Ik heb even jullie hulp nodig voor het volgende. Van mijn vriend heb ik een fotoshoot kado gekregen voor een irisfoto. Vervolgens heb ik hem hetzelfde kado gedaan en zo konden we tegen een betaling van nog eens 25 euro een ontwerp krijgen van onze beide irissen samengevoegd op 1 foto (naast ook een losse foto van onze irissen apart) Via whatsapp kreeg ik steeds de voorbeelden en na akkoord heeft ze via Wetransfer de originele foto's gestuurd. Het viel me op dat deze foto's niet groot waren, nog geen 1 MB per foto.. Dus ik vroeg hoe dit zat, want hiermee kun je niet een al te grote afdruk maken als je het op canvas, aluminium of plexiglas wil hebben.
Toen kwam er een addertje onder het glas vandaan dat het drukwerk via haar moest en dat ze daarom geen grote bestanden levert.. Om de kwaliteit van de afdruk te waarborgen.
Nou zou dat an sich geen probleem zijn, ware het niet dat bijvoorbeeld een aluminium afdruk van 20x30 bij haar 129 euro kost en hetzelfde via bijvoorbeeld Albelli 27 euro

Ik snap dan dat de kwaliteit via haar erg goed zal zijn, maar ik vind persoonlijk de kwaliteit van bijvoorbeeld Albelli ook al prima

Wat zijn mijn rechten hierin? In de aanbieding staat namelijk niets over kleine bestanden en 'verplicht' bij haar een afdruk af moeten nemen. Nu ze me erop gewezen heeft is het idd wel op dr website te lezen, echter voelt het wel een beetje als de welbekende kleine lettertjes.
Citaat:-Fotoreportage in de studio
-Professionele bewerking naar keuze
-2 digitale foto's, waarvan 1 unieke digitale foto van je iris met een speciaal effect en de naturel foto
( meer ontwerpen digitaal + €25,- )
-Kijk & Bestelsessie in de studio