Nieuwe relatie en jezelf introduceren

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Nieuwe relatie en jezelf introduceren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 11:50

Sinds een maandje heb ik een nieuwe relatie en mijn vriend kent echt zoooooveeel mensen! Langzaamaan nu allerlei mensen aan het ontmoeten en 1 op 1 is dat makkelijk, handje geven en klaar. Maar bijvoorbeeld afgelopen weekend gingen we naar een paasvuur waar echt 60 man ofzo al waren die hij allemaal wel kent. Ik ben dus maar bij hem blijven staan en kletste gewoon wat mee. Een aantal mensen kwamen naar mij toe en stelden zich voor waarna dan weer anderen die erbij stonden dat ook deden. Maar ik heb natuurlijk niet iedereen gesproken en me aan iedereen voorgesteld..

Hoe ging dat bij jullie? :Y)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 11:55

Gewoon blèren "mag ik even de aandacht?! HOI IK BEN RELAXED!"

Welnee joh, zeker met zo een grote groep gewoon natuurlijk laten gebeuren zoals jij deed.
Als ik een Nederlandse kringverjaardag binnenstap roep ik wel even casual "hoi ik ben Roos" en in kleinere groepjes stel ik me wel een op een even voor.

Jessix

Re: Nieuwe relatie en jezelf introduceren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 11:57

Iedereen afgaan voor een kennismakingsgesprek! ;) Nee hoor, in zo'n groep gewoon maar kijken hoe het loopt. Als mensen een praatje komen maken is het vroeg genoeg om je even voor te stellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 12:03

Roosch schreef:
Gewoon blèren "mag ik even de aandacht?! HOI IK BEN RELAXED!"

Welnee joh, zeker met zo een grote groep gewoon natuurlijk laten gebeuren zoals jij deed.
Als ik een Nederlandse kringverjaardag binnenstap roep ik wel even casual "hoi ik ben Roos" en in kleinere groepjes stel ik me wel een op een even voor.

Had ik dus toch ff die microfoon moeten pakken :')

Lijsken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 12:12

Als je met hem naar een kleiner groepje toe loopt, dan is dat een prima moment om je voor te stellen.
Nog makkelijker is het als je partner initiatief neemt: “hoi x en y, leuk jullie te zien! Dit is trouwens Relaxed, mijn partner” Dan zie je vanzelf wel of je een hand krijgt, of ze alleen hoi zeggen oid

Snippergroen

Re: Nieuwe relatie en jezelf introduceren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 12:57

Je kan ook altijd nog vragen aan je vriend of hij je inderdaad zelf wil voorstellen aan de mensen die belangrijk voor hem zijn :) Als hij zoveel mensen kent kan ik me indenken dat daar mensen tussen zitten waar hij je graag aan voorstelt en anderen zullen meer kennissen zijn op de achtergrond :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 13:10

Gefeliciteerd. Veel geluk samen <3 .

Ik zou gewoon bij het groepje staan met wie die kletst en dan meegaan banketstaaf :') Dan heb je genoeg haakjes om ook met elkaar te praten als je vriend even naar de WC moet.
Uit mezelf mensen aanspreken zou ik niet zo snel doen (tenzij spontaan, maar niet omdat je de vriendin van bent).... Dan moet het allemaal we loslopen toch :)) ?

Ik ben sociaal echt een pannekoek. Maar meestal haak ik in een groepje gewoon in op een onderwerp waar ik ook wat over weet en dan in de trant van "Oohja. Zoiets had ik laatst ook .... blabla" (oppassen dat je niet de hele avond over jezelf staat te banketstaaf :D, maar 't werkt altijd goed als ingang.) Of gezamenlijk klagen over hoe duur alles is geworden enzo :')