Wie gaat er trouwen in 2024?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xanthippe

Berichten: 1723
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 12:07

Ik heb mijn vrijgezellenfeest morgen, zoveel zin in *\o/*

jojoleinee

Berichten: 2694
Geregistreerd: 11-05-10

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 12:23

Oew, leuk! Weet je al wat je gaat doen? Veel plezier alvast!

Kimley

Berichten: 9164
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 12:38

Super leuk!

Vraagje, heeft er iemand ervaring met spray tan?

jojoleinee

Berichten: 2694
Geregistreerd: 11-05-10

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 12:43

Nee, maar de man die mijn jurk vermaakt raadde zelfbruiner van de Hema aan :+

Nessie

Berichten: 8593
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 12:44

Ik wil het wel gaan doen. In Las Vegas zit een zaak welke alleen maar spray tan voor voornamelijk bruiden doet, dus dat durf ik nog wel aan. Is wel m’n allereerste keer ooit, maar scheelt wat keren zonnebank :P

Veel plezier Xanthippe!

Esmee_RS

Berichten: 4887
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 13:32

Kimley schreef:
Super leuk!

Vraagje, heeft er iemand ervaring met spray tan?

Jazeker, heb ik positieve ervaringen mee. Ook in combinatie met witte jurkjes :D

Kimley

Berichten: 9164
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 21:12

Ik wil het een beetje van te voren laten doen zodat ik het eerst even kan testen :D

Maar fijn te horen dat er dus goede ervaringen zijn hier :o

Zelfbruiner ben ik niet zo'n fan van :o

ontherun
Berichten: 4968
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 21:23

Ik ga maar gewoon onder de zonnebank, heb ik in de zomer ook wat aan _O- Ben toch al lichtgevend in de zon, verschrikkelijk. Spray tans ook geen ervaring mee dus.

Wij gaan morgen taart proeven Y)(^) En volgende week ringen uitzoeken. Ik vind het wel heel leuk dat we nu weer wat concretere dingen gaan doen en regelen.

Leo

Berichten: 50197
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 21:41

Voor ons minder dan 6 weken inmiddels :oo
Dus bij dat besef had ik een paar dagen geleden voor het eerst stress _O-

Maar, zijn echt alleen nog kleine zaken nu. Meeste is bij elkaar. Morgen gaan we met de fotografe naar de locatie. Dan draaiboek verder rond maken. Eind maart proef kapsel/make-up. Bedankjes in elkaar zetten, dat soort dingen.
Maar de zenuwen beginnen langzaam wel te komen :D

Ik wil zelf geen vrijgezellenfeest. Meeste familie en vrienden wonen ver weg en moeten voor de bruiloft al ver reizen. Daarnaast ben ik nu een paar maanden aan het herstellen van overspanning en dat gaat ook niet zonder slag of stoot en ik ben heel erg moe. Een feestje waar ik niet op voorbereid ben trekt mijn brein niet zo goed op dit moment. :+ Ik hecht vooral waarde aan de bruiloft zelf en dat iedereen er dan is. <3

Kimley

Berichten: 9164
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 22:16

Ja ik ben dus zomers zomaar bruin.. alleen ik loop altijd in korte mouwen dus altijd mooie witte schouders enz :Y)

En aangezien ik best een blote jurk heb.. wil ik wel mooi bruin zijn maar niet "nep"

Wij hoeven niet zo heel veel meer te regelen, alleen nog het eten en drinken :o

Hebben jullie je man/verloofde geholpen met uitzoeken van het pak?
Wij hebben het zonder elkaar gedaan en vind het toch wel een super leuk idee om elkaar voor het eerst die dag te zien <3

jojoleinee

Berichten: 2694
Geregistreerd: 11-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 23:42

Spannend he Leo! En nu Pas voor het eerst stress vind ik wel knap haha. Ik heb niet echt stress, maar heb al wel over de dag gedroomd. Dat is nu trouwens weer over. We hebben een huis gekocht en de aandacht gaat (helaas) op het moment wat meer daarheen, maar de komende tijd hebben wij ook weer wat meer afspraken voor de bruiloft, dus dan komen we er hopelijk weer wat meer in.

Zondag lunchen met mijn ouders op onze locatie en savonds eten met onze babs en zijn vrouw!
Onze ringen zouden in 6 weken klaar zijn, dat is morgen 7, dus daar ga ik komende week ook maar eens achteraan.. erg jammer dat dat bij deze vrouw steeds moet. Ik had m'n verlovingsring al 3 weken geleden terug kunnen krijgen zei ze van tevoren.. ik ga ook wel duidelijk maken dat ze al flink overtijd is. Tussendoor had ik nog geappt, maar dat vond ze irritant volgens mij haha. Ze moest toen een dag later wel even laten weten dat het werd zoals we hadden bedacht, dus ze was er iig wel mee bezig..

Xanthippe

Berichten: 1723
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 12:36

Ik heb een heel leuke dag gehad, hoewel ik helemaal van niets wist op voorhand, en dat niet zo leuk vind.
's ochtends ontbeten met de vrouwelijke kant van de familie (schoonzussen, schoonmoeder en moeder) en daarna bij een aangetrouwde bloemiste een flower hoop gaan maken. Was dus echt heel gemoedelijk omdat we elkaar goed kennen en de sfeer was echt top. Mijn hoop hadden ze gepersonaliseerd met onze namen en de trouwdatum, dus die kan mooi bij het gastenboek staan op onze grote dag!
Daarna zijn we een escape room gaan doen, maar dan net wat anders. Was een stadsspel op de fiets, een heleboel clues en raadsels, wat een pret! We hadden droog weer, niet te warm, niet te koud, echt ideaal. Daarna tapas gaan eten en afgesloten met discobowlen.
Echt een super leuke dag, dat hebben mijn schoonzusjes fijntjes geregeld.
Ze hebben ook echt geluisterd naar wat ik wel en niet wou doen, en dat heel mooi gerespecteerd. Hier ga ik nog wel even van nagenieten.

Spraytan heb ik geen ervaring mee, en ik ben er ook nogal huiverig voor, zeker met een witte jurk. Maar iedereen is me heel bleek gewoon, dus dat is dan op mijn trouwdag niet anders :D

Leo, fijn dat je nog niet zo in de stress schiet. Niet doen, is helemaal niet nodig. Gewoon op en top proberen te genieten, en uit handen geven wat kan, zeker de dag zelf. En je bent goed op tijd met alles, en voorbereiding is key :)

Kimley: wij hebben elkaar niet gezien bij het uitzoeken van de kleren, dus het wordt bij allebei een verrassing. Daar kijken we wel echt naar uit allebei.

Jojoleinee, jammer dat je er zo zelf achteraan moet, dat is niet fijn. Hopelijk werkt ze nu snel af, dat je ze in huis hebt. Dat is dan toch een hele zorg minder.

jojoleinee

Berichten: 2694
Geregistreerd: 11-05-10

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 12:59

Wat fijn dat je zon leuke dag hebt gehad Xanthippe. Super leuk ook dat je de hoop nog op de bruiloft kunt gebruiken ook!

Wij hebben gisteren een gesprek gehad met onze babs! Het is een vriend van mijn ouders en wij hebben ook veel contact met hem en zijn vrouw. Ze kwamen lekker frietjes eten en ondertussen kletsen over de bruiloft. Het was echt leuk om te horen wat mijn vriend als antwoorden gaf op de vragen. Naar mijn idee veel beter dan mijn antwoorden :o.
Achteraf bedacht ik me ook nog wel 10 dingen die ik ook had kunnen vertellen haha, maarja, story of my life :')

Kimley

Berichten: 9164
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 17:17

Ik loop 24-7 bij de paarden buiten, dus ik ben zomaar bruin..
Maar dan dus alleen mijn armen en heb ik echt een wit shirt aan zeg maar :')

Dat ziet er in combinatie met mijn jurk echt niet uit, dus ik moet toch iets verzinnen :)

emilyslaluna

Berichten: 3812
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 17:32

Kimley schreef:
Ik loop 24-7 bij de paarden buiten, dus ik ben zomaar bruin..
Maar dan dus alleen mijn armen en heb ik echt een wit shirt aan zeg maar :')

Dat ziet er in combinatie met mijn jurk echt niet uit, dus ik moet toch iets verzinnen :)

Dit probleem heb ik ook. Ik werk als paardenarts ook veel buiten en wij dragen polo's. Dat ziet er niet uit als alles daaronder wit blijft. Ik heb zelfs mezelf voorgenomen dat ik tot aan de bruiloft lange mouwen aan doe en dan een keertje onder de zonnebank oid. Want zelfs het dragen van een hemd ipv polo zorgt voor strepen op mijn schouders.

Kimley

Berichten: 9164
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 18:29

Klopt ja..

Zonnebank zie ik niet zitten, veel te benauwend :D
Dus daarom mijn onderzoek naar spraytan

Eilinora

Berichten: 11937
Geregistreerd: 23-10-04

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-24 18:35

Oh goeie ja! Ik heb ook altijd de afdrukken van mijn T-shirt haha.
Maar extra vaak hemdjes dragen dan kan ik het nog wel verstoppen onder mijn jurk.

Macs

Berichten: 7649
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 18:38

Note to self: geen tshirts dragen in het voorjaar :')
Ik heb voor trouwen niet iets met spaghettibandjes of zo, dat scheelt weer :))

Ik wil eigenlijk nog heel graag een tatoeage erbij om mijn sleeve verder uit te werken.
Vraag is alleen of dat binnen 2 maanden lukt en niet teveel kleurverschil gaat geven met de rest.. :')
Zo lekker last minute ben ik weer he :))

Eilinora

Berichten: 11937
Geregistreerd: 23-10-04

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-24 18:40

Ik zou dan wachten tot na de bruiloft.
Stel je voor je krijgt een infectie....

Macs

Berichten: 7649
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 18:41

Omg :')
Die kans acht ik klein maar je zal het niet zien ja!
Ik zet dit plan wel in de koelkast ja haha

Eilinora

Berichten: 11937
Geregistreerd: 23-10-04

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-24 18:43

Ook een kleine kans is een aanwezige kans.
Met mijn pech zouden zulke dingen mij net overkomen.

Kimley

Berichten: 9164
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-24 18:53

Ja met alleen hempjes dragen kom ik er nog niet vrees ik :')

Leo

Berichten: 50197
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 14:47

Hoe gaat het met al jullie voorbereidingen?

Nog minder dan 4 weken te gaan en het komt mooi samen. De laatste regeldingen zijn rond. Vanmiddag het boeket uitgezocht en besteld en dat was het laatste op de to do qua regelzaken. Nu de puntjes op de i, zoals bedankjes knutselen, deco verder knutselen enz.
Oh en ik wil nog een parfum uitzoeken voor de bruiloft :Y)

Vorige week heb ik proef make-up en kapsel gehad, ook heel enthousiast over!

Wel zenuwachtig inmiddels :D

jojoleinee

Berichten: 2694
Geregistreerd: 11-05-10

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 15:36

Super leuk he, al die laatste afspraken.

Wij hebben maandag eindelijk onze ringen opgehaald, dinsdag ga ik mijn jurk ophalen en mijn vriend zijn pak voor het eerst af zien. Dat moet misschien nog wel een beetje vermaakt worden, maar komt goed. Met Pasen ook het draaiboek doorgesproken met onze beide gezinnen.
Ik heb van de week een enveloppendoos besteld, hij wordt in de stijl van onze uitnodiging, dus heel blij mee!
Komende weken nog laatste afspraak voor de bloemen, taart en openingsdans.
Oja, we moeten nog een gastenboek, daar ben ik nog mee bezig en idd laatste deco dingetje verzamelen :D

nardxash

Berichten: 4032
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 16:36

Hier ook druk met de laatste voorbereidingen
Volgende week zaterdag gaat mij moeder mij proefkapsel en make-up doen.
Verder nog laatste dingen zoals boodschappen voor de receptie.
En taart regelen