Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sky_As schreef:Ik vind dit wel een mooi topic om te lezen. Zelf werk ik al een eeuwigheid bij een pedicure groothandel.
Mij valt vooral op dat pedicures heel slecht zijn in marketing, en absoluut niet zakelijk zijn.... Dat verklaart (in combinatie met veel praktijken die vol zitten) de slechte vindbaarheid.
Het lastige is vaak ook, dat de goede pedicures vol zitten, en de andere met een reden nog plek hebben (beetje hetzelfde als met pension stallen).
Mocht er iemand nog op zoek zijn naar een pedicure, mag je altijd een pb sturen. Wellicht weet ik nog een pedicure in de buurt...
Gaby schreef:Celiien schreef:Wil je een medische pedicure? ik ga altijd naar Buddha to beauty, in rijswijk. Erg tevreden over!
Medisch hoeft niet persee, op de verdikte teennagels na is alles is goed bijgehouden. Ik ga deze pedicure even opzoeken, bedankt!
Edit: dit is een enorme kanshebber, fantastisch!
Celiien schreef:Gaby schreef:quote="Celiien"
Wil je een medische pedicure? ik ga altijd naar Buddha to beauty, in rijswijk. Erg tevreden over!
Medisch hoeft niet persee, op de verdikte teennagels na is alles is goed bijgehouden. Ik ga deze pedicure even opzoeken, bedankt!
Edit: dit is een enorme kanshebber, fantastisch!