gewoontes/gekke gedachtens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 11:40

Mijn guilty pleasure is het eten van de voorverpakte bolletjes kaas van het tankstation :j en dan het liefst met een blikje energy drank erbij. Evenals koffie drinken in de auto, dat vind ik echt een feestje.

Als ik tijdens het werk even een momentje nodig heb om te ontladen van drukte/prikkels/focus, kijk ik naar de wachttijden in de Efteling :+

Daarnaast ga ik qua muziek heel. erg. goed. op de 'oude' Nederlandse rap als Brace, Yes-R, Fouradi etc. ik ken ze allemaal van begin tot eind. Evenals nummers van bijvoorbeeld M-Kids, Kus, Vengaboys, Spice Girls en andere nostalgie. Ik ben trouwens 31 jaar :')

Oh en ik leer graag moeilijke nummers uit mijn hoofd. Zo ken ik bijvoorbeeld Nations of the World van de Animaniacs en de Pokérap van Pokemon. Daarnaast rap ik ook nog wat nummers van Eminem mee.

Verder gaat het prima met me hoor :+

KimD

Berichten: 20482
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Guilty pleasure/rare gewoontes/gekke gedachtens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 12:47

Ik zie niet in wat de ruitensproeier aanzetten voor nut heeft? De auto achter je wordt daar toch niet slechter van? Die zet zijn ruitenwisser aan en opgelost. :+

Als GP heb ik dat ik het liefst alles eet met mijn vingers én alles eet met appelmoes. Plus ik kijk alle seizoenen van DCC op repeat en voor veel mensen die mij persoonlijk kennen is dat altijd een grote verrassing. _O-

Anoniem

Re: Guilty pleasure/rare gewoontes/gekke gedachtens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 12:53

DCC zegt mij niets. Wat bedoel je daarmee?

Veel mensen vinden het vervelend als jij met je ruiterwissers gaat sproeien, waardoor hun auto ook nat wordt. Ik doe dit daarom, meestal als er geen auto in de buurt rijdt.

Maar als ik bijv. netjes iets boven de 120 inhaal op links en er plakt een auto met hoge snelheid op mij, dan wil dit nog wel eens helpen :)

KimD

Berichten: 20482
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Guilty pleasure/rare gewoontes/gekke gedachtens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 13:10

De Dallas Cowboys Cheerleaders, making the team. :=

Brainless

Berichten: 29786
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 14:26

Evamarie schreef:
Maar als ik bijv. netjes iets boven de 120 inhaal op links en er plakt een auto met hoge snelheid op mij, dan wil dit nog wel eens helpen :)

Tja, ik hoop dat je weet dat je tegenwoordig 130 mag?
En waarom evt een ongeluk willen veroorzaken omdat jij vindt dat iemand er te dicht op rijdt.
Gewoon doorrijden en je niet ergeren.

ivy_power89

Berichten: 5869
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 14:31

Brainless schreef:
Evamarie schreef:
Maar als ik bijv. netjes iets boven de 120 inhaal op links en er plakt een auto met hoge snelheid op mij, dan wil dit nog wel eens helpen :)

Tja, ik hoop dat je weet dat je tegenwoordig 130 mag?
En waarom evt een ongeluk willen veroorzaken omdat jij vindt dat iemand er te dicht op rijdt.
Gewoon doorrijden en je niet ergeren.



En jij weet dat je tegenwoordig overdag maar 100 mag?

marley93

Berichten: 6051
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 14:33

Guilty pleasures... ik neem vaak een slokje van het vocht waar de knakworstjes in zitten, of uit de pot augurken. Zó lekker vind ik dat :')

Kookaburra

Berichten: 5439
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 14:34

KimD schreef:
De Dallas Cowboys Cheerleaders, making the team. :=

Absoluut :D

Brainless

Berichten: 29786
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 14:35

ivy_power89 schreef:
En jij weet dat je tegenwoordig overdag maar 100 mag?

Ohhh dat is de reden dat mensen zo langzaam gaan :+

Maar TS zegt: netjes iets boven de 120... dan neem ik aan dat zij denkt dat 120 de max is.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102335
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 14:36

Ik heb mijn autosleutels aan een keycord hangen en als ik rij moet het keycord altijd om de pook. Ik laat hem nooit gewoon hangen. Ben bang dat ik eraan blijf haken ofzo. Ook als iemand anders in mijn auto rijdt moet dat. :+

Rose123

Berichten: 585
Geregistreerd: 12-06-11
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 14:39

marley93 schreef:
Guilty pleasures... ik neem vaak een slokje van het vocht waar de knakworstjes in zitten, of uit de pot augurken. Zó lekker vind ik dat :')


Eindelijk iemand die dit ook doet.
Als vriendlief mij betrapt levert dit regelmatig een kokhals geluid op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 15:22

Brainless schreef:
ivy_power89 schreef:
En jij weet dat je tegenwoordig overdag maar 100 mag?

Ohhh dat is de reden dat mensen zo langzaam gaan :+

Maar TS zegt: netjes iets boven de 120... dan neem ik aan dat zij denkt dat 120 de max is.


Wij hebben idd een stuk snelweg vlakbij waar je in begin 2020 nog max 120 mocht. Is als voorbeeld genoemd :D . Niet te letterlijk nemen dus.

Als je v een sproeier al een ongeluk krijgt, dan moeten ze daar wat aan doen :+ 10x veiliger dan op de rem,of je op laten jutten.

Wat een leuke reacties komen voorbij. Niet verwacht!

fotolijstje

Berichten: 2740
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 15:27

marley93 schreef:
Guilty pleasures... ik neem vaak een slokje van het vocht waar de knakworstjes in zitten, of uit de pot augurken. Zó lekker vind ik dat :')

Heh!????? knakworst water!??

Anoniem

Re: Guilty pleasure/rare gewoontes/gekke gedachtens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 16:10

Hier nog een paar:

:)

Extra slagroom bij mn gebakje spuiten

Sympathie voelen voor Villanella van Killing Eve }:)

De oortjes van mijn katten en van honden v andere mensen dubbelvouwen, zodat het die kant op blijft zitten. :o

moonsparkle
Berichten: 21821
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 16:16

KimD schreef:
De Dallas Cowboys Cheerleaders, making the team. :=


Ik hou der van :P

Brainless

Berichten: 29786
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 17:12

Evamarie schreef:
Als je v een sproeier al een ongeluk krijgt, dan moeten ze daar wat aan doen :

Onze ruitenwisser gaat automatisch wissen, en dan kan het zijn dat bij een ruit wat vuil je gelijk niets ziet.
Heb laatst gehad dat ik rechts reed, ingehaald werd en degene dacht even gezellig hun ruit schoon te maken, dat is zwaar klote.
Ook als je ergens als motorrijder rijdt en die troep op je helm of in je ogen krijgt.

Selente
Berichten: 1871
Geregistreerd: 14-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 17:35

Brainless schreef:
ivy_power89 schreef:
En jij weet dat je tegenwoordig overdag maar 100 mag?

Ohhh dat is de reden dat mensen zo langzaam gaan :+

Maar TS zegt: netjes iets boven de 120... dan neem ik aan dat zij denkt dat 120 de max is.


Er zijn ook gewoon stukken waar na 19.00 de max. snelheid nog steeds 120 is hoor. Dan hangen er gewoon 2 borden…

Olikea

Berichten: 5461
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 18:09

Rose123 schreef:
marley93 schreef:
Guilty pleasures... ik neem vaak een slokje van het vocht waar de knakworstjes in zitten, of uit de pot augurken. Zó lekker vind ik dat :')


Eindelijk iemand die dit ook doet.
Als vriendlief mij betrapt levert dit regelmatig een kokhals geluid op.


Doet me denken aan mijn vriendin die bacardi knaksap dronk :Y)

marley93

Berichten: 6051
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 18:49

Olikea schreef:
Rose123 schreef:

Eindelijk iemand die dit ook doet.
Als vriendlief mij betrapt levert dit regelmatig een kokhals geluid op.


Doet me denken aan mijn vriendin die bacardi knaksap dronk :Y)


Ik vind bacardi dan weer niet lekker dus daar zou ik voor passen denk ik _O-


fotolijstje schreef:
marley93 schreef:
Guilty pleasures... ik neem vaak een slokje van het vocht waar de knakworstjes in zitten, of uit de pot augurken. Zó lekker vind ik dat :')

Heh!????? knakworst water!??


Ja. Of lekker dopen als je nog een beetje brood/bolletje/puntje van je hotdog over hebt. :~ Het is mega zout, maar ik ben echt een zoutbek. Maar ik doe het dus maar heel weinig, want ik denk niet dat mijn nieren anders erg blij worden.

herr_balou
Berichten: 1468
Geregistreerd: 03-06-19
Woonplaats: Zuiden van Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-23 18:59

Selente schreef:
Brainless schreef:
Ohhh dat is de reden dat mensen zo langzaam gaan :+

Maar TS zegt: netjes iets boven de 120... dan neem ik aan dat zij denkt dat 120 de max is.


Er zijn ook gewoon stukken waar na 19.00 de max. snelheid nog steeds 120 is hoor. Dan hangen er gewoon 2 borden…

:j Maar dat valt je alleen op als je na 19 uur regelmatig over verschillende snelwegen in het land rijdt. Er lijken nog legio mensen te zijn die het niet begrijpen trouwens. Zo valt me op dat ongeveer de helft van de auto's op de A2 tussen Utrecht en Amsterdam 100 rijden en niet per se op de meest rechter baan - tenminste na 22:30, geen idee hoe dat vroeger op de avond is. En zo zijn er nog wel een paar plekken waar dat opvalt.

De Formule 1 is voor mij een guilty pleasure. Dat klinkt misschien raar maar niet als je weet dat ik een hekel heb aan vervuiling, zwerfafval (tot de kleinste stukjes) opruim, zoveel mogelijk biologisch(-dynamisch)e voeding koop, al vliegschaamte had voor het woord uitgevonden was, etc. is het waarschijnlijk minder vreemd.

Met mijn (licht) autistische brein heb ik waarschijnlijk ontelbaar rare gewoontes. :j

Een van mijn gekke gedachtes is dat ik spijkermatten uit de weg zou willen laten komen als mensen asociaal rijgedrag vertonen. Denk dan aan harder dan 45 km/u langs voetgangers op een landweggetje rijden of wel afremmen maar daarvoor harder dan 60 km/u rijden, in de kofferbak hangen (vooral naar bij kleine autootjes wanneer een hond of kinderen achterin zitten), motorrijders die het zo leuk vinden om meerdere malen de dijk als racebaan te gebruiken, of de aso die een haas kapot had gereden en daarbij alle troep van zijn kapotte grille had laten liggen, de vrouw die midden op de weg stopte en van plaats met haar man/vriend wisselde die er vervolgens vandoor scheurde en een jong eendje bleek te hebben aangereden (hebben we 30km omgereden om naar de opvang te brengen), enzovoort, enzovoort...