Bewakingscamera tips gezocht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

troi

Bewakingscamera tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-23 14:41

Mijn auto staat voor huis en is een paar keer vernield dus zoek ik een camera. Maar zoveel keuze dat ik acuut de kluts kwijt raakte!

Ik zoek:
-camera voor buiten
-goed nachtzicht
-pakweg 10/15 meter scherp in beeld
-24uur geheugen zodat ik bij incidenten kan terugkijken.

Ik heb daar stroom en goede WiFi.

Ik hoop dat iemand hier ervaring heeft en me tips kan geven!

Bedankt!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-23 14:45

Wij hebben de camera van de Action, echt een prima ding voor de prijs. Een LSC outdoor hebben wij.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-23 14:57

Ik reageer alvast, anders geraak ik het topic kwijt :')
Ik vraag straks even aan mijn vriend welke camera's wij juist hebben hangen in de tuin. Ik heb alleen onthouden dat ze van Bol komen :')

Camera tuin:
Afbeelding
Let maar niet op de rommel hoor haha, ik begin binnenkort aan de zomer-opruiming :')

Aan de voordeur hebben we een zogenaamde slimme bel, ik geloof dat mijn vriend die nacht-kwaliteit beter vind dan die van de camera's in de tuin. Ik wil, als je wilt, van beide vanavond nog een printscreen maken hoor :)

Voordeur bel:
Afbeelding

Lindaonline

Re: Bewakingscamera tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-23 15:38

Wij hebben alles van Nest. Van videodeurbel, audio's, camera's tot rookmelders en een Hub waarmee je de boel aanstuurt. Prima camera kwaliteit, ook 's nacht. Enige nadeel is dat je een abonnement nodig hebt om je beelden op te slaan voor €50,00 per jaar.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-23 15:47

marleen_88 schreef:
Wij hebben de camera van de Action, echt een prima ding voor de prijs. Een LSC outdoor hebben wij.

Yep hier ook!!

troi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-23 09:43

Ah dank voor de tips! De screenahots hebben ook nette resolutie!

Kan je altijd langdurig beelden opslaan? En heeft die van de Action ook goed nachtzicht?

Overigens wil ik er best wat geld aan uitgeven maar als het goedkoper kan is dat altijd mooi :o

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 10:01

Ik heb een camerasyteem van Floureon. Gekocht via Ebay. Gebruikte ze altijd om de merries te bewaken, maar had er ook 1 op het erf hangen. Als je de beelden een bepaalde tijd wilt opslaan zou ik adviseren een systeem te kopen met een DVR met geheugen. Mijn Floureon kon ik zo instellen dat hij bij beweging begon met opnemen. 1 keer smorgens heel vroeg, het was nog bijna donker kwam de overbuurjongen het erf op (was toegestaan hoor) maar toen begon de camera dus ook op te nemen :D En als er snachts katten over het erf liepen kreeg ik die ook altijd in beeld. De nachtzicht is dus ook super.

Maar let wel op, de openbare weg mag je niet zomaar een camera op zetten. Het moet wel eigen terrein zijn wat je bewaakt.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 12:58

troi schreef:
Ah dank voor de tips! De screenahots hebben ook nette resolutie!

Kan je altijd langdurig beelden opslaan? En heeft die van de Action ook goed nachtzicht?

Overigens wil ik er best wat geld aan uitgeven maar als het goedkoper kan is dat altijd mooi :o

Het nachtzicht is heel goed met de camera. Beelden opslaan kan op geheugenkaartje of gekoppeld aan bijvoorbeeld One Drive,

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 13:04

Welke is het precies van de action? Dat klinkt wel heel interessant

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 13:13