Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lijsken schreef:Dat de relatie stuk zou lopen lijkt me uit deze tekst nogal logisch, voor hem was het enkel vriendschappelijk zei hij zelf. Dan weet je toch genoeg, zelfs als je alle dubbelspel negeert? Dus dat deze vrouw verrast was verbaast me. Volgens mij was meneer nogal duidelijk.
Dat de man ineens vertrokken is, zonder iets te zeggen en met het gedeelde huisdier meegenomen, dat zou ik dan weer niet verwachten. Onvolwassen ook. Zeg gewoon D at je iemand niet meer wilt zien? Scheelt ook gedoe op je werk, gezien ze hem nu daar kwam opzoeken.
Dus eh, eens met jullie beiden?
Citaat:Na anderhalf jaar dubbelspel, waar ik achterkwam doordat die andere vrouw mij opbelde, besloot ik toch de draad met hem weer op te pakken. Ik gaf hem een keuze: het was zij óf ik. Hij koos mij. Achteraf een fout van hem, want waarom zou ik hem nog willen?
Mijn vertrouwen was flink beschadigd. We gingen wel weer met elkaar om, maar alleen vriendschappelijk van mijn kant. We hadden samen, ondanks dat we niet samenwoonden in Nederland, een hond. We trokken daarom veel met elkaar op. We gingen regelmatig weekendjes weg of op vakantie. Hij gaf aan dat het vriendschappelijke aan onze relatie voor hem prima was.
princequillo schreef:Lijsken schreef:Dat de relatie stuk zou lopen lijkt me uit deze tekst nogal logisch, voor hem was het enkel vriendschappelijk zei hij zelf. Dan weet je toch genoeg, zelfs als je alle dubbelspel negeert? Dus dat deze vrouw verrast was verbaast me. Volgens mij was meneer nogal duidelijk.
Dat de man ineens vertrokken is, zonder iets te zeggen en met het gedeelde huisdier meegenomen, dat zou ik dan weer niet verwachten. Onvolwassen ook. Zeg gewoon D at je iemand niet meer wilt zien? Scheelt ook gedoe op je werk, gezien ze hem nu daar kwam opzoeken.
Dus eh, eens met jullie beiden?
Volgens mij kwam het vriendschappelijke vanuit de vrouw. Zo las ik het althans. Hij koos haar, maar zij kon hem niet meer vertrouwen, dus was de relatie enkel vriendschappelijk.. En dan zei hij dat hij daar wel oké mee was.
Maar dat vind ik al vreemd. Was er dan überhaupt nog een relatie gaande, als het enkel vriendschappelijk was?
Verder ben ik het wel met je eens. Dat hij met een andere vrouw ervandoor zou gaan had ze wel kunnen verwachten. Maar op deze manier, met de hond en alle spullen vertrekken, dat is weer een heel ander verhaal.
Edit: even het stukje gequote:Citaat:Na anderhalf jaar dubbelspel, waar ik achterkwam doordat die andere vrouw mij opbelde, besloot ik toch de draad met hem weer op te pakken. Ik gaf hem een keuze: het was zij óf ik. Hij koos mij. Achteraf een fout van hem, want waarom zou ik hem nog willen?
Mijn vertrouwen was flink beschadigd. We gingen wel weer met elkaar om, maar alleen vriendschappelijk van mijn kant. We hadden samen, ondanks dat we niet samenwoonden in Nederland, een hond. We trokken daarom veel met elkaar op. We gingen regelmatig weekendjes weg of op vakantie. Hij gaf aan dat het vriendschappelijke aan onze relatie voor hem prima was.
Storm schreef:Netjes was het niet van deze man, maar de relatie was slechts vriendschappelijk. Ze woonden niet samen, waren alleen vrienden, dan ben je beide vrij om te gaan waar je heen wilt. Het was netter geweest om het te vertellen, dat wel.
En ja, na wat hij haar al geflikt had, had ze een vermoeden kunnen hebben, zeker nadat ze erachter kwam er er spullen weg waren uit huis. Ze wist al dat hij niet te vertrouwen was.