Suzanne F. schreef:Beide opties. Avonden vrijhouden en de weekenden vrijhouden. Zoveel mogelijk dan.
Ja same.
Al is dat ook wel omdat ik samenwoon en ik die tijd belangrijk vind om samen te besteden. Toen ik alleen was/woonde interesseerde dat me wat minder en vond ik het ook wel "gezellig" om onder de mensen te zijn. Heb geen paard meer ook. Scheelt ook een hoop tijd.
Je zou ook nog een uurtje eerder kunnen opstaan, en voor werk sporten (moet wel bij je passen
). Dan hik je er ook niet zo tegenaan en ga je lekker energized de dag in. Ik werk zelf thuis en probeer met enige regelmaat tijdens mijn pauze een uur te fietsen/mountainbiken (woon 5 minuten van mtb-route, superleuk
).... En dan een half uurtje langer doorwerken.
Om na werk nog door te gaan naar de sportschool vind ik zelf echt niets. Maar ik hoorde wel van mensen dat ze dan een sportschool op de route naar huis namen, en dan kleding mee zodat je het ook nog enigszins kan comineren en je niet weer "van huis wegmoet" 's avonds. Dat zou ik misschien wel nog te doen vinden.
Naast deze suggesties en puur om je vraag te beantwoorden: Als ik zou moeten kiezen zou ik het het fijnste vinden om in de weekenden wat vroeger op te staan, en dan van 9 tot 10 te gaan sporten. Dan heb je alsnog de rest van de dag om leuke dingen te doen. Dat zou mij makkelijker afgaan dan na een dag werk nog te moeten sporten.