Scooter theorie cursus welke

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Scooter theorie cursus welke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-23 09:32

Wie weet waar je goed les krijgt en waar je ook vragen kan stellen? Mijn dochter is autistisch en heeft daar door moeite met concentreren. Ze heeft nu een paar keer examen gedaan voor de scooter, ze zakte steeds maar niet met veel fouten te veel. Nu merk ik opeens dat ze erge faalangst heeft omdat ze zeker weet dat ze het nooit zal halen.
Ze heeft ooit een cursus gedaan waar meerdere jongeren waren maar er was geen tijd om vragen te stellen. Wie weet een manier zo dat ze het toch kan halen regio Rotterdam.
Laatst bijgewerkt door marleen_usar op 29-04-23 09:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 09:35

Hoe kan er in een cursus geen tijd en ruimte zijn om vragen te stellen? Wel bijzonder := .. maar om welke regio gaat het?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-23 09:41

Regio Rotterdam, vragen stellen kon maar dan werd er gezegd even wachten ik kom zo op je vraag terug en dan werd er geen uitgebreid antwoord gegeven.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 11:21

Kan ze goed zelf studeren? Mijn dochter heeft het gehaald via Theorietoppers. Je kan verschillende pakketten kopen en je krijgt net zoveel oefenopdrachten en examens als je wilt. Je kan eindeloos oefenen en alle vragen worden ook uitgelegd. https://www.theorietoppers.nl/

Haar autotheorie zal ze zeker weer via deze doen. Zeer goed bevallen.