Cadeau voor afscheid directe collega

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WinSel

Cadeau voor afscheid directe collega

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-23 17:39

Hallo daar,

Ik ben opzoek naar een leuk persoonlijk cadeau voor een directe collega. Zij gaat het bedrijf verlaten.

Door haar heb ik de kans gekregen om op deze afdeling te gaan werken en om een opleiding te gaan doen. Ook heeft ze mij alles geleerd wat ik nu doe. Ik wil haar hier graag voor bedanken. Maar hoe en wat?

Hebben jullie tips? :)

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 18:01

Een boek of film die jou heeft geïnspireerd. En natuurlijk een mooi kaartje met de tekst waarom je haar zo waardeert.
We zeggen elkaar, in de regel, toch te weinig positieve feedback. :)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 18:25

Hebben jullie niet een leuke inside joke? Staat ze ergens om bekend binnen het team? Dat kan een leuk uitgangspunt zijn voor een cadeau. Iets waar een verhaal achter zit is altijd leuker :)

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 18:28

Ik zou zo iemand mee uit eten nemen, om tijdens dat etentje te kunnen vertellen wat ze voor jouw carriere heeft betekend.
Een wat blijvender idee kan zijn om bv een fotoboek samen te stellen (als er voldoende beeldmateriaal is van bv bedrijfsuitjes/kerstvieringen etc) en bij iedere foto een persoonlijke herinnering te schrijven.

Bij het laatste bedrijf waar ik werkte werd het op een gegeven moment min of meer gebruikelijk dat de afdeling communicatie een glossy van het type Linda! te maken, met persoonlijke verhalen van zo veel mogelijk medewerkers over degene die wegging. Dat werd ook altijd erg gewaardeerd.

Mirjam79

Re: Cadeau voor afscheid directe collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 18:44

Wij hebben wel eens een receptenboek gemaakt waar alle collega's een familierecept in geschreven heeft. Eventueel aangevuld met de ingrediënten voor ėėn of meerdere recepten uit het boek