Wie gaat er trouwen in 2024?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nardxash

Berichten: 4006
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 21:57

jojoleinee schreef:
Mooi! Ik ben nu benieuwd naar je hele outfit haha.

De vrouw die de bloemen doet maakt ook een kammetje met bloemen voor in mijn haar. In dezelfde stijl

Als de dag is aangebroken zal ik uiteraard een foto posten

nardxash

Berichten: 4006
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 21:57

Delaja schreef:
Ik ben al even stil, maar lees wel trouw alles bij. Het was hier zo druk, dat uitgebreid reageren er even bij in schoot.

Wat een prachtig kapsel nardxash! Ik heb ook mijn proefkapsel al gehad en ben er zelf erg blij mee. Compleet anders dan het jouwe, maar het past wel helemaal bij mij. Er komen op de dag zelf ook nog echte roosjes bovenin het opgestoken deel.

[ [url=m/JocjXk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Verder is het meeste hier inmiddels geregeld. Als ik jullie waslijsten lees, ben ik toch wel blij dat wij het klein houden :o
Volgende week woensdag wel nog naar de notaris voor alle officiële papieren en direct ook onze testamenten en we moeten nog even bedenken of we het eten zelf regelen (10 personen) of dat we het laten verzorgen.

Ik wil wel graag nog even mijn leed met jullie delen: Alles ligt nu stil, omdat mijn lieve verloofde gisteren met spoed aan een geknapte blindedarm is geopereerd. Het is zo vreselijk om dat mee te maken, je vent zo ontzettend ziek en dan nu zo compleet uitgeput in het ziekenhuis. Hij is er zelf gelukkig vrij relaxt onder, ik heb geloof ik veel meer stress ervan -O- Hij zal sowieso wel op tijd voor de bruiloft hersteld zijn, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken, maar jeetje wat is dat schrikken als je stoere, sterke en normaal gezonde man ineens zo ontzettend ziek is ;(

Heel gaaf zo je haar staat je heel mooi

Xanthippe

Berichten: 1723
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-24 11:28

Wat gaan de voorbereidingen bij iedereen hard! Fijn om te lezen. Voor een aantal moet het natuurlijk ook wel echt stilaan.

Nardxash en Delaja, heel mooi, jullie haren.
Delaja, wat naar van je vriend, hopelijk is hij snel weer fit en voelt hij zich beter!

Mijn eigen voorbereidingen gaan ook hard, want binnen 3 weken is het zo ver!
* Alle kledij is in orde, zowel voor mij, als mijn toekomstige als onze kindjes.
* Ik ben de laatste hand aan het leggen aan ons gastenboek, dat ik zelf maak met mijn Cricut.
* Gisteren had ik try-out voor haar en make-up, wat helemaal top was. Ik krijg wat extra haar om alles wat voller te maken, en dat gaat ook 1 dagje op voorhand er al in, zodat de kapster daar rustig haar tijd voor kan nemen.
* De fotograaf is gisteren nog langs geweest om timing en locaties te bespreken.
* Enkel de DJ’s moet ik nog eens horen, dat is weer een tijdje geleden.
* Onze huwelijksreis is sinds zondag geboekt, ook een hele opluchting. We konden moeilijk iets vinden dat betaalbaar was, én goeie vluchten had, omdat we maar 4 dagen weg kunnen. Ik wou naar ergens waar ik nog niet geweest was (Griekenland, Turkije, Egypte, Marokko, Mallorca,…) maar dat bleek drama. Dus eisen een beetje bijgesteld en nu is het Salou in Spanje geworden. Goeie vluchten, volpension, dichtbij het strand én het centrum, huurauto inbegrepen,… Alle eisen inbegrepen aan een goeie prijs.

jojoleinee

Berichten: 2665
Geregistreerd: 11-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-24 12:38

Fijn dat het zo lekker gaat Xanthippe!

Wij willen na de bruiloft een weekje weg met de tent, maar waarheen is nog een groot raadsel. We wilden niet heel ver weg en wilden kijken waar het dan lekker weer is. Het lijkt tegen die tijd overal nog koud te zijn, of je moet echt ver naar het zuiden en we willen geen 2 dagen rijden..
We willen onze poezen meenemen (zoals altijd) en mijn vriend wil niet met ze vliegen (ze zouden meekunnen als handbagage). Tips zijn welkom!

Leo

Berichten: 50144
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 18:58

Oei geen idee, het is idd nog behoorlijk fris overal... wij gaan eind mei een weekje naar Oostenrijk maar dat is ook nog afwachten qua weer en misschien ook al best ver weg?

Hier vandaag de laatste hand gelegd aan het 'draaiboek'. Ik heb de bedankjes geknutseld, die staan nu klaar. Gister heb ik bij mijn ouders wat sieraden opgehaald voor "something old" en "something borrowed". De blue en new had ik al compleet. :D

Ook vrijdag parfum uitgezocht speciaal voor de bruiloft. De enveloppendoos is binnen en mijn vriend is een houten welkomstbord aan het maken.
We zijn echt met de laatste dingetjes bezig. :D

Wel ga ik toch ook maar op zoek naar een jasje of vestje voor de avond nu het toch voorlopig nog fris lijkt te blijven..

nardxash

Berichten: 4006
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 21:27

Oke mogen de zenuwen nu toeslaan?
Over 15 dagen is het echt zover dan ga ik trouwen *\o/*

Morgen op pad voor lippenstift voor bij mij jurk en de taart regelen.

VivianHesen
Fotograaf

Berichten: 974
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Horst

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-24 09:45

Hier wordt ook al volop geknutseld, ondanks dat we pas in september trouwen 8-)
Zomermaanden zijn altijd erg druk qua werk, dus vooral onder het mom het kan maar vast klaar zijn.

Afbeelding
Day after pakketjes met daarin een flesje water, paracetamol, slaapmasker, lippenbalsem, nagelvijltje, gezichtsmasker en pleisters.


Afbeelding
Afbeelding
Polsbandjes voor bij de uitnodigingen mee te sturen. We hebben een festivalthema.

Afbeelding
En ik ben nu nog rozetten aan het maken. Zodra deze klaar zijn ga ik ook nog grote rozetten maken om de tent mee te decoreren. Die worden dan gebruikt om de doeken als gordijnen bij elkaar te binden.

Leo

Berichten: 50144
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-24 09:59

Super leuk idee zo zeg!! Heel origineel!

Onze bedankjes na middagje knutselen:
Afbeelding

Inhoud deel ik later :D

Ringkussen dat mijn moeder heeft gemaakt <3
Afbeelding

Mijn schoenen voor de avond :))
Afbeelding

nardxash

Berichten: 4006
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-24 10:17

Wat zijn jullie creatief qua bedankjes!
Wij doen daar niet aan

xRoossie95

Berichten: 1376
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-24 11:37

Zien er heel leuk uit die bedankjes! Ik moet daar ook nog steeds iets op verzinnen :')

Hanneke137

Berichten: 383
Geregistreerd: 19-10-15
Woonplaats: Bakel

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-24 13:30

Wij zijn nu ook met de laatste details bezig!
Leuk om te zien hoe iedereen echt zijn eigen details heeft.

Bedankjes hebben we al gemaakt. Van mij had het niet gehoeven, maar mijn vriend wilde dit graag. Wij hebben dat dus vrij basis gehouden.
Ik moet deze week op jacht naar een spijkerjasje. Heb echt een te gaaf idee om deze te vermaken. Heb het stofje al gekocht. Zodra het jasje er is kan ik die gaan maken (samen met iemand die goed kan naaien).

Wij trouwen over een week al officieel. Maandag de 29e om 09.30!! Daarna hebben we een klein foto momentje met iedereen van het gezien die er bij kan zijn. En dan gaan we met hen ook gezellig brunchen. Lekker tafelen met zijn 15e. Dan doen we ook al de ringen uitwisselen.
De vrijdag hebben we ons feest met 100 gasten. Hier doen we geen ceremonie meer, ook geen ringen uitwisselen.

Deze week zitten we met de locatie om de tafel om de puntjes op de i te zetten. Schoenen worden al ingelopen. Draaiboek moet nog verfijnd worden. Dat vind ik denk ik het moeilijkste van alles. Om alles al zo tot in de puntjes te plannen.

Het weer lijkt gelukkig ook een beetje bij te draaien. we zitten nu op de 19 graden met nog een paar drupjes. Als die drupjes nog kunnen verdwijnen is het helemaal perfect!

jojoleinee

Berichten: 2665
Geregistreerd: 11-05-10

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-24 15:05

Ja Hanneke, het ziet er steeds beter uit voor volgende week!

Wat zijn jullie allemaal goed bezig met bedankjes maken!

Leo

Berichten: 50144
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-24 15:14

Inderdaad, kom maar door met mijn bestelling 20 graden met een zonnetje := :oo

Toch maar een omslagdoek besteld mocht het wel fris worden in de avond. Ben een koukleum :=

Spannend Hanneke, ook jij schiet op!!

Ik kreeg nog een spontaan idee voor deco dus van alles besteld zodat ik nog aan de knutsel kan _O-

nardxash

Berichten: 4006
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-24 15:16

Kom maar door met dat zonnetje!
Hoop echt dat het droog is 7 mei

Xanthippe

Berichten: 1723
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-24 15:32

Ik ben ook duimen aan het draaien voor mooi weer op 8 mei.
Het ziet ernaar uit dat het volgende week richting 17° gaat, wat toch al beter is als de 10° die we hier deze week hebben.
Het moet niet heet-heet zijn, maar die 17° zou ik toch appreciëren. En droog :D

Hier ook nog een knutsel-idee voor bedankjes. We hebben niets met zeep of iets geven dat mensen quasi meteen weggooien, maar we zijn wél chips-eters. Dus daarom dacht ik aan Pringles doosjes, met een eigen etiket, zelfgemaakt op de Cricut. Dus als ik daar nog tijd voor vind, wordt het dat nog.

Nessie

Berichten: 8582
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-24 17:09

Ik duim met jullie mee voor prachtig weer! In Nederland is dat toch altijd wel spannend.

De bedankjes zien er leuk uit!

Hutcherson

Berichten: 7363
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-24 00:12

Ik heb toch maar de stoute schoenen aangetrokken en de gemeente gevraagd of onze datum nog vrij is om te trouwen op gemeentehuis. Ik wil nog ergens een kleine locatie vinden waar we onze eigen catering mogen regelen. Daar willen we een stukje ceremonie overdoen en daarna lekker eten met ons selecte gezelschap. Helaas zijn er drie genodigden afgevallen door einde relatie of overlijden. Dus het wordt nu wel tijd om eens te gaan trouwen. Wel lastig. Wat moet je doen. Wil graag fotos met de paarden maar wil t feest niet thuis vieren vanwege de grote reisafstand voor de helft van de gasten.

Hanneke137

Berichten: 383
Geregistreerd: 19-10-15
Woonplaats: Bakel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 12:53

Tucktuck - 2 februari
Jojoleinee - 1 mei
Leo - 2 mei
Hanneke137 - 3 mei
Nardxash - 7 mei
Xanthippe - 8 mei
November108 - 25 mei
xRoossie95 - 6 juni
Kimley - 14 juni
Delaja - 24 juni
Denise_Storm - 5 juli
Marjo1996 - 6 juli
emilyslaluna - 14 juli
Eilinora - 26 juli
Angelaa2 - 30 aug
Vivianhesen - 28 september
Nessie - 24 oktober


Jojoleinee en Leo - hoe spannend begint het al te worden?


Wij hebben gisteren nog met de locatie gezeten om het programma door te nemen. Nu valt alles wel op zijn plek, dat is leuk om te zien. Alleen het weer is nog niet echt fantastisch. Ik ga maar uit van het alternatief binnen, dan kan het alleen maar meevallen.
We hebben nu nog de laatste afspraak met de DJ en dan is het programma helemaal rond.
Dinsdag ga ik mijn jasje (ver)maken voor de bruiloft. Ook veel zin in!! Donderdag locatie versieren en zorgen dat de woonkamers opgeruimd zijn. Dan kunnen we vrijdag lekker rustig beginnen *\o/*

nardxash

Berichten: 4006
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 12:55

Ik heb gisteren op mijn werk een verrassingsfeest gehad omdat ik ga trouwen.
Het was zo leuk!

Hanneke137

Berichten: 383
Geregistreerd: 19-10-15
Woonplaats: Bakel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 14:31

nardxash schreef:
Ik heb gisteren op mijn werk een verrassingsfeest gehad omdat ik ga trouwen.
Het was zo leuk!



Oh wat leuk!!
Wat hadden ze gedaan dan?

jojoleinee

Berichten: 2665
Geregistreerd: 11-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 15:58

Wat leuk van je collegas!

Best spannend haha. Gisteren zijn we nog op de locatie geweest. Wij gaan uit van goed weer woensdag.
Hoe staat het er bij jou voor met de zenuwen? Nog maar een week!

Hanneke137

Berichten: 383
Geregistreerd: 19-10-15
Woonplaats: Bakel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 16:11

jojoleinee schreef:
Wat leuk van je collegas!

Best spannend haha. Gisteren zijn we nog op de locatie geweest. Wij gaan uit van goed weer woensdag.
Hoe staat het er bij jou voor met de zenuwen? Nog maar een week!


Ja gaat dus best goed denk ik :j
Draaiboek zo goed als compleet. Al veel spullen verzameld. Dus nu gaan we zoetjes aan alles overzichtelijk maken zodat we zeker weten dat we alles meenemen.
Verder hebben we vooral een relaxte dag voor ogen. Zo zonder ceremonie scheelt al een hoop stress/ geregel.

Leo

Berichten: 50144
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 16:11

Mijn zenuwen zijn ook wel aanwezig, maar ook wel vooral gezonde spanning :))

Wat leuk NardAsh! Toevallig werd ik gister op werk ook verrast met een lunch. Er was een lunchoverleg ingepland en ik had echt 0,0 in de gaten, helemaal flabbergasted _O- erg tof gedaan van ze.

nardxash

Berichten: 4006
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 23:10

Hanneke137 schreef:
nardxash schreef:
Ik heb gisteren op mijn werk een verrassingsfeest gehad omdat ik ga trouwen.
Het was zo leuk!



Oh wat leuk!!
Wat hadden ze gedaan dan?

Ze hadden een brunch geregeld met allemaal hapjes als verrassing.
Een hele zaal versierd met bride to be.

Hutcherson

Berichten: 7363
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: Wie gaat er trouwen in 2024?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 23:34

19 september ga ik trouwen met mn verloofde. Dan zijn we 9 jaar samen.
T maakt me eigenlijk niet zoveel uit of we een feestidee krijgen of dat we gewoon lekker naar de efteling gaan de dag erna :')