Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zilfstar

Berichten: 7548
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 10:38

Ik zou idd ook 1 vd 2 verplaatsen. Werkgevers (ook potentiele) gaan er soms maar vanuit dat je altijd beschikbaar bent…

Mijn ergernis momenteel: bloedneus aan beide kanten, dikkige keel en stem nog niet 100% sinds ik deze enkele weken geleden volledig kwijt was… mag echter niet ziek melden voorlopig want ben al ‚op matje‘ geroepen whs te veel ziek in 1,5 jaar tijd (6x wv 2x covid en 2x longontsteking) ik BEGRIJP mijn werkgever wel maar tegelijk: ik heb zwakke longen/ben snel vatbaar voor virussen en werk met kinderen (laatste jaar met kleuters) dus dan krijg je alles over je weerstand heen gegooid… ik meld me alleen ziek als t echt niet anders kan, maar is dus te vaak… nogmaals ik begrijp t maar weet niet goed hoe ziekte te voorkomen. Ben daar al tig jaar mee bezig… iemand nog tips hoe weerstand tegen virussen te vergroten?

Winged

Berichten: 33089
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 10:44

Verplaatsen inderdaad, in overleg is zoveel mogelijk.

Ik erger mij aan mijzelf :Y) Gisteren wezen kitesurfen en ik ben zo stom geweest om op een zandbank te varen. Vervolgens flikker ik natuurlijk keihard op mijn plaat (ik ging op dat moment zo'n 30km per uur). Idioot die ik ben strekt der arm uit (sukkel) en land dus met vlakke hand op de grond (auw schouder) en die hand parkeer ik ook nog eens in schelpen. Dus ik heb een flinke jaap in mijn hand nu en ook op zo'n rotplek. Het trekt, prikt en doet. Betadine erop, hechtpleister erbij, gewone pleister nog erbij... Zo stom!! Ik heb val-les nodig. -O-

Zilfstar

Berichten: 7548
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 10:46

Winged: auw!! Je schouder wel OK?

SpikkelFire

Berichten: 6697
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 10:47

Wachten op je belastingteruggave duurt langggg (dagtekening was 27 mei, dus kan een deze dagen komen).

Roosch

Berichten: 36710
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 10:49

Auw, dat moet zeer hebben gedaan :(:)

Winged

Berichten: 33089
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 11:02

Schouder en arm zijn gelukkig oke :) maar met een knalrode hand het water afkomen (water maakt dat het nog een hoop erger lijkt ook) is niet heel relaxt := Hopelijk is mijn hand snel dicht.. snee van 3cm en 2mm diep :=

Telpeva

Berichten: 14829
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 11:08

Moest je nog gehecht worden? klinkt best naar wel

Marcella

Berichten: 36862
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 11:16

Roosch schreef:
Het is toch per definitie niet het een of het ander? Je krijgt een uitnodiging voor een gesprek, je kunt ook gewoon zeggen 'dat tijdstip komt me niet uit, ben verder vrij flexibel. Is er een ander tijdstip dat jullie zou schikken?'

Ander tijdstip was ook mogelijk dus dat is geregeld. *\o/*

De insectenbeten op mijn armen zijn open gebarsten. :=

Roosch

Berichten: 36710
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 11:18

Oprechte vraag. Heb je dat geprobeerd te regelen na mijn opmerking of had je daar zelf aan gedacht?

Winged

Berichten: 33089
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 11:18

Telpeva schreef:
Moest je nog gehecht worden? klinkt best naar wel

Hechtpleister erop, 3x daags betadine erop. Hopelijk trekt hij snel dicht en blijft hij ontstekingsvrij. Zo schoon is het water bij lauwersoog ook wel weer niet :=

Marcella

Berichten: 36862
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 11:25

Zelf aan gedacht, maar alles gaat via de mail blijkbaar dus was even wachten op antwoord. Zou wel perfect zijn is op fiets afstand dus geen benzine kosten (tenzij ik op de scooter ga, maar is dan ook nog goedkoper dan met de auto). En hopelijk dat de medicatie dan al goed werk en geen niesbuien of huilbuien ga krijgen zware hooikoorts is waardeloos.

O en die stomme schouder die gisteren zo'n pijn deed doet is ineens weer over dus gok vorige nacht verkeerd gelegen.

_Nancy

Berichten: 14106
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 11:42

Bedankt allemaal, ik ben echt misselijk gewoon.

Doe normaal, t is maar een toets :roll: niemand gaat dood als je t niet in 1x haalt.
Zucht.. Blij als het woensdag avond is..

purny

Berichten: 27569
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 11:53

Winged schreef:
Schouder en arm zijn gelukkig oke :) maar met een knalrode hand het water afkomen (water maakt dat het nog een hoop erger lijkt ook) is niet heel relaxt := Hopelijk is mijn hand snel dicht.. snee van 3cm en 2mm diep :=

Is je tetanus nog geldig? Daar zou ik ook even aan denken.

Flying_Angel

Berichten: 15738
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 11:55

Dat tijdens het wandelen de tros bananen uit de buggy viel en ik erop ging staan. :\

Winged

Berichten: 33089
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 12:59

purny schreef:
Winged schreef:
Schouder en arm zijn gelukkig oke :) maar met een knalrode hand het water afkomen (water maakt dat het nog een hoop erger lijkt ook) is niet heel relaxt := Hopelijk is mijn hand snel dicht.. snee van 3cm en 2mm diep :=

Is je tetanus nog geldig? Daar zou ik ook even aan denken.

Al mijn prikkies zijn nog geldig :) Maar houd alles wel goed in de gaten.

Suliko

Berichten: 4353
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 13:31

Dat ik aan een deadline aan het werken ben en mijn buurvrouw erg luidruchtig ‘plezier’ maakt :')

Femke_Tweety

Berichten: 12020
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 14:13

Dat ik een bepaald meme niet kan terugvinden.

En ik zéker weet dat ik die ergens opgeslagen moet hebben.

Mijn eerste drie pogingen met google search werken ook niet :\

Captain

Berichten: 21420
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 14:20

Meme queen here. Welke zoek je?

Femke_Tweety

Berichten: 12020
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 14:25

Captain schreef:
Meme queen here. Welke zoek je?



Klagen helpt...


Ik was serieus al meer dan een uur bezig.

Nu net nog 1 vage verborgen map op mijn telefoon doorgelopen, en bingo.

Wou specifiek deze hebben omdat hij perfect past in een discussie waar ik momenteel in zit...



Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 14:27

in before ergernis:

Wat is jullie mening over muziek in de tuin? Heb een tussenwoning.

Had een lamp voor mijn parasol gekocht, waar toevalligerwijs ook speakertjes inzitten. Had net een zomerse neutrale beat op om te testen, en vond dat eigenlijk wel boven verwachting relaxed. Maargoed. Wel twee buren die misschien nu ook in de tuin willen zitten zonder muziek, dus was niet echt voornemens het te gebruiken :') .
Anderszijds, hoe offensive kan een skyradio-genre playlistje, of radiozender zijn op een fatsoenlijk geluidsniveau....

Zit nu ook een vent z'n boom te bewerken met een kettingzaag, Dus ja. Zelfs Ed Sheeran klinkt nog altijd beter dan dat :))

Fly_high

Berichten: 3324
Geregistreerd: 01-09-20

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 14:36

Als ik buren zou hebben die met enige regelmaat Ed Sheeran gingen draaien in hun tuin, dan zou ik heel snel gaan verhuizen :')

Captain

Berichten: 21420
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 14:37

Ik zou dat zelf heel irritant vinden, als ik muziek luister doe ik dat met oordoppen in.

Roosch

Berichten: 36710
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 14:38

Fly_high schreef:
Als ik buren zou hebben die met enige regelmaat Ed Sheeran gingen draaien in hun tuin, dan zou ik heel snel gaan verhuizen :')

Ik kan je verzekeren dat buren die houden van het Nederlands levenslied stukken erger zijn. Gebeurt gelukkig niet heel vaak maar eens per jaar galmt André Hazes en co door professionele luidsprekerboxen door de buurt. :')

Ghostattack

Berichten: 11259
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 14:42

Hier veel buren die regelmatig muziek aan hebben in de tuin, niet heel hard maar wel precies zo dat je het goed kan horen. Enerzijds heb ik er niet echt last van, anderzijds is het juist irritant want het is totaal niet mijn muzieksmaak :+

pjer
Berichten: 1604
Geregistreerd: 18-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 14:51

Het probleem is vooral dat als het niet jouw muziek is die je hoort in de tuin dat het dan altijd gaat irriteren ook al is het opzich best leuke muziek, je wil er gewoon controle over.

Ergenis van vanmorgen: Voor niets naar het gezondheidscentrum geweest. (assistente belde voor het weekend dat ze bepaalde pillen alleen mochten herhalen als er weer bloed werd afgenomen dus vandaar een afspraak. Vervolgens kreeg ik vrijdag al bericht van de apotheek dat ik 3 dagen had om het op te halen. En kom ik vanmorgen op tijd voor het bloedprikken, heb me nog gemeld bij de telefoniste maar ik moest maar wachten tot ze me kwamen halen. Heb daar een halfuur gezeten en NIEMAND werd omgeroepen in die tijd. Wil je nou bloed of niet? Ik heb daar geen zin in hoor. ben dus weer vertrokken, dahag..