Ik verzamel vanalles, niet perse van 1 bepaalde film oid. Heb nu zo'n 45 Pops en zoek eigenlijk constant naar nieuwe
TheNovelist
Geplaatst: 24-04-23 17:16
Ja ik! Ik verzamel samen met mijn vriend alle Pokemon Funko POP'S daar hebben we er nu een stuk of 40/45 van en wachten we op de overige pre orders. Los daarvan heb ik nog een eigen (groeiende )verzameling van series/films etc.
Melvern
Geplaatst: 26-04-23 10:16
Funko's zijn geweldig leuk om te sparen. Als het goed is komt vandaag mijn Deadpool pop en gisteren is Freddie Mercury bij mijn verzameling gekomen. Ook nog even Jack showen, De VHS cover Funko. vind het zo leuk!
Ik spaar ze niet maar ik vind ze wel heel leuk. Benieuwd naar alle collecties!
nevica
Geplaatst: 26-04-23 12:40
Ik heb ze van Disney gespaard maar toen weg gedaan vanwege financiele redenen. Het lijkt me wel leuk om er weer een paar te hebben van karakters / films / artiesten die ik écht leuk vind. Soms kijk ik ook wel rond maar uiteraard wil ik dan juist degene die weer nergens te krijgen zijn, of in Amerika, of alleen tweedehands en dan 100 euro. Dat is me voor nu nog te gek.
Wie weet komt er nog eens wat, voor nu lees ik graag mee en ben ik benieuwd naar de collecties. Het blijft leuk om te zien. Ik bewaarde ze overigens allemaal in de doos.
Ik zal begin volgende week wel wat foto's plaatsen van mijn verzameling
eclair98
Geplaatst: 27-04-23 21:13
Jaa ik verzamel ze ook!
Ik ben heel trots op mijn collectie van de serie Sherlock, die heb ik via vinted helemaal compleet gekregen
Ook heb ik van Harry Potter pops, van elk personage wil ik er 1 Dit geld ook voor Disney. Hier ben ik vooral heel blij met de 3 musketiers, ook die heb ik via Vinted gekocht
Celebi
Geplaatst: 27-04-23 21:24
Ik heb ook een heleboel Funkos! Zal kijken of ik dit weekend wat foto's kan maken. Het staat bij mij volledig verspreid door de vitrines tussen alle andere merchandise en her en der staat ook wat door het huis.
Het begon allemaal met de Dancing Groot Funko met zo'n bewegend hoofd. Daarvan ging ik toen ook de kerst editie verzamelen. De rest van de Funkos had ik toen nog niet echt interesse in, vooral die bewegende Groot vond ik geweldig. Daarna kwam ik opeens een Ed Sheeran Funko tegen en dat vond ik zo grappig dat ik die kocht. Daarna volgde een Ron Weasley op een bezemsteel en eigenlijk ging het vanaf daar opeens hard. Toen begonnen we aan een verzameling met van alles. Harry Potter, Back to the Future, Friends, Pokémon, Lilo & Stitch, Star Wars, Marvel en Deadpool. Van alles wat dus! Vooral de wat grotere Funkos in iconische settingen vind ik heel tof. De Hulk smash en Ron Weasley op een schaakstuk bijvoorbeeld.
Daphne__
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-23 00:13
Jeej, super leuk, mede verzamelaars!
Ben heel benieuwd naar Julie Pops!
Hier deze binnen gekregen
Melvern
Geplaatst: 22-06-23 20:25
Ik schop het topic maar weer even omhoog met wat toffe nieuwe pops.